Тема: Самооцінка та здоров’я. Поняття самооцінки. Формування адекватної самооцінки. ВЖР- 1. Самооцінка і здоров’я людини.
Мета: Пояснити учням, як формується самооцінка, обговорити недоліки завищеної і заниженої та переваги адекватної самооцінки.
Очікувані результати: Наприкінці заняття учні:
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Знайомство. Добрий день. Я рада зустрічі з вами. Упевнена, що сьогодні і ви, і я отримаємо задоволення від спілкування. Нагадую, мене звати Тетяна Іванівна. Я вже багато років працюю вчителем. Ціную креативних, творчих, цілеспрямованих людей. Мій улюблений колір – червоний, тому що це колір активності. Обожнюю кататися на ковзанах, захоплююся фільмами в жанрі фентезі і із задоволенням подорожую.
Я дуже хочу дізнатись про вас більше.
Я побачила, що ваш клас дружний, активний, позитивний.
2. Постановка мети. Сьогодні на уроці ми:
Я сподіваюся, що наша праця буде активна і плідна. І ми не будемо забувати про правила дружньої співпраці.
3. Домовленість про правила.
ІІ. Основна частина.
Мозковий штурм.
Увага на екран!
Висновок : Усе у ваших руках. Головне – обрати мету в житті, йти до неї хоча б маленькими кроками. Не забувати, що Альберт Ейнштейн порівнював наше життя з їздою на велосипеді.
Інформаційне повідомлення.
Але спочатку треба уміти реально оцінити себе. Що це означає оцінити себе?
(Обговорення в парах).
Самооцінка може стосуватися різних особливостей людини:
Самооцінка змінюється протягом життя, коли людина набуває досвіду.
Обговорення фрагменту фільму «Морозко»
Не завжди люди оцінюють себе правильно, реально. Така самооцінка називається неадекватна.
А яка самооцінка буде адекватна? Неадекватна буває завищена і занижена.
Складіть схему «Самооцінка».
Робота з підручником. ( Об’єднання класу в три групи)
Завдання І група: Як завищена самооцінка впливає на поведінку і здоров’я людини?
Завдання ІІ група: Як занижена самооцінка впливає на поведінку і здоров’я людини?
Завдання ІІІ група: Як адекватна самооцінка впливає на поведінку і здоров’я людини?
Аналіз ситуації (об’єднання в групи по 4 учні). 4 хв.
Діти отримують зображення прояви різних видів самооцінки.
Особливу увагу звертаємо на зображення ослика Іа.
Розказати дітям про «Ігри нескорених» в Торонто, де наша команда завоювала 14 медалей (8 золотих, 3 срібних, 3 бронзових).
Релаксація. Ми гарно попрацювали, тепер відпочинемо. Сядьте зручно, уявіть себе квіткою на чарівній галявині. (Відеокліп).
Якою квіткою ви себе уявили?
Кожен бачить себе по різному, оцінює себе по різному, але кожен мріє бути ідеальною людиною. Тому створимо портрет успішної, ідеальної людини. Попрацюємо з роздатковим матеріалом.
Індивідуальна робота з роздатковим матеріалом.
Обговорення результатів: Тепер ми бачимо, що є над чим працювати і до чого стриматися.
А взагалі, які ви молодці, як гарно ви працюєте, я вами дуже задоволена.
Похвала та самооцінка вони пов’язані? Переглянемо відео і зробимо висновок, що ще крім поведінки впливає на самооцінку:
Перешкоди та критика зустрічають в житті часто. Для людей з адекватною самооцінкою вони ідуть на користь – підштовхують до нових кроків, вперед до успіху. Все розпочинається з формування адекватної самооцінки, з порад по самовдосконаленню.
Я хочу, щоб ви зараз ознайомилися з порадником «Шлях до успіху». Сподіваюся, що ці поради допоможуть вам стати успішними людьми.
«Шлях до успіху»
Домашнє завдання.
Підбиття підсумків.
Ви гарно працювали, були активними. Яку б оцінку кожен із вас поставив собі за роботу на уроці?
От бачите, із самооцінкою у нас все гаразд. Подякуємо собі за роботу оплесками.
Роздатковий матеріал