Teacher \ Вчитель: Tatiana Serheevna Suleimanova \ Сулейманова Тетяна Сергіївна
Date \ Дата:
Form \ Клас: 3-А \ 3-А
Length of the lesson \ Тривалість уроку: 40 min. \ хв.
Topic \ Тема: Family \ Сім’я
Subsidiary topic \ Під.тема: The Sparks family. \ Родина Спаркс.
Main aim \ Основна мета: Fixing vocabulary, generalization of the studied material\ Закріплення лексики, узагальнення вивченого матеріалу теми».
Subsidiary aim \ Допоміжна мета: Develop speaking and listening skills \ Розвиток навичок аудіювання та говоріння
Personal aim \ Особиста мета: Timing \ Контроль часу виконання завдань
Anticipated problems and solutions \ Очікувані проблеми та шляхи їх подолання: some students are less good at speaking and listening, some tasks can be difficult for them to listen to and discuss. I`ll divide them into groups for oral activities. Also all students will have worksheets where they can score 9 points of 12 possible\ у деяких учнів можуть виникнути проблеми під час завдань пов’язаних з говорінням та аудіюванням. Я поділю учнів на групи для виконання усних завдань. Також, кожен учень отримає картку, де він зможе отримати 9 балів із можливих 12 за правильне виконання завдання.
Lesson Plan \ План уроку
Stages and time\ Етапи уроку та час |
Stage aims\ Цілі етапу |
Procedure\ Методика проведення |
Interaction\ Взаємодія |
Aids\ Допоміжні засоби |
Lead-in\Ознайомлення з етапами уроку
2 хв.2 min. |
To create interest in the topic\ виявити зацікавленість до теми уроку |
Find out their mood (smiles` stickers) \ Виявити настрій учнів (смайлики) |
W\C Увесь клас |
B. Дошка
IWB Інтерактивна дошка
|
Warm-up\Розминка
2 хв. 2 min. |
Meet the topic of the lesson\ познайомитися з темою |
Ask to describe pictures and name the topic of the lesson\ описати малюнки на слайді та назвати тему уроку |
W\C Увесь клас |
IWB Інтерактивна дошка
|
Phonetic drill \ Фонетична вправа
1 хв. 1 min. |
Tongue Twister\Приказка |
Teacher and children read the tongue twister\ Вчитель разом з учнями читають приказку |
W\C Увесь клас |
IWB Інтерактивна дошка
|
Aliens` game\ Гра з прибульцями
6 хв. 6 min. |
Lexical drill\Лексична вправа |
To give students worksheets for extra points; divide words into two columns «family» and «house»\ Роздати учням картки для додаткових балів; розподілити слова на дві колонки «Сім’я» та «Будинок» |
W\C Увесь клас |
IWB\ Інтерактивна дошка
Worksheets \ Картки |
Listening \ Аудіювання
3 хв. 3 min.
|
To develop listening skills\ Розвивати аудіювальні навички учнів |
Listen to the text two times \ Прослуховування тексту два рази |
S Індивідуальна робота |
IWB\ Інтерактивна дошка
|
Feedback \ The Field of Wonders Game Зворотній зв'язок\ Гра «Поле Чудес»
6 хв. 6 min. |
To check the understanding of the text \ Перевірити розуміння тексту |
Students are divided into two teams and play the game, answer the questions, fill the worksheets\ Учні діляться на дві команди, відповідають на питання гри та заповнюють картки. |
SS S Робота у групах
|
IWB\ Інтерактивна дошка
|
Speaking\ Говоріння
3 хв. 3 min. |
Develop speaking skills \ Розвивати навички говоріння |
To describe pictures of Lilo and Stich cartoon, work with worksheets \ Описати малюнки з мультфільму «Ліло та Стіч», робота з картками
|
W\C Увесь клас |
IWB\ Інтерактивна дошка
Worksheets \ Картки |
Feedback \ Worksheets Зворотній зв'язок\ Робота з картками
5 хв. 5 min.
|
To check the understanding and level of proficiency in vocabulary \ Перевірити розуміння та рівень володіння лексикою |
Do the crossword puzzle \ Виконати кросворд на кратці |
S Індивідуальна робота |
Worksheets Картки |
Word cloud of mind map\ Інтелект-карта
5 хв. 5 min. |
To do a group task for generalization of the studied material\ Виконати групове завдання для узагальнення вивченого матеріалу |
Students write into mind map all the words connected with family\ Учні записують у інтелект-карту усі слова по темі «сім’я». |
W\C Увесь клас
|
Mind map\ Інтелект-карта |
Class survey\ Опитування класу
2 хв. 2 min. |
To do a group survey for checking their mood and impressions\ Виконати опитування учнів щодо виявлення їх настрою під кінець уроку та вражень |
To work with smiles\Учні обирають той смайлик, який передає їх емоції під кінець уроку |
W\C Увесь клас
|
B. Дошка
|