План-конспект уроку в 1 класі до підручника О. Д Карпюк “English with smiling Sam”

Про матеріал
План-конспект уроку в 1 класі до підручника О. Д Карпюк “English with smiling Sam”
Перегляд файлу

План-конспект уроку в  1 класі до підручника О. Д Карпюк “English with smiling Sam

Тема: Домашні улюбленці. Кольори.

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал по теміДомашні                                       улюбленці”. Ознайомити з новими лексичними одиницями по темі “Кольори і закріпити їх уживання в усному мовленні. Повторити й закріпити  вживання структур “It is a…, Is it a…? –Yes, It is, No, it is not” в усному мовленні.  Формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Тренувати в аудіюванні. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати любов до тварин.

Очікуваний результат: Вміти називати тварин, кольори; описувати тварин, давати елементарну характеристику чомусь; розпитувати про тварин, кольори.

Хід уроку

I. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

1. Привітання

- Hello, children! How are you?

2. Warming up. Гра з мячем.

Створюємо коло і по колу запитуємо і відповідаємо, передаючи один одному мяч.

1. Hello, What is your name? I am…

2. How are you? I am fine, thanks you.

3. Nice to meet you, (name).

3. Фонетична розминка.

Діти, чи памятаєте ви Містера Язичка?

Послухайте казочку

Одного разу до будинку Містера Язичка увірвався вітер. Містера Язичка саме не було вдома. Вітер завивав: [u:], [u:], [u:]. І шумів [Q:], [Q:], [Q:]. Хлопали двері і вікна: [p], [p], [p], [b], [b], [b]. І в будиночку було дуже холодно. Тут прийшов Містер Язичок, побачив усе це і здивувався: [e, e, e]. Тоді він відчинив двері й випустив вітер: [x, x, x],і знов стало в будиночку тепло й тихо.

Let’s repeat sounds after me [u:], [u:], [u:], [Q:], [Q:], [Q:], [p, p, p], [b, b, b], [e, e, e], [x, x, x].

II. Основна частина уроку.

1. Повідомлення теми та мети уроку.

Dear children, the topic of our lesson “Pets and colors”

2. Активізація ЛО теми.

Now, let’s repeat “Our pets”

1) Показую картки і запиту: What is it”? ( Діти називають тварин)

2) Now, let’s play animals anything else.

       - Is it a parrot?

      - No, it is not.

      - Is it a cat?

      - Yes, it is.

3) Потім прикріплюю картки на дошку, діти заплющують очі, одну знімаю, діти відкривають очі і називають якої немає.

Look at these pets and remember. Now close your eyes open your eyes.

4) Let’s play the game.

- Is it? (Хтось виходить до дошки, бере картинку не показуючи іншим. Діти запитують)

- Is it a…?

2. Презентація й активізація нових ЛО.

1) Включаю вірш “Colors”.

2) Бесіда з учнями.

Показую картки з кольорами (беру синю картку):

T: It is blue. Repeat blue.

Діти повторюють назви кольорів.

Показую картки різних кольорів:

T: What color is it?

- It’s blue, yellow, red…

3) Look at the colors on page 50. What colors can we see?

4) Розвиток умінь мовлення. Картки з цифрами.

5) Фізкультхвилинка.

6) Робота в зошитах (с. 36)

1. Pig is pink.

2. Turtle is green.

3. Parrot is blue.

4. Fish is red.

5. Bird is orange.

6. Hamster is yellow

7) Робота в парах.

Look, at the poster please. What is it? It’s a Christmas tree. Repeat me: Christmas tree. Now, we will decorate this Christmas tree for colors stickers.

Please take stickers of different colors and touch on the poster. For example, red, yellow, blue.

III. Заключна частина уроку.

1. Підведення підсумків уроку.

Гра “Fishing. 

Fish is golden, fish is fat, fish is going in my net. ( Діти ловлять картку і називають слово).

2. Закінчення уроку.

T: Goodbye!

Ps: Goodbye!

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Люсік Олена
Додано
26 березня 2019
Переглядів
1708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку