Тема уроку тренінгу: Звички і здоров’я.

Про матеріал
Мета: Розкрити чинники, які впливають на формування корисних і шкідливих звичок, сприяти усвідомленню необхідності формувати корисні звички і позбуватися шкідливих.
Перегляд файлу

 

 

Бумажный пакет

 

 

 

уроку

з учнями 6 класу

На тему: «Звички і здоров’я.».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготував:

Вчитель основ здоров’я

Дичковський В.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку тренінгу: Звички і здоров’я.

Формування корисних і шкідливих звичок у підлітків. Спосіб життя і звички.

Мета:

Розкрити чинники, які впливають на формування корисних і шкідливих звичок, сприяти усвідомленню необхідності формувати корисні звички і позбуватися шкідливих.

Результати навчання:

Наприкінці заняття учні мають уміти,

  •                 Пояснити значення термінів “навиків” та  “звички”.
  •                 Навести приклади здорових і шкідливих звичок.
  •                 Назвати чинники, що впливають на процес формування звичок.
  •                 На висти аргументи на користь відмови від шкідливих звичок.
  •                 Продемонструвати вміння аналізувати свої звички і розробляти план, як позбутися шкідливих звичок.

Обладнання і матеріали:

  •      Аркуш паперу формату – а234.
  •      Олівці, фламастіри, маркери, ножиці, скоч, клей.

Орієнтовний план уроку – тренінгу:

  1. Вступне слово вчителя (8хв).
  2. Робота в групах, інсценування (10хв).
  3. Інформаційне повідомлення (6хв).
  4. Аналіз ситуації (10хв).
  5. Підсумкове завдання (6хв).

Стартові завдання:

  •                         Привітайте учнів, назвіть тему і завдання уроку.

Вступне слово вчителя:

  •                         На усьому уроці ви з’ясуєте що таке навички та звички.
  •                         Зрозумієте, чому важливо навчитися правильно задовольняти свої потреби; дізнатися, які життєві навички запобігають виникненню шкідливих звичок.

Навичка:   це здатність робити щось майже автоматично, не замислюючись, як ти це робиш.

Звичка:    це спосіб поводитися, не замислюючись, чому ти це робиш.

  •      Мозковий штурм “ Які бувають звички”.
  •      Поділ звичок на корисні та шкідливі для здоров’я.
  •      Читання уривка з повість Марка Твена “ Пригоди Тома Сойєра”.
  •      Запитання до обговорення.

                          (Яку звичку мав Том Сойєр – корисну чи шкідливу.)

Пригадайте кілька ваших звичок.

Які з них вам подобаються (висловлюються ті хто бажає).

Яких звичок хотіли б позбутися?

                         (Запишіть їх на аркуш паперу і викиньте в кошик для сміття).

Робота в групах:

  •   Об’єднайте учнів у групи
  •   За допомогою таблиці підготуйте демонстрації здорових і шкідливих способів задоволення базових потреб.
  •   Виступи груп, обговорення. Інформаційне повідомлення: “Як формуються звички? Чи важко змінити звичку”.

Підсумкове завдання:

  •   Обговорення в колі. Кожний учасник висловлює свою думку про те, як можна запобігти появ шкідливих звичок. Наголосіть: щоб запобігти шкідливим звичкам, необхідно обирати позитивні зразки для наслідування, навчитися правильно, розумно задовольняти власні потреби та розвивати навички протидії негативному соціальному тиску.

Завершення тренінгу:

  •   Вправа “Слон”. За вдяки сстимуляції мозочка поліпшується слух, зір, пам'ять. Стати в коло ноги на ширині плечей, нахилити голову вліво так, щоб вуха торкнулись плеча. Підняти ліву руку і дуже повільно виписувати нею велику лежачу вісімку. Очима стежити за кінчиками пальців. Зробити 5 разів. Опустити руки. Нахилити голову до правого плеча і повторити вправу.

Додаткове завдання:

  •   Назвати кілька звичок, яких учень набув наслідуючи маму, тата, сестру чи брата.


docx
Додано
27 січня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку