Розробка уроку з англійської мови для 1 класу "Здогадайся хто це?"

Про матеріал
Тема уроку: Здогадайся, хто це? Мета:  практична: продовжувати вчити називати літери та звуки: a - r; формувати вміння ставити питання про тварин і давати відповіді на них, використовуючи питальне речення What’s this?та вказівні займенники Here, There; удосконалювати навички аудіювання, говоріння та читання; формувати навички правильної вимови всіх звуків; закріпити вивчені лексичні одиницями з попередньої теми: pets, cat, hamster, snake, bird. Розвивати фонетичний та інтонаційний слух, мовну здогадку.  освітня: розширювати лінгвістичний кругозір учнів; називати предмети та надавати елементарну характеристику.  розвивальна: розвивати мислення, пам'ять, увагу, навички сприймання англійської мови та підтримувати інтерес у дітей до уроку;  виховна: виховувати у школярів почуття поваги один до одного, бережне ставлення до тварин та до себе загалом. Тип уроку: комбінований Обладнання уроку: роздатковий матеріал, підручник Fly High 1, зошит, аудіо запис.
Перегляд файлу

Тема уроку: Здогадайся, хто це?

Мета:

  •         практична: продовжувати вчити називати літери та звуки: a - r; формувати вміння ставити питання про тварин і давати відповіді на них, використовуючи питальне речення Whats this?та вказівні займенники Here, There; удосконалювати навички аудіювання, говоріння та читання; формувати навички правильної вимови всіх звуків; закріпити вивчені  лексичні одиницями з попередньої теми: pets, cat, hamster, snake, bird. Розвивати фонетичний та інтонаційний слух, мовну здогадку.
  •    освітня: розширювати лінгвістичний кругозір учнів; називати предмети та надавати елементарну характеристику.
  •    розвивальна: розвивати мислення, пам'ять, увагу, навички сприймання англійської мови та підтримувати інтерес у дітей до уроку;
  •    виховна:  виховувати у школярів почуття поваги один до одного,  бережне ставлення до тварин та до себе загалом.

Тип уроку: комбінований

Обладнання уроку:  роздатковий матеріал, підручник Fly High 1, зошит, аудіо запис.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  1. Знайомство

- Hello, children! Sit down, please. I'm glad to see you!

 

ІІ.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

  1. Бесіда
  • How are you?
  • Are happy or sad today?
  1. Робота з флеш-картками

Пов’язане зображення- Let’s look at the blackboard.

- Match word with picture.

Dog

Pencil

Snake

Hippo

Пов’язане зображенняLion

Cat

Desk

Elephant

 

 

 

  • Let’s repeat all together.

 

  1. Хвилинка творчості
  • You need to find and say what children do.

 

Sit down

Turn around

Stand up

Clap-clap

 

 

 

 

 

  1. Рахівничок

- Tell me please.

- How many parrots?

- How many dogs?

- How many cats?

- How many birds?

- How many hamsters?

5. Читання віршика

- Listen a poem. After listening we'll repeat this poem.

My bag is color

Green and blue

My bag is color

Yellow and red

 

My bag is color

Green and blue

My bag is color

Yellow too.

  • Repeat please.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ УРОКУ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

  • Сьогодні ми з вами будемо закріплювати раніше вивчені слова. А також будемо вчитись ставити питання про тварин та давати на них відповідь.
  • Today we are going to repeat the words. Also we are going to ask a question about animals.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Підготовча робота до вивчення нового матеріалу

Ex.7

  • Open your Pupil's Book at page 68.Відкрийте ваші Pupil's Book на сторінці 68.
  • Look at the Ex.7 Подивіться на 7 завдання.
  • Tell me please, what can you see at the picture? Скажіть будь ласка, що ви бачите на малюнку?
  • What else may you see in the Jungle? Що ще можна побачити в джунглях?
  1. Розпізнавання вивченого матеріалу

Ex.7

  • What colour is a dog? Якого кольору песик?
  • What colour is a cat? Якого кольору котик?
  • What colour is a snake? Якого кольору змія?
  • What colour is a bird? Якого кольору пташка?
  • Віднайдіть наліпки у вашій книжці. Please find the stickers at the back of yours Pupil's Book.
  • Now we are going to the listen a song. Зараз ми з вами послухаємо пісню. Please, try to follow it in your books and stick the stickers on the pictures. Намагайтесь слідкувати за нею в підручнику і ставити наліпку де потрібно.
  • Let’s sing the song together. Заспіваймо пісню разом.
  • Now you sing along and you need to point to the pictures as you sing. Зараз ви будете співати пісню самостійно, а також повинні будете показувати на малюнки про, що співаєте.
  1. Відпрацювання вивченого матеріалу

Ex.8

  • Look at the blackbord. Guess. What is this? ( флеш картки: комаха, рибка, папуга, лев, кенгуру).
  • If you want to answer the question «What is this?». You need to use a structure « It is a…»  Якщо вам потрібно відповісти на питання «What is this?», то ви використовуєте структуру « It is a…»  

For example: Наприклад:

What is this? It is a lion. Що це таке? Це лев.

What is this? It is a fish. Що це таке? Це рибка.

And so on.. І так далі.

  • Now look at the Ex.8 Подивіться на 8 завдання.
  • Guess, what is this? And give me the answer. Вгадайте, що це? І дайте мені відповідь.

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

  • СD 1 track 39

Sit down, sit down.

Turn around.

Stand up, stand up.

Turn around.

Clap, clap.

Turn around.

In the jungle

Up and down!

 

V. ВИКОНАННЯ ВПРАВ НА ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК

1. Game “What is missing”

- Now we play a game. Look at the blackboard. Зараз ми з вами зіграємо в гру. Подивіться на дошку.

- What can you see? Що ви бачите?

Пов’язане зображення- Close your eyes! Заплющіть очі!

Пов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

- Open your eyes! What is missing? Відкривайте очі, що зникло?

2. Game “Write the missing letter”

- Write the missing letter. Запишіть пропущені літери.

_og      e_r    _lap     c_t       _og         h_mst_ _

 

VI. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота в зошиті

  • Open your Activity Book at page 68. Відкрийте ваші Activity Book на сторінці 52.
  • Look at the Ex.4 Подивіться на 4 завдання.
  •     In this exercise you need to trace the words, read them and match with picture. У цій вправі вам потрібно простежити за словами, прочитати їх і поєднати з малюнком.
  •     Look at the picture. What can you see? What is this?
  1.      Хвилинка творчості
  • Now look at the Ex.5 Подивіться на 5 завдання.
  • In this exercise you need to read the descriptions and draw and colour the animals. У цій вправі вам потрібно прочитати описи тварин, намалювати і розфарбувати ъх.

 

VII. ПІДСУМОК УРОКУ

The lesson is over.

Good bye children!

 Have a nice day!

doc
Додано
23 березня 2019
Переглядів
1206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку