Розробка уроку "Шкільне приладдя" 2

Про матеріал

Розробка уроку з французької мови "Шкільне приладдя" 2. Дана розробка є продовженням вивчення теми шкільного приладдя у 5-му класі (І рік навчання, друга мова) за підручником Н.Чумак, Т.Кривошеєва. Метою уроку є навчити учнів застосовувати вивчену лексику в усному мовленні, а також пояснити різницю між означеним і неозначеним артиклем у французькій мові.

Перегляд файлу

1

 

Тема: “Шкільне приладдя” (урок 2)

Мета:

Освітня: ввести  НЛО теми;

закріпити та активізувати в усному мовленні вивчену лексику на попередньому уроці;

пояснити вживання означеного артикля  у французькій мові ;

розвивати вміння навичок діалогу.

Ровивальна: 

удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків;

розвивати пам’ять.

Виховна: виховання бережливого ставлення до особистих речей та шкільного майна.

Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих умінь

Обладнання: відео матеріали, малюнки, роздавальні картки, мультимедійне обладнання, презентація по темі уроку, картинки-фішки для оцінювання.

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

1) Привітання вчителя: Bonjour, les enfants! Je suis très contente de vous voir!  Comment ça va?

Quel jour est-ce? Quelle date sommes-nous aujourd’hui?

Commençons notre leçon.

2)  Фонетична мовна зарядка.

Je vous propose de faire un exercice phonetic. Comment lit-on la letter G?

  • g: gomme, image, règle, page, cage,

 giraffe, tigre, plage,Oleg, Olga, Serge;

  • qu: quatre, quel, qui, adéquate;

disque, risqué,bibliothèque, politique, casquette, jaquette;

ex.3 p.50

  • au, eau: auto, chapeau,
  • ou: soupe, mouche, poule, trousse;
  • oi, oy: devoir, moi, toi, voyage, avoir;
  • ai, ei: chaise, clair, beige, neige.
  • Ex.2 p.50

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

Quel était votre devoir pour aujourd’hui?

Donc, répétons les mots appris.

Vidéo 1

Учні розповідають, що у них є в рюкзаку, використовуючи лексику, вивчену на попередньому уроці.

  1. Повідомлення теми та завдань уроку:

Alors, nous continuons notre sujet “Les objets scolaires“

Наше завдання сьогодні опрацювати нову  і повторити вивчену лексику на попердньому уроці. Ми повинні також навчитись застосовувати означений на неозначений артикль у реченнях.

  1. Основна частина уроку
  1. Введення нових лексичних одиниць з поясненням правил читання:

Écoutez et répétez les mots nouveaux:

des feutres

un taille-crayon

une calculatrice

un classeur

un agenda

des crayons de couleur

des peintures

un pinceau

 

Слайд презентації з ілюстраціями.

  1. Діалог Вчитель-Учень

Вчитель бере по черзі шкільне приладдя на партах учнів і запитує:

  • Quest-ce que cest?

Учень, на чиє приладдя вказують, відповідає:

  • C’est un (une)… . Ce sont des …. .

Вчитель уточнює: Oui, c’est le classeur de Christine.

  1. Пояснення вживання означеного артикля у французькій мові.

Робота з підручником с.46 таблиця Article défini.

  1. Хвилина релаксації. Співаємо пісеньку «Alphabet français». Робимо зарядку. Vidéo
  2. Виконання граматичної вправи 5, с.47 (1-3 речення)

 

  1. Jeu aux boules de neige. Ведення діалогу.

У1-У2-У3-У4…

  • Prête-moi la règle, s’il te plait.

Учень бере лінійку і передає її сусіду:

– C’est la règle de Pavlo.

  • J’ai besoin d’un slylo.
  • C’est le stylo de Maxime….
  1. Виконання завдання «Corrigez les fautes”

C’est des ciseaux.

• C’est une trousse de Pierre.

• Ce sont les crayons de couleur.

• Ce sont des livres de Sèrge.

• C’est une calculatrice de Nadia.

 

 

  1. Заключна частина уроку
  1. Закріплення вивченого матеріалу:

“Memory challenge

Учні з кожного ряду по черзі записують на дошку слова шкільного приладдя, які вони вивчили за останні два уроки.

  1. Вчитель вказує на предмети шкільного приладдя учнів починаючи фразу : C’est le (la ) …… de …. .

Ce sont les …. de … .  Учні продовжують речення.

  1. Домашнє завдання.

1) впр.5 (4-6) с.47 письмово

2) впр.6  с.47 усно

(підібрати правильний артикль, речення прочитати і перекласти)

 

docx
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
1439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку