Розробка уроку теоретичного навчання

Про матеріал
Тема уроку: «Зустріч відвідувачів, приймання та виконання замовлення» Мета: Перевірити і закріпити рівень знання, сформувати уміння і навички: «Зустрічати відвідувачів, приймати та виконувати замовлення» використовувати різні методи обслуговування відвідувачів, сформувати вміння працювати в групі; Розвити аналітичне, логічне і критичне мислення під час вирішення виробничих ситуацій, уміння грамотно обслуговувати відвідувачів та обирати правильне рішення, розв’язуючи проблемні ситуації. Виховувати культуру спілкування, доброзичливість, вимогливість, почуття колективізму, естетичний смак, фантазію і творчість шляхом імітації зустрічі відвідувачів, приймання та виконання замовлень
Перегляд файлу

1

 

ПЛАН УРОКУ

 

Тема уроку: «Зустріч відвідувачів, приймання та виконання замовлення»

 

Мета: Перевірити і закріпити рівень знання, сформувати уміння і навички: «Зустрічати відвідувачів, приймати та виконувати замовлення»  використовувати різні методи обслуговування відвідувачів, сформувати вміння працювати в групі;
Розвити аналітичне, логічне і критичне мислення під час вирішення виробничих ситуацій, уміння грамотно обслуговувати відвідувачів та обирати правильне рішення, розв’язуючи проблемні ситуації.

Виховувати культуру спілкування, доброзичливість, вимогливість, почуття колективізму, естетичний смак, фантазію і творчість шляхом імітації зустрічі відвідувачів, приймання та виконання замовлень

 

Тип уроку: «Узагальнення та систематизація знань»

 

Методи проведення: робота в малих групах, «Брейн-ринг».

 

Дидактичне і матеріально-технічне забезпечення:картки завдання, натуральні зразки, ноутбук, проектор, екран.

 

Міжпредметні зв’язки:

  • Технологія приготування їжі
  • Облік та звітність
  • Санітарія
  • Охорона праці

 

 

 

 

Хід уроку:

I.  Організаційний момент – 3 хвилин

Урок починається з привітання та перевірки наявності учнів (староста групи доповідає про присутність учнів).

II.  Оголошення теми, мети уроку.

III.  Мотивація навчальної діяльності учнів– 5хв.

Знайомство з структурою уроку та системою оцінювання учнів.

Поділ учнів групи на 4 команди, обирання капітанів і спікерів(2 учня для оцінювання).

Знайомство з умовами проведення гри та оцінювання учнів.

 

Умова: за кожне вірно виконане завдання максимальний бал – 1-10. Відповіді мають бути аргументованими.

До завдань входить:

Представлення команди, капітани по черзі вибирають блок питань. При цьому відбувається жеребкування нумерації згідно блоків питань.

Відповіді на бліц  питання(зачитує викладач).

Завдання поділені на блоки завдань(учні обмінюються знаннями між командами):

Виконання практичного показу капітанами команд, вказати і продемонструвати згідно завдання як правильно/не правильно виконувати дану ситуацію.

  

Знайомство спікерів з їх обов’язками

Під керівництвом викладача вони повинні:

  • Спостерігати за ходом гри;
  • Оцінювати дій членів команд згідно до правил регламенту Брейн-рингу;
  • Фіксувати бали отримані командами;
  • Штрафувати членів команд за порушення;
  • Підсумовувати бали.

 

 

Штраф.                

На учасників буде накладатися у вигляді штрафів за недотримання етикету, за порушення дисципліни і за неувагу в обговоренні розіграних ситуацій.(кількість балів яку можна зняти від 1 до 3)

Я сподіваюся, що сьогоднішній урок буде пізнавальним, навчальним, цікавий і ми з вами проявимо максимум кмітливості, сміливості, конкретності та організованості.

БРЕЙН – це блискуча ідея, думка.

РИНГ – майданчик для змагань.

 

IV.  Актуалізація опорних знань, узагальнення та їх систематизація.

Змагання розпочинається з кожної команди по порядку. При цьому відбувається жеребкування нумерації згідно блоків питань:

IV-1 Представлення команди – 12хв.:

Назву команди;

Девіз;
Емблему;

Бліц-питання: 

