Yelena Shvygol Form 1
УРОК ___ Дата: ___________
Тема: Holidays/ Свята
Підтема: How old is she/he? День народження мого друга.
Мета:
навчальна: : Вчити вітати з днем народження, запитувати та відповідати про вік друзів;
виховна: виховувати культуру спілкування;
розвивальна : розвивати вміння аудіювання, говоріння та письма.
Очікувані результати: на кінець уроку учні розпізнають нову лексику з опорою на наочність, розпізнають знайомі слова на слух, вживають у мові вирази «How old are you?», «Happy birthday!», «How old is she/he?», будують речення за допомогою структури «This … is for you».
Тип уроку: урок формування та вдосконалення вмінь і розвитку навичок
Обладнання: Підручник, флеш картки з тематичними малюнками картки для самостійної роботи, флеш-картки з літерами англійського алфавіту, картки з цифрами 1—10, магнітні букви і картинки, ноутбук, телевізор, аудіо- та відеозаписи.
Vocabulary:
He, she .
Expressions:
How old is he/she?
He/She is ten.
Phonetics:
[æ], [ θ], [ɪ:], [ɑu].
Revision:
Числівники 1—10.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
Greeting 1. Привітання.
a) T: Good mornind, boys and girls!
Ps: Good mornind, Olena Mykolayivna!
б) учні виконують “Gteeting Song”
в) Т: Діти у нас сьогодні багато гостей, ви привіталися , а тепер давайте познайомимося What’ s your name? Діти називають себе англійською мовою.
Aim.2 Повідомлення теми та мети уроку
Т: Сьогодні на уроці ми продовжемо вивчати тему — «Свята»/ « Holidays». Цей урок буде присвячено святу — дню народження друга. Ви дізнаєтеся, як сказати, скільки років вашому другу , повторите вивчені літери англійського алфавіту,слова і вирази з попереднього уроку, виконаєте багато цікавих завдань та пограєте в ігри.
Phonetics 3. Фонетична зарядка
Т: Роллі і Поллі збираються йти на день народження і їм крім подарунка потрібно ще навчиться правильно вимовляти слова . Допоможемо їм: [æ ææ] — happy, balloon;
[ θ θ θ] — birthday, thank you; [ɪ: ɪ: ɪ:] — he, she; [ɑu αu αu] — how, flower.
Учні слухають та повторюють звуки й слова.
Language warm up 4. Мовна розминка
T: Спочатку ми дізнаємося, з яким настроєм ви сьогодні прийшли на урок та оберемо помічника дня . Бесіда в режимі Т →Р1→ Р2 →Р3
Т: How are you today , Yulian ?
Р1: I am happy. And you Dasha?
Т: Ok. Very well. А тепер ми оберемо помічника дня. Оскільки тема нашого уроку Holidays. Birthday я пропоную обрати на цю роль Дашу , оскільки у неї день народження взимку.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Revising of the Knowledge 1. Повторення раніше вивченого
а) Reading
- діти читають за вчителем спочатку букви алфавіту, а потім слова на картках
б) Writing
T: А зараз діти ми з вами пограємо в гру «Склади слово». Зимовий вітер розірвав літери в словах і розсипав у нас їх на дошці. Давайте допоможемо їм повернутися в англійську мову. Розставимо літери в правильному порядку, щоб вийшло слово і запишемо їх . А картинки допоможуть нам здогадатися, які ж слова розірвав зимовий забіяка. ( Слова _dog, cat, hen, doll, ball etc.)
в) Speaking
T: А давайте пограємо в гру « My Birthday». Даша у нас буде іменинницею, оскільки як я вже говорила у неї день народження взимку. Ми будемо її гостями , вітатимо і дарувати подарунки, а вона пригостить нас святковим тортом .
P1: Hello, Dasha, this presnt is for you. It is a flower.
P2: Hi , Dasha, this presnt is for you. It is a doll.
P3: Hello Dasha, this presnt is for you. It is a teddy-bear.
P4: Hi , Dasha, this presnt is for you. It is a balloon.
Dasha: Hello, dear. This cake is for you. It is big.
P1: Dasha, how old are you?
Dasha: I am seven.
Діти вітають іменинницю піснею “Happy bithday”.
Physical Activity 2. Фізкультхвилинка
Діти нам вже час відпочити і перейти до вивчення нового матеріалу.
Presenting Vocabulary 3. Подання нового лексичного матеріалу
S 1. Listen and repeat. Ex.1, p. 83
Учні прослуховують аудіозапис вправи та повторюють запитанняnй відповіді.
Отже , діти, щоб сказати скільки років твоєму другу ми використовуємо “He”, а щоб сказати скільки років твоїй подружці треба використовувати слово “She”
2. Listen, repeat and point. Ex.2, p. 83
Т: А зараз пограємо в гру «Скільки років твоєму другу».
Учні слухають аудіозапис, повторюють фрази, вказують на відповідні малюнки та нумерують їх.
Practising Vocabulary 4. Активізація нового лексичного матеріалу
Гра «Музичні стільці».
Учитель ставить посередині класу кілька стільців, на один з яких кладе картку з портретом дитини, на якій указано її ім’я та вік
Вмикається музика. Учні рухаються навколо стільців. Коли музика вимикається,
учень, який опиняється біля стіль ця з карткою, бере її та вимовляє:
«Nick is five». Інші учні кажуть: «Happy birthday, Nick». Потім учитель кладе на один зі стільців іншу картку, і гра поновлюється.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУB
Summarizing 1.Підведення підсумків уроку
Рольова гра «Скільки років другові?».
Учні в парах запитують один одного про вік друзів та відповідають. Наприклад:
P1: How old is Nazar?
P2: He’s ten. How old is Nina?
Після гри учитель та учні прощаються.
T: Good job! Goodbye!
Ps: Goodbye!
Додаток 1