Предмет: англійська мова
Урок домашнього читання
Тема: Sports in Ukraine/ Спорт
Клас: 7
Мета уроку:
— Активізувати вивчені ЛО: trend, stand for, challenging, bear, thrills and spills, on the edge of one`s seat, collide, stunt, record, benefit, amateur, victory, achieve, breathtaking
— Розвивати вміння сприйняття тексту на слух.
— Розвивати комунікативні здібності учнів.
— Розвивати навички письма.
— Виховувати культуру спілкування з однолітками та формувати прагнення до збереження здоров’я.
Очікувані результати в кінці уроку учні
- зможуть розпізнавати і вживати нові лексичні одиниці в усному та писемному мовленні
- зможуть розуміти текст на слух, відповідати на поставлені питання та складати висловлювання за прослуханими зразками I can….
- вести короткий діалог
- аналізувати та критично осмислювати отриману інформацію, робити висновки
Наскрізні лінії: Здоров'я і безпека
Компетентності:
Пропагувати ідею здорового способу життя під час опрацювання текстів, аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність обговорювати питання пов’язані із збереженням здоров’я.
Інформаційно – цифрова компетентність; впевнене, критичне й відповідальне використання цифрових технологій для розвитку й спілкування здатність безпечно та етично застосовувати засоби інформаційно-комунікаційної компетентності в навчанні та інших життєвих ситуаціях
Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, відеоматеріали та постери підручник Cultural Crossroads 1(Express Publishing, 2016)
ХІД УРОКУ
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! How are you? Ps: We are fine, thank you!
Повідомлення теми та мети уроку.
T: Let's start our lesson. Today we are speaking about sports.
Уведення в іншомовну атмосферу.
На екран виведене зображення. Учні називають види спорту та відповідають на запитання вчителя.
2. And now let`s watch a short video.
https://www.youtube.com/watch?v=j7KH7eUMovY
What sports are mentioned in the video? Tell me what are the pros and cons of team sports? What are the pros and cons of individual sports? Which do you prefer?
Учні переглядають відео та відповідають на запитання вчителя.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Let`s start checking your home task from the words. Open your vocabularies. Take turns in reading and translating the words. (p 33)
Завданням учнів було виписати в словник нові слова з рамочки (ст. 33) та з’ясувати їх значення.
Let`s check how you understood the meaning of the new words. (Ex. 4, p. 33)
Вправа на закріпленнях нових ЛО
We are ready to work with the text
Учні зачитують складені речення, решта відповідає.
And now we`ll watch a video about endangered animals and discuss it. Be ready to say what sports children like. Make a short story about your preferences as in the example.
https://www.youtube.com/watch?v=s8Hug2lCAfQ
Після перегляду відео про улюблені види спорту учні обговорюють його і складають власні висловлювання.
Do you like extreme sports? What do you think about them?
Take your phones, follow the link and live your sticker on the board.
Учні переходять за посиланням та залишають свої відгуки на JAMBOARD
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-schoollinks Вчитель пропонує учням вдома знайти в інтернеті та підготувати інформацію про будь-який інший спорт популярний в Україні.
Home task To do Ex. 6, p. 33 (in written)
Список використаних джерел: