Розробка уроку з англійської мови для 8-го класу "London's attractions"

Про матеріал

Дана розробка допоможе узагальнити лінгвокраїнознавчий матеріал по темі: «Визначні пам'ятки Лондона»,поглибити і розширити знання по темі, вдосконалити вміння і навички практичного володіння англійською мовою за цією темою з усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма.

Перегляд файлу

Урок англійської мови в 8-му класі “London attractions”

Тема уроку: London's  most famous places of interest

Цілі уроку: 

-узагальнити  лінгвокраїнознавчий матеріал по темі: «Визначні пам’ятки Лондона»;

-поглибити і розширити знання по темі;

-вдосконалювати вміння і навички практичного володіння англійською мовою за цією темою з усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіюванню, говорінню, читанню та письму;

 -підвищувати інтерес до вивчення англійської мови.

План уроку:

1.Повідомлення теми і цілей уроку:  

Dear boys and girls!I am glad to see you at our lesson. Today we have an unusual   but very useful and interesting    lesson : a trip. Today well talk about London, about its sights, about famous people and  interesting facts.

The theme of our lesson is «London attractions» (на дошці).

2.Фонетична зарядка:

Lets listen, repeat and read the words.

Аудіювання (T-CL) та читання (P1, P2,P3) лексичних одиниць уроку (слова представлено на дошці на різнокольорових папірцях для стимуляції уваги).

Buckingham Palace , an official residence , Queen Elizabeth, Green Park, Tower of London,   the Crown Jewels, the National Gallery, St. Martin-in-the-fields and Admiralty Arch, Trafalgar Square, an artificial lake Serpentine, Hyde Park, St. Paul's Cathedral, the British Museum, Ancient Egypt, the London Eye, Christmas , Oxford Street, Europe, Westminster Abbey, a Gothic church, the House of Commons and the House of Lords, Big Ben, Stonehenge, a prehistoriс monument.  

(All these words are related to the history of London.)

3.Розвиток навичок говоріння, читання.

( Презентація в форматі Micrоsoft Power Point “London attrections”) 

Короткі розповіді учнів про визначні місця Лондона (після  показу відповідних слайдів  учні повинні згадати визначне місце в Лондоні , фотографію якого вони бачать на слайді,  потім вони його називають (правильну назву можна прочитати на наступному слайді)   та розповідають (говоріння) про нього те, шо їм відомо. Читання: достовірність повідомлень перевіряється за допомогою відповідних слайдів з доступно представленою інформацією. 

До роботи задіяні всі учні класу (повідомлення, називання визначних місць, читання інформації на слайдах).

4.Граматичний тест (письмо).

Teacher: The next task is a grammar test about the Tower of London.

You should use Present Simple Passive or Past Simple Passive (На дошці з’являється формула часів). Завдання виконується на  окремих аркушах паперу, де в  вільних місцях  потрібно вставити дієслова в правильній формі та в відповідному часі.  Клас ділиться на групи   по 4 учня, бажаючі виконують завдання індивідуально.

 

Present Simple Passive

is (are) +V2

 

or

 

Past Simple Passive

was (were) +V2

 

The Tower of London

The Tower of  London ____________ (build) by William the Conqueror in 1078 as a castle and palace. Since that time it _____________(expand) to its present size, and____________ (use) as an Armoury, a zoo, a royal mint, a prison, and a museum. At the time when it was a prison a lot of people___________ (lock) in the Tower for their religious beliefs or suspected treason. Anne Boleyn, Sir Walter Raleigh and Elisabeth the First_____________ (shut up) there, too. Spies__________ (imprison) in the Tower during both World Wars. Some of the prisoners_____________ (allow)   to walk in the grounds , live in comfortable rooms and receive visitors. Many convicted ___________( publicly /execute) on Tower Hill. They___________ (behead) with the block and ax, which __________(keep) and ___________(show) in the Tower Armoury now. The Jewel House__________ (situate) at the Tower. The collection of the Crown Jewels ____________(keep)  in it. Saint Edward’s Crown, the Imperial State Crown, and the royal sceptre ___________ (guard) there. Saint Edward’s Crown___________  (use) for the coronation ceremonies. 3000 precious jewels _____________(contain) in the Imperial State Crown. In 1671 a daring attempt __________(make) to steal the Crown Jewels by a man named Captain Blood.

5 Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.

 Пояснення домашнього завдання: Write an e-mail to your friend telling him or her about the places of interest of Ukraine.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 лютого 2018
Переглядів
806
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку