Розробка уроку в 7- му класі на тему SPORTS IN UKRAINE.

Про матеріал
Розробка уроку в 7- му класі на тему SPORTS IN UKRAINE.Урок спрямований на розвиток інформаційно-цифрової компетентності та компетентності спілкування іноземною мовою. Урок засвоєння нових ЛО, розвитку усного мовлення та розвитку навичок аудіювання, читання та письма.
Перегляд файлу

Предмет: англійська мова

Урок домашнього читання

Тема: Sports in Ukraine/ Спорт

Клас: 7

Мета уроку:

— Активізувати вивчені ЛО: trend, stand for, challenging, bear, thrills and spills, on the edge of one`s seat, collide, stunt, record, benefit, amateur, victory, achieve, breathtaking

— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.

— Розвивати комунікативні здібності учнів.

— Розвивати навички письма.

  • Активізувати вживання конструкції  I can….but I cannot…

— Виховувати культуру спілкування з однолітками та формувати прагнення до збереження здоров’я.

Очікувані результати в кінці уроку учні

- зможуть розпізнавати і вживати нові лексичні одиниці в усному та писемному  мовленні

- зможуть розуміти текст на слух, відповідати на поставлені питання та складати висловлювання за прослуханими зразками  I can….

- вести короткий діалог

-  аналізувати та критично осмислювати отриману інформацію, робити висновки

Наскрізні лінії: Здоров'я і безпека

Компетентності:

Пропагувати ідею здорового способу життя під час опрацювання текстів, аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність обговорювати питання пов’язані із збереженням здоров’я.

Інформаційно – цифрова компетентність; впевнене, критичне й відповідальне використання цифрових технологій для розвитку й спілкування здатність безпечно та етично застосовувати засоби інформаційно-комунікаційної компетентності в навчанні та інших життєвих ситуаціях

Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, відеоматеріали та постери підручник Cultural Crossroads 1(Express Publishing, 2016)

 

ХІД УРОКУ

 

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

Т: Hello, children! How are you? Ps: We are fine, thank you!

Повідомлення теми та мети уроку.

T: Let's start our lesson. Today we are speaking about sports.

Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Look at the poster and name the sports? Which of them can you do? Which of them are individual and which are team sports? Which sports need special training? Which is the most expensive? Which do you think is the most difficult? Can you do this sports?

 

На екран виведене зображення. Учні називають види спорту та відповідають на запитання вчителя.

 

C:\Users\Admin\Desktop\Уроки 21\sport.jpg

 

2.  And now let`s watch a short video.

https://www.youtube.com/watch?v=j7KH7eUMovY

What sports are mentioned in the video? Tell me what are the pros and cons of team sports? What are the pros and cons of individual sports? Which do you prefer?

Учні переглядають відео та відповідають на запитання вчителя.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Опрацювання ЛО

Let`s start checking your home task from the words. Open your vocabularies. Take turns in reading and translating the words. (p 33)

Завданням учнів було виписати в словник нові слова з рамочки (ст. 33) та з’ясувати їх значення.

Let`s check how you understood the meaning of the new words. (Ex. 4, p. 33)

Вправа на закріпленнях нових ЛО

  1. Розвиток навичок читання

We are ready to work with the text

  1.   Before-Reading (Ex 1, p 32)
  2.   While-Reading (Ex 2, p 32-33)
  3.   After-Reading (Ex 3, p 32-33)
  4.   Writing. Make 5 T/F sentences to the text and we will try guess. You have got 3 mins for this.

Учні зачитують складені речення, решта відповідає.

  1. Розвиток сприйняття мови на слух і говоріння

And now we`ll watch a video about endangered animals and discuss it. Be ready to say what sports children like. Make a short story about your preferences as in the example.

https://www.youtube.com/watch?v=s8Hug2lCAfQ

Після перегляду відео про улюблені види спорту учні обговорюють його і складають власні висловлювання.

  1. Розвиток писемного мовлення

Do you like extreme sports? What do you think about them?

Take your phones, follow the link and live your sticker on the board.

Учні переходять за посиланням та залишають свої відгуки на JAMBOARD

III. Рефлексія

Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились …  .

Home-schoollinks Вчитель пропонує учням вдома знайти в інтернеті та підготувати інформацію про будь-який інший спорт популярний в Україні.

Home task To do Ex. 6, p. 33 (in written)

 

Список використаних джерел:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=j7KH7eUMovY
  2. https://www.youtube.com/watch?v=s8Hug2lCAfQ

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степа Світлана
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
556
Оцінка розробки
3.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку