Тема: Велика буква в кличках тварин.
Мета: Закріпити написання кличок тварин.
Формувати навички роботи з текстом.
Формувати здатність мислити,
розмірковувати
Збагачувати словниковий запас учнів.
Виховувати любов до казки.
Зміст уроку:
І Організаційний момент.
Пролунав уже дзвінок,
Починаємо урок!
Будьмо дружно працювати,
Щоб слова навчитись правильно писати.
Давайте повторимо наші правила:
Сидімо – рівно.
Міркуємо – швидко.
Відповідаємо – чітко.
Пишемо - чисто.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
( Зайчиха, курочка Зозулечка, індичка Молодичка, киця Мурлиця, гуска, качечка Прачечка.)
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
Сьогодні на уроці ми працюватимемо за таким планом:
І весь урок з нами будуть герої наших улюблених казок та мультфільмів.
ІV. Актуалізація опорних знань.
Вона просить вас дати відповіді на її запитання.
Молодці! І в подарунок Сова принесла вам красиві букви.
Відкрийте зошити і давайте запишемо їх. Дм дь ве ає ць ця
V. Закріплення і осмислення знань
1. Робота в парах.
А до нас спішать герої іншої казки зі своїм завданням.
Роздивіться малюнок.
Герої складали слова з букв та й заплутались. Попрацюйте парами і спробуйте зібрати розсипані слова.
Запишіть слова в зошит через кому і підкресліть 1 букву.
Молодці, гарно виконали роботу!
І наступними до нас на урок завітали собаки. Вони не тільки герої казок, а й персонажі мультфільмів. Впізнали цих собачок? Згадайте як їх звали?
Запишемо їх. Підкреслимо 1 букву.
Порівняй слова 1 і 2 рядків і зробіть висновок.
Наступні гості приїхали з Палацу чарівних казок з казки «Лікар Айболить». Щоб зустрітися з ними відкрийте підручник на стор. 80 впр.2 і приготуйтеся слухати і слідкувати.
Мавпочка Чічі І папуга Карудо вирішили записати всіх присутніх і ось які речення в них вийшли. Прочитаємо їх. ( по 1 учню)
Діти доводять що слова – назви тварин на початку речення теж пишуться з великої букви, а клички тварин завжди пишуться з великої букви.
ослик Вінні-Пух, порося, П’ятачок
Наші наступні гості теж люблять тварин. І написали про це вам листа.
А також пропущені слова – імена та клички тварин.
Придумайте їх самі і впишіть на листочок.
Роздивіться малюнок і здогадайтесь кому належать ці предмети.
Попрацюйте в групах і доповніть речення за зразком.
Зверніть увагу що доповнювати треба і назвою і кличкою тварини.
Прочитайте що у вас вийшло.
V. Підсумок уроку. Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»
Скоро буде вже дзвінок
Підсумуємо урок. Закінчте речення:
Сьогодні на уроці я навчився …
Я зрозумів що назви тварин … , а їх клички …
А також пригадав що таке іменник.
VІ. Пояснення домашнього завдання.
Знайти і прочитати казку І. Франка «Колобок» і виписати з тексту назви тварин та їх клички.