Тема: Спорт і спортивні ігри
Мета: Повторити і активізувати лексику теми, продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення, практикувати у письмі, практикувати учнів у вживанні неозначених займенників, удосконалювати техніку читання, сприяти розвитку мовної здогадки, виховувати позитивне ставлення до спорту та здорового способу життя.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи та
для роботи в групі, портативний DVD плейєр.
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting 1. Привітання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we'll speak about sports and sport games. We are going to refresh your knowledge of the names of sports. You'll be able to play game, do some exercises and read the text.
Phonetic drills
Учні хором повторюють
I like to eat, eat. I like to eat.
I like to eat apples and bananas.
Вчитель пояснює читання виділених букв та буквосполучень.
- Now change sounds [ai], [i] and [e] to sound [u].
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Game “Manuscripts in the Bottle”
Imagine you found a bottle with manuscripts in it. You want to read these handwritings, but they are coded. Your task is decode them and answer the questions.
I have got two clues for you: t = s, h = o.
J mjlf tqpsu. Boe zpv?
Nz gbwpvsjuf tqpsu jt ufoojt.
Xibu bcpvu zpv?
Answers: I like sport. And you?
My favourite sport is tennis. What about you?
- Do you like sport?
- What kind of sport do you prefer?
- Who is famous in football?
ІІ. Основна частина уроку
Check on homework 1. Перевірка домашнього завдання.
- Let’s check up your homework. Tell us about your favourite kind of sport (presentations of pupils). Who is first?
Listening 2. Подання тексту для аудіювання . (впр.1, с.69)
1)Pre-listening activity. Eтап підготовки до аудіювання.
Вчитель знайомить учнів з класифікацією видів спорту, потім запитує, які види спорту відносяться до кожної з категорій.
- What kind of sports are …
2) Listening. Eтап аудіювання.
Учні прослуховують текст двічі.
The British like sport very much. They believe that sport is very important for children. That’s why the schoolchildren have to do it. It’s a part of the school programm. There are many differences between sport in Britain and in other countries. So basketball and volleyball are not very popular.
They like soccer or football, rugby and cricket. Cricket is a typically British sport. And foreigners often don’t understand it at all.
3)Post- reading activity. Етап перевірки розуміння змісту почутого.
Учні отримують картки для самостійної роботи.
|
Grammarr Pactice. 3. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.
1) Учитель пропонує класу пригадати правила вживання слів PLAY, DO, GO з видами спорту.
2) Game“Funny Basketball”
Учні отримують баскетбольні м’ячики з написами видів спорту. Вони повинні покласти їх у відповідні кошики, на яких написані слова PLAY, DO, GO.
PLAY DO GO
3) Вчитель записує на дошці слова football – footballer,box – boxer, просить учнів перекласти їх і визначити, як утворюються слова – назви гравців. Учні роблять висновок, що ці ЛО утворюються за допомогою суфікса –er.
Потім вчитель записує інший приклад: run – running, sail – sailing, учні якими перекладають слова, визначають частинами мови вони є і як утворюються назви видів спорту та спортивних ігор (за допомогою суфікса –ing).
Writing. 4. Виконання вправ.
а) По завершенню роботи декілька учнів записують речення на дошці (впр. 3 с. 67). Учитель, якщо необхідно, корегує та доповнює відповідь.
в) Make up new worlds. Учні самостійно утворюють нова слова від поданих у вправі 2 с. 66.
Speaking 5. Розвиток умінь мовлення.
Учні отримують картки для роботи в парах і складають діалоги протягом 5 хвилин.
T. Make up a dialogue:
Ask your partner: |
|
|
|
|
Ask your partner: |
|
|
|
|
Reading 1.Подання тексту для читання.
- Do you going in for sports? And you?
- Is sport important in our life?
2 Reading. Eтап читання.
Учні отримують картки для самостійної роботи, читають текст протягом декількох хвилин.
3)Post- reading activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Answer the questions.
ІІІ. Заключна частина уроку
Homework 1. Д/з. Написати лист другу по листуванню про спорт у твоїй школі.
2. Підведення підсумків уроку.
- Today you have done a lot of activities. Which one did you like?
3. Лексико-граматична гра
Make up words from the letters:
m, I, w, n, m, g, I, s |
k, o, c, y, h, e |
l, g, a, o |
n, I, r, n, u, g, n |
k, t, a, r, a, e |
The lesson is over. Good-byе!
1