1
ПЛАН УРОКУ
Тема уроку: «Зустріч відвідувачів, приймання та виконання замовлення»
Мета: Перевірити і закріпити рівень знання, сформувати уміння і навички: «Зустрічати відвідувачів, приймати та виконувати замовлення» використовувати різні методи обслуговування відвідувачів, сформувати вміння працювати в групі;
Розвити аналітичне, логічне і критичне мислення під час вирішення виробничих ситуацій, уміння грамотно обслуговувати відвідувачів та обирати правильне рішення, розв’язуючи проблемні ситуації.
Виховувати культуру спілкування, доброзичливість, вимогливість, почуття колективізму, естетичний смак, фантазію і творчість шляхом імітації зустрічі відвідувачів, приймання та виконання замовлень
Тип уроку: «Узагальнення та систематизація знань»
Методи проведення: робота в малих групах, «Брейн-ринг».
Дидактичне і матеріально-технічне забезпечення:картки завдання, натуральні зразки, ноутбук, проектор, екран.
Міжпредметні зв’язки:
Хід уроку:
I. Організаційний момент – 3 хвилин
Урок починається з привітання та перевірки наявності учнів (староста групи доповідає про присутність учнів).
II. Оголошення теми, мети уроку.
III. Мотивація навчальної діяльності учнів– 5хв.
Знайомство з структурою уроку та системою оцінювання учнів.
Поділ учнів групи на 4 команди, обирання капітанів і спікерів(2 учня для оцінювання).
Знайомство з умовами проведення гри та оцінювання учнів.
Умова: за кожне вірно виконане завдання максимальний бал – 1-10. Відповіді мають бути аргументованими.
До завдань входить:
Представлення команди, капітани по черзі вибирають блок питань. При цьому відбувається жеребкування нумерації згідно блоків питань.
Відповіді на бліц питання(зачитує викладач).
Завдання поділені на блоки завдань(учні обмінюються знаннями між командами):
Виконання практичного показу капітанами команд, вказати і продемонструвати згідно завдання як правильно/не правильно виконувати дану ситуацію.
Знайомство спікерів з їх обов’язками
Під керівництвом викладача вони повинні:
Штраф.
На учасників буде накладатися у вигляді штрафів за недотримання етикету, за порушення дисципліни і за неувагу в обговоренні розіграних ситуацій.(кількість балів яку можна зняти від 1 до 3)
Я сподіваюся, що сьогоднішній урок буде пізнавальним, навчальним, цікавий і ми з вами проявимо максимум кмітливості, сміливості, конкретності та організованості.
БРЕЙН – це блискуча ідея, думка.
РИНГ – майданчик для змагань.
IV. Актуалізація опорних знань, узагальнення та їх систематизація.
Змагання розпочинається з кожної команди по порядку. При цьому відбувається жеребкування нумерації згідно блоків питань:
IV-1 Представлення команди – 12хв.:
Назву команди;
Девіз;
Емблему;
Бліц-питання:
Тема: «Зустріч відвідувачів та приймання замовлення»
Тема: «Подача холодних страв та закусок»
Тема: «Подача I та II страв»
Тема: «Вино-горілчані напої»
Обмінюються знаннями з іншими командами. Учні згідно свого блоку отримують тему завдання.
В кожному блоці завдання для кожної команди 6 питань – на відповідь дається 1хв.
Спікери називають команди які будуть змагатися між собою. Кожна відповідь оцінюється – 1-10б.
В разі доповнення до відповіді учні з інших команд можуть отримати бонуси – 0,5-1б
V Конкурс капітанів «секунда на роздуми» - 12хв.
Виконання практичного показу капітанами команд, вказати і продемонструвати згідно завдання як правильно/не правильно виконувати дану ситуацію.
Оцінюється 1-10
При виявленні помилок капітаном, іншої команди, він може доповнити або виправити та отримати бонус – 0,5-1б
Серед учнів команди виконують завдання рішення кросвордів, чарівні сходинки.
Практичний показ (ситуації):
Зустріч відвідувачів (демонстрація)
Правила подачі меню(демонстрація)
Правила подачі других страв(демонстрація)
Правила наливання вина(демонстрація)
VI Підведення підсумків змагання – 5хв.
Оголошення переможців, нагородження кращих гравців.
Спікери оголошують наслідки проведення результатів Брейн-рингу.
Викладач підводить підсумки та доповнює навчальну діяльність та знання учнів.
VII Домашнє завдання – 3хв.
Скласти диференційні питання по-рівням