Тема. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Інформатика як наука та галузь діяльності людини. Основні інформаційні процеси, їх характеристика та моделі. Інформаційні технології. Класифікація інформаційних технологій. Етапи становлення інформаційних технологій. Інформаційні технології в освіті.
Мета.
Навчальна:
Розвивальна:
Виховна:
Апаратне, програмне та методичне забезпечення:
Тип уроку: засвоєння нових знань
План уроку:
Хід уроку:
І. Організація класу до заняття.
1. Привітання вчителя.
2. Перевірка, чи всі присутні на уроці.
3. Повторення техніки безпеки та правил поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ.
Метод "Велике коло" (Усі сидять у колі й по черзі за бажанням висловлюються щодо певного питання. Обговорення триває, поки є охочі. Учитель підбиває підсумки після обговорення).
II. Актуалізація і корекція опорних знань, умінь та навичок.
III. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети і завдань уроку.
IV. Вивчення нового навчального матеріалу.
1. Метод "Мудрі сови" (Запропонувати учням самостійно опрацювати текст підручника – індивідуально або в групах. Потім учні отримують картку з конкретними запитаннями й завданнями з метою обробляння розміщеної в тексті інформації)
2. Метод "Демонстраційний" (Інформація подається з використанням мультимедійної дошки та проектора. Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації.
Запис у зошити.
V. Узагальнення та систематизація знань.
1. Виконання інтерактивної вправи http://learningapps.org/watch?v=p29e2gysk
2. Робота з підручником ст. 15
VI. Підсумок уроку.
Мотивація наступних напрямів роботи.
VII. Повідомлення домашнього завдання.
Опрацювати § 1.1 ст. 6-15, виконати №3