Дана розробка допоможе узагальнити лінгвокраїнознавчий матеріал по темі: «Визначні пам'ятки Лондона»,поглибити і розширити знання по темі, вдосконалити вміння і навички практичного володіння англійською мовою за цією темою з усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма.
Урок англійської мови в 8-му класі “London attractions”
Тема уроку: London's most famous places of interest
Цілі уроку:
-узагальнити лінгвокраїнознавчий матеріал по темі: «Визначні пам’ятки Лондона»;
-поглибити і розширити знання по темі;
-вдосконалювати вміння і навички практичного володіння англійською мовою за цією темою з усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіюванню, говорінню, читанню та письму;
-підвищувати інтерес до вивчення англійської мови.
План уроку:
1.Повідомлення теми і цілей уроку:
Dear boys and girls!I am glad to see you at our lesson. Today we have an unusual but very useful and interesting lesson : a trip. Today we‘ll talk about London, about its sights, about famous people and interesting facts.
The theme of our lesson is «London attractions» (на дошці).
2.Фонетична зарядка:
Let’s listen, repeat and read the words.
Аудіювання (T-CL) та читання (P1, P2,P3) лексичних одиниць уроку (слова представлено на дошці на різнокольорових папірцях для стимуляції уваги).
Buckingham Palace , an official residence , Queen Elizabeth, Green Park, Tower of London, the Crown Jewels, the National Gallery, St. Martin-in-the-fields and Admiralty Arch, Trafalgar Square, an artificial lake Serpentine, Hyde Park, St. Paul's Cathedral, the British Museum, Ancient Egypt, the London Eye, Christmas , Oxford Street, Europe, Westminster Abbey, a Gothic church, the House of Commons and the House of Lords, Big Ben, Stonehenge, a prehistoriс monument.
(All these words are related to the history of London.)
3.Розвиток навичок говоріння, читання.
( Презентація в форматі Micrоsoft Power Point “London attrections”)
Короткі розповіді учнів про визначні місця Лондона (після показу відповідних слайдів учні повинні згадати визначне місце в Лондоні , фотографію якого вони бачать на слайді, потім вони його називають (правильну назву можна прочитати на наступному слайді) та розповідають (говоріння) про нього те, шо їм відомо. Читання: достовірність повідомлень перевіряється за допомогою відповідних слайдів з доступно представленою інформацією.
До роботи задіяні всі учні класу (повідомлення, називання визначних місць, читання інформації на слайдах).
4.Граматичний тест (письмо).
Teacher: The next task is a grammar test about the Tower of London.
You should use Present Simple Passive or Past Simple Passive (На дошці з’являється формула часів). Завдання виконується на окремих аркушах паперу, де в вільних місцях потрібно вставити дієслова в правильній формі та в відповідному часі. Клас ділиться на групи по 4 учня, бажаючі виконують завдання індивідуально.
Present Simple Passive is (are) +V2
|
or
|
Past Simple Passive was (were) +V2 |
The Tower of London
The Tower of London ____________ (build) by William the Conqueror in 1078 as a castle and palace. Since that time it _____________(expand) to its present size, and____________ (use) as an Armoury, a zoo, a royal mint, a prison, and a museum. At the time when it was a prison a lot of people___________ (lock) in the Tower for their religious beliefs or suspected treason. Anne Boleyn, Sir Walter Raleigh and Elisabeth the First_____________ (shut up) there, too. Spies__________ (imprison) in the Tower during both World Wars. Some of the prisoners_____________ (allow) to walk in the grounds , live in comfortable rooms and receive visitors. Many convicted ___________( publicly /execute) on Tower Hill. They___________ (behead) with the block and ax, which __________(keep) and ___________(show) in the Tower Armoury now. The Jewel House__________ (situate) at the Tower. The collection of the Crown Jewels ____________(keep) in it. Saint Edward’s Crown, the Imperial State Crown, and the royal sceptre ___________ (guard) there. Saint Edward’s Crown___________ (use) for the coronation ceremonies. 3000 precious jewels _____________(contain) in the Imperial State Crown. In 1671 a daring attempt __________(make) to steal the Crown Jewels by a man named Captain Blood.
5 Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.
Пояснення домашнього завдання: Write an e-mail to your friend telling him or her about the places of interest of Ukraine.