  1. В якому посуді готують каву по-східному?(у турці)
  2. На якій руці переносять таці?(лівій)
  3. Що в першу чергу подає офіціант при виконанні замовлення?(буфетну продукцію)
  4. Яке вино рекомендують подавати до птиці?(біле сухе)
  5. У чому подають фруктові салати?(креманках)
  6. З якого боку підходить офіціант до відвідувача, при застосуванні французького метода обслуговування?(з лівої)
  7. Які є способи збирання посуду?(двох та трьох тарілковий)
  8. Яка відстань має бути між приборами і тарілкою?(1,5см)
  9. На чому офіціант записує замовлення?(блокнот)
  10. Який вид меню використовують в ресторанах під час обслуговування відвідувачів?(з вільним вибором страв)
  11. Чим відрізняється столова мілка тарілка від закусочної?(діаметром)
  12. З якого боку підходить офіціант до відвідувача при французькому методі обслуговуванні?(з лівого)
  13. Як виставляють страви при застосуванні російського метода обслуговування?(на стіл)
  14. Які перші страви подаються у спеціальних чашках з блюдцем?(прозорі бульйони).
  15. Які перші страви подаються при температурі 10-15 градусів?(холодні).
  16. Назвіть особливості обслуговування англійським способом?(приставний стіл)
  17. При індивідуальному обслуговуванні з якого боку ставлять закуски з гарнірами?(з лівої)
  18. Якими приборами сервірують стіл при подачі холодних страв та закусок?(закусочними ножем і виделкою)
  19. Які перші страви подають в керамічних горшках?(національні страви)
  20. Який посуд використовують для подачі других запечених страв?(порціонні сковорідки)
  21. Хто зустрічає відвідувачів у торгівельному залі?
  22. Назвіть способи розрахунку з відвідувачами у закладах ресторанного господарства?(готівковий, безготівковий)

 

Тема: «Зустріч відвідувачів та приймання замовлення»

  1. Назвіть правила подачі меню відвідувачу? Охарактеризуйте.
  2. Назвіть правила приймання замовлення?
  3. Які особливості подачі меню закоханій парі?(меню подається чоловіку, який передає його дівчині)
  4. На які форми поділяються методи обслуговування за організацією праці офіціанта?(індивідуальний, бригадний)
  5. В чому особливості зустрічі офіціантами постійних клієнтів?(постійним клієнтам пропонуються їхні улюблені місця)
  6. Назвіть правила зустрічі метрдотелем, старшим офіціантом відвідувачів?

Тема: «Подача холодних страв та закусок»

  1. Як розміщуються на столі закуски у високому посуді ?(ближче до центра столу)
  2. Як розміщують холодні страви та закуски при російському способі обслуговуванні?(усі страви та закуски ставлять на стіл)
  3. Якщо замовлено декілька видів закусок і страв, який посуд використовують для подачі?(одно та багато порційний)
  4. Що має робити офіціант перед подачею м’ясних закусок та страв якщо відвідувач споживав рибну закуску?(замінити прибори та тарілки)
  5. Яких вимоги повинен дотримуватися офіціант при отриманні холодних страв та закусок з виробництва?
  6. Вкажіть черговість подачі холодних страв та закусок?

Тема: «Подача I та II страв»

  1. Якими способами офіціант повинен перекласти страву з багато порційного посуду у тарілку відвідувача?
  2. Якої послідовності слід дотримуються при подачі других страв?
  3. Охарактеризуйте правила подачі страв з таці офіціантами, які працюють в парі?
  4. Назвіть правила подачі других страв у металевому посуді, порційних сковорідках?
  5. Назвіть правила подачі страв в керамічних горшках?
  6. Назвіть правила подачі других страв з обнесенням?

Тема: «Вино-горілчані напої»

  1. На що звертає увагу офіціант при отриманні вино-горілчаних напоїв, на що звертає увагу офіціант?(акцизну марку, етикетку, термін придатності)
  2. Назвіть правила відкривання ігристих вин?(пляшка тримається під кутом, притримуючи великим пальцем корок прокручуємо його)
  3. Назвіть правила подавання вина?
  4. Яку техніку використовують при відкорковуванні та відкриття пляшки вина?
  5. Назвіть прийоми наливання шампанського?(в 1, 2 прийоми)
  6. Які алкогольні та безалкогольні напої можна подати в якості аператива?

 

Обмінюються знаннями з іншими командами. Учні згідно свого блоку отримують тему завдання.

В кожному блоці завдання для кожної команди 6 питань – на відповідь дається 1хв.

Спікери називають команди які будуть змагатися між собою. Кожна відповідь оцінюється – 1-10б.

В разі доповнення до відповіді учні з інших команд можуть отримати бонуси – 0,5-1б

V Конкурс капітанів «секунда на роздуми» - 12хв.

Виконання практичного показу капітанами команд, вказати і продемонструвати згідно завдання як правильно/не правильно виконувати дану ситуацію.

Оцінюється 1-10

 При виявленні помилок капітаном, іншої команди, він може доповнити або виправити та отримати бонус – 0,5-1б

Серед учнів команди виконують завдання рішення кросвордів, чарівні сходинки.

Практичний показ (ситуації):

Зустріч відвідувачів (демонстрація)

Правила подачі меню(демонстрація)

Правила подачі других страв(демонстрація)

Правила наливання вина(демонстрація)

 

 

VI Підведення підсумків змагання – 5хв.

Оголошення переможців, нагородження кращих гравців.
Спікери оголошують наслідки проведення результатів Брейн-рингу.
Викладач підводить підсумки та доповнює навчальну діяльність та знання учнів.

 

VII Домашнє завдання – 3хв.

Скласти диференційні питання по-рівням         

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
21 лютого 2020
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку