План – конспект уроку у 3 класі
Тема: Моя родина.
Підтема: Усе про сім ю. Зовнiшнiсть. Професii. Урок систематизації знань, умінь та навичок.
Мета
Навчальна:
Розвиваюча:
Виховна:
Тип уроку: урок з елементами гри
Обладнання: підручник, мультимедійний проектор, картки з малюнками, літери англійської абетки, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І Початок уроку
Good morning, children. I am glad to see you.
Teacher: How are you? (відповіді дітей)
What day is it today?(відповіді дітей)
What date is it today?(відповіді дітей)
What can you say about the weather?(відповіді дітей)
ІІ Повідомлення теми та мети уроку. Уведення в іншомовну атмосферу
Now children look at me listen to me. Today we will speak about family. Look at the blackboard. What is it? It is family. Children help me to name this members of the family. Who is it ( Вчитель бере картки із зображенням членів родини, діти називають, хто зображений та скільки років тому, хто на малюнку).
Основна частина уроку
ІІІ Перевірка домашнього завдання
Now children tell me, please, what was your homework for today? You should tell about your family with the help of the photo. ( Троє учнів розповідають про свою сім ю. Фото родини зображено на проекторі).
IV Повторення вивченого лексико – граматичного матеріалу теми « Я та моя родина»
Children, let us play the game «Who is it?» Діти витягають картку з коробки і відповідають, хто це з членів родини.
My father s father – grandfather, etc
V Робота в групах
Teacher: Діти, у вас є набір англійського алфавіту, вам слід скласти членів родини, які зображені на дошці ( тато, мама, брат, сестра, дідусь, бабуся, тітка, дядько)
Команда, яка склала усі слова першими – переможці
VI Фізкультхвилинка (Head, shoulders, knees and toes)
На пректорі відео, діти виконують вправи
VII Опиши себе (роздатковий матеріал) Навчання писемного мовлення та навчання монологічного мовлення
Read the sentences and choose the right variant
(Кожен учень отримує матеріал по опису себе. Учні відмічають правильні відповіді. Декілька учнів зачитують опис себе).
VIII Робота з картками
А також ми вчили багато професій.
And now let s play the game. Вчитель показує картку із зображенням професії а діти дають відповідь. (Yes, it is/ No/ it is not)
Is it a teacher ? Yes, it is. No, it is not.
IX Робота в парах, робота з підручником. Навчання діалогічного мовлення
Pupils, open your books page 47 ex.3. Now you should ask and answer the questions. ( Вчитель роздає картки з питанням і відповіддю. Учні працюють у парах задають один одному запитання і відповідають на них)
What is your mother s job?
My mother s job is… etc
X Робота з підручником
Teacher: Children, open, please, your books page 47 ex.4. Let s read the letter and translate it. (Учні читають текст ланцюжком та перекладають).
Заключна частина уроку
Повідомлення домашнього завдання
Виконати завдання на листочку (описати свою маму) та с. 47 впр. 5 написати відповіді на лист.
Оцінювання учнів (вчитель виставляє оцінки учням за роботу на уроці)
Прощання
Teacher: Pupils the lesson is over. Goodbye, children.
Pupils: Goodbye, teacher.