Розробка уроку з інформатики для 10 класу на тему: "Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора"

Про матеріал

Розробка уроку з інформатики для 10 класу на тему: "Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора"

Мета.

Навчальна:

- застосування умінь і навичок роботи в даній програмі на практиці;

- узагальнити знання з теми діаграми, їх створення та налаштування;

- узагальнити знання та вміння використовувати функції для обчислення;

- навчитися використовувати дану програму у творчій роботі;

Розвивальна:

- розвивати інтерес до предмета;

- стимулювати логічне мислення, творчі здібності і пізнавальну активність;

- сприяти профорієнтації;

Виховна:

- формування особливої відповідальності за власний результат та результат групи;

- формування емоційно-позитивного напряму на практичну діяльність;

- сприяти відповідальному ставленню до своїх обов'язків.

Перегляд файлу

Тема. Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора.

Мета.

Навчальна:

-    застосування умінь і навичок роботи в даній програмі на практиці;

-    узагальнити знання з теми діаграми, їх створення та налаштування;

-    узагальнити знання та вміння використовувати функції для обчислення;

-    навчитися використовувати дану програму у творчій роботі;

Розвивальна:

-    розвивати інтерес до предмета;

-    стимулювати   логічне   мислення,   творчі   здібності    і   пізнавальну активність;

-    сприяти профорієнтації;

Виховна:

-    формування   особливої   відповідальності   за   власний   результат   та результат групи;

-    формування емоційно-позитивного напряму на практичну діяльність;

-    сприяти відповідальному ставленню до своїх обов'язків

Апаратне, програмне та методичне забезпечення:

-    комп'ютерний клас;

-    мультимедійне обладнання класу;

-    локальна мережа класу;

-    програма Microsoft Excel;

-    інструктивна картка до практичної роботи;

Тип уроку: практичне застосування знань, умінь та навичок

План уроку:

І. Організація класу до заняття.

II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

ІІІ. Організація учнів до практичної роботи.

ІV. Виконання практичної роботи.

V. Підсумок уроку.

VІ. Повідомлення домашнього завдання.

Хід уроку:

І. Організація класу до заняття.

1. Привітання вчителя.

2. Перевірка, чи всі присутні на уроці.

3. Перевірка домашнього завдання.

II. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок

Щоб виконання практичної роботи було зрозумілим, учням необхідно нагадати попередній вивчений матеріал, на базі якого виконуватимуться завдання:

  1. Яке призначення діаграм?
  2. Які ви знаєте  типи діаграм?
  3. Як побудувати діаграму?
  4. Як виконати фільтрацію даних у таблицях?
  5. Як виконати сортування даних за зростанням?
  6. Як створити проміжні підсумки?
  7. Як створити зведену таблицю?
  8. Що таке умовне форматування?
  9. Як  виконати умовне форматування?

IІI. Організація учнів до практичної роботи.

1.   Оголошення теми і завдань уроку.

2.  Роздаю   учням   інструктивні картки   до   практичної  роботи,   ознайомлюю   їх   із завданнями, звертаю увагу на складні завдання.

 

ІV.  Виконання практичної роботи.

Зміст практичної роботи:

Практична робота №9

Тема.     Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора

Мета.     формування практичних навичок виконання операцій опрацювання табличної

                  інформації в середовищі табличного процесора, виконання обчислень за  

                  формулами та функціями, побудова діаграм

 Хід роботи.

Інструктаж із правил техніки безпеки.

Через 15 хв., після початку виконання практичного завдання, учні виконують комплекс вправ для зняття зорової втоми. 

Практичне завдання 1

  1. Ввімкніть свої комп’ютери.
  2. Відкрийте файл табличного процесора (ви з ним працювали  на минулих уроках)

D:\10…клас\Електронні таблиці\Практичні завдання.xls,

(замість три крапки має бути буквене позначення вашого класу)

  1. Використовуючи можливості табличного процесора MS Excel виконайте наступні завдання.
  2. У книзі "Практичні завдання.xls"  створено сім аркушів робочої книги. Створіть ще один аркуш, надавши йому ім’я "графічний аналіз даних"
  3. Щоб підготувати задачу до розв’язання, потрібно оформити таблицю за зразком. Форматування таблиці виконайте на власний розсуд.

 

Графічний аналіз даних

Товар

Місяці

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Масло, кг

236

254

215

45

145

187

198

587

458

698 

658

548

Сир, кг

125

54

125

145

236

523

547

584

458

562 

214

456

Печиво, кг

235

254

356

652

654

546

584

521

450

520 

587

689

 

  1. Створіть діаграму кількості продажу умовного товару за рік окремо за даними, поданими у таблиці.
  2. Здайте роботу вчителю.
  3. Закрийте всі вікна. Закінчіть роботу на комп’ютері.
  4. Приберіть свої робочі місця.

 

V. Підсумок уроку.

1. Підводжу   підсумки   виконаної   практичної   роботи,   звертаю   увагу   на допущені помилки, труднощі, які виникали під час виконання роботи.

VI. Повідомлення домашнього завдання.

Повторити вивчений раніше матеріал.

 

docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку