Розробка уроку з англійської мови 3й клас

Про матеріал
Конспект уроку може бути використаний для вивчення лексики погоди, місяців та пори року у 3 класі НУШ.
Перегляд файлу

Unit 6. Hello, Spring!

Урок 86.

 

Мета уроку:  уведення нових ЛО за темою розділу, розвиток навичок читання та розуміння прочитаного матеріалу, навчатися виділяти головну думку, вчитися на слух сприймати та розуміти іншомовне мовлення, розвивати фонематичний слух, розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву; розширювати кругозір та підвищувати загальну культуру учнів; розвивати вміння вести бесіду щодо даної теми, розвивати інтелектуальну, емоційну та мотиваційну сфери особистості учня.

Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розповісти про погоду, знають назви місяців та пір року.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

Lead in

Картинки по запросу spring  clipart 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що робити:

  1. Роздрукуйте та розріжте, відділивши назву сезону та місяців
  2. Розділіть дітей на міні групи
  3. кожній групі видайте ці картки
  4. установіть час, за який діти  в групі повинні скласти відповідності

 

або

  1. Роздрукуйте та розріжте, відділивши назву сезону та місяців
  2. Розділіть дітей на 2 групи
  3. Перша група - отримує сезони, друга - місяця
  4. Завдання дітей 1ї групи підходити до когось з 2ї групи та задавати питання: Have you any winter  month ? - No, I haven't \ Yes, I have

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Продовжуємо роботу з картками, що були на етапі Warming up. Кожна команда за певний час повинна написати або усно розказати, що характеризує їх пору року.

Вправа 1 на сторінці 116

Учні слухають та повторюють нові слова. Відпрацьовуємо правильну вимову.

 

Бесіда

What season is it now?

What month is it now?

How many months are in spring?

What are they?

Do you like spring?

What is the weather in spring?

What can you do in spring?

 

Вправа 2 на сторінці 116

На дошці записані слова, що відпрацьовуємо на звук [f]:

PH photo - phone - Phil - Phillip

Читаємо хором, по рядах, по парах.

 

Вправа 2 на сторінці 116

Слухаємо нові слова та розбираємо їх. Працюємо над вимовою.

Учитель дає змогу учням обрати будь-який з текстів та прочитати за бажанням.

Запитання за прочитаними текстами:

What is the weather like today? Is it fine or bad?

Is the sun shining?

Do you usually stay at home at the weekends?

 

Вправа 3 на сторінці 116

Розглядаємо малюнки до вправи та просимо учнів описати, що вони там бачать. На дошці записуємо ймовірні фрази, які можуть зустріти в тексті.

Слухають текст перший раз - обговорюємо, про що йшла мова в цілому - listening (reading) for gist.

Працюємо із текстом. Читаємо по частинам (читає учитель, учні слідкують) та розбираємо кожну частину.

Слухаємо вдруге - детально розбираємо текст - listening (reading) for details.

 

Робота за картками:

 

 

ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1. Підведення підсумків.

3.2. Рефлексія

Що сподобалось на уроці?

3.3. Домашнє завдання.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку