Unit 6. Hello, Spring!
Урок 86.
Мета уроку: уведення нових ЛО за темою розділу, розвиток навичок читання та розуміння прочитаного матеріалу, навчатися виділяти головну думку, вчитися на слух сприймати та розуміти іншомовне мовлення, розвивати фонематичний слух, розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву; розширювати кругозір та підвищувати загальну культуру учнів; розвивати вміння вести бесіду щодо даної теми, розвивати інтелектуальну, емоційну та мотиваційну сфери особистості учня.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розповісти про погоду, знають назви місяців та пір року.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Lead in
|
|
Що робити:
або
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Продовжуємо роботу з картками, що були на етапі Warming up. Кожна команда за певний час повинна написати або усно розказати, що характеризує їх пору року.
Вправа 1 на сторінці 116
Учні слухають та повторюють нові слова. Відпрацьовуємо правильну вимову.
Бесіда
What season is it now?
What month is it now?
How many months are in spring?
What are they?
Do you like spring?
What is the weather in spring?
What can you do in spring?
Вправа 2 на сторінці 116
На дошці записані слова, що відпрацьовуємо на звук [f]:
PH photo - phone - Phil - Phillip
Читаємо хором, по рядах, по парах.
Вправа 2 на сторінці 116
Слухаємо нові слова та розбираємо їх. Працюємо над вимовою.
Учитель дає змогу учням обрати будь-який з текстів та прочитати за бажанням.
Запитання за прочитаними текстами:
What is the weather like today? Is it fine or bad?
Is the sun shining?
Do you usually stay at home at the weekends?
Вправа 3 на сторінці 116
Розглядаємо малюнки до вправи та просимо учнів описати, що вони там бачать. На дошці записуємо ймовірні фрази, які можуть зустріти в тексті.
Слухають текст перший раз - обговорюємо, про що йшла мова в цілому - listening (reading) for gist.
Працюємо із текстом. Читаємо по частинам (читає учитель, учні слідкують) та розбираємо кожну частину.
Слухаємо вдруге - детально розбираємо текст - listening (reading) for details.
Робота за картками:
ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.