Розробка уроку з англійської мови для 5 класу на тему "Робочий день. Які новини?"

Про матеріал
Урок має на меті ознайомити з новим лексичним матеріалом; активізувати граматичний матеріал: уживання минулого тривалого часу; тренувати учнів в аудіюванні, продовжувати формувати навички усного мовлення, практикувати учнів у письмі, ознайомити з фразеологічними одиницями з дієсловом look.
Перегляд файлу

Тема: Робочий день.

Підтема: Які новини?

Мета: Практична: Ознайомити з новим лексичним матеріалом; активізувати граматичний матеріал: уживання минулого тривалого часу; тренувати учнів в аудіюванні, продовжувати формувати навички усного мовлення, практикувати учнів у письмі, ознайомити з фразеологічними одиницями з дієсловом look.

Виховна: Виховувати культуру мовлення.

Розвиваюча:Розвивати вміння слухати співрозмовника, підтримувати бесіду. Виховувати в учнів повагу до інших людей.

Освітня: розширювати кругозір учнів.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: Підручник, робочий зошит, плакат з дієсловом look.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

Т: Good morning, pupils! Our topic today is «What’s the News?» You often ask this question or answer it. My news today is that you are going to listen to dialogues and practise using your new vocabulary and structures of the Past Continuous.

Warming up

 

II. Сheck on Homework

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Відпрацювання прислів’я.

Т: What proverb did we learn at the previous lesson? Yes? It was «Make hay while the sun is shining». Today I’d like to introduce two more proverbs: «No news is good news» (Відсутність новин це вже добра новина.) and «Bad news has wings» (Погана новина має крила.) Why do we say that no news is good news? Because there is no bad news and this is good. Let us learn the proverb. «No news is good news».

Учні хором повторюють прислів’я за вчителем.

Ті Remember! «News» is singular. No article is used with this word — good news, in­teresting news. We use the singular form of the verb to be — is. Example: The news is exciting. Bad news has wings.

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

Учитель перевіряє наявність словникової роботи в учнів і проводить фронтальне опитування.

Vocabulary.   Practice

 

2. Закріплення введеної лексики.

РЗ, впр. 1 (с. 52).

Тренування у вживанні прийменників at, after, for з дієсловом to look. Учні письмово вставляють відповідні прийменники в речення, потім ланцюжком читають їх. Учитель контролює правильність виконання завдання.

D:\look_phrasals.png

 

Аудіювання.

1)Pre-Listening Activity. Етап підготовки до аудіювання.

Т: Now you are going to listen to our good friends Taras, Lilia and Christina from our Pupil’s Book. Do you remember that they changed their names when they were making the «English Bridge»? Open your books on page 72 and prepare to listen.

 

2)While-Listening Activity. Етап аудіювання.

а)Вир. 1 (c. 72).

Учні прослуховують діалог в аудіозапису або з голосу вчителя та виконують впр. la. b (с. 72). Вони в парах відтворюють прослуханий діалог, потім, використо­вуючи його як зразок, складають власні.

б)Впр. 2 (с. 73).

Учні прослуховують діалог в аудіозапису або з голосу вчителя і відтворюють його в групах по троє.

 

3)Post-Listening Activity. Перевірка розуміння змісту прослуханих діалогів.

Впр. З (с. 74).

Учні відповідають на запитання в режимі Р -> Class.

Grammar 4. Тренування учнів у вживанні структур Past Continuous.

1)Робота з розділом «Remember* (с. 72 — 73) і пошук структур Past Continuous у впр. 1 (с. 72), 2 (с. 73).

2)Виконання тренувальних вправ.

а)Впр. 4 (с. 74).

Учні ланцюжком відповідають на запитання вправи.

б)Впр. 5 (с. 74), РЗ, впр. 2 (с. 52).

Робота в парах. Учні тренуються ставити загальні та спеціальні запитання, вико­ристовуючи Past Continuous; одна-дві пари відтворюють діалог перед класом.

в) РЗ впр. З (с. 53).

Учні письмово виконують вправу, яка спрямована на тренування у вживанні заперечної форми Past Continuous, потім по черзі читають речення, перевіряючи їх.

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

Підготувати усну розповідь про зимові канікули.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями. Учні по черзі відповідають на запитання вчителя.

Т: At our last lesson we spoke about your winter holidays. Now I want you to pre­pare a story about the things you were doing at the certain moments of your holi­days. Try to remember and write about different days at the beginning of January. Let us practise now. What time is it now? What were you doing at this time yes­terday? And the day before yesterday? And three days ago? All right. Let us finish our lesson.

docx
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку