Інформатика 9 клас Урок № Дата: " _____ " " ______ " _____
Тема:
Тема: Конструювання сайтів.
Мета:
навчальна: ознайомити учнів з етапами створення веб-сайтів; навчити конструювати сайти;
-
розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
-
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
І. Організація класу до уроку
1) Привітання із класом
2) Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай
-
Які сервіси Google ви знаєте?
-
Як оцінювати сайти?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор, та матеріал підручника)
Яку структуру можуть мати сайти?
-
Розглядають внутрішню та зовнішню структуру сайта
-
Розрізняють лінійну, ієрархічну, довільну та гібридну внутрішню структуру сайту, інколи розглядають мережеву структуру.
-
Зовнішня структура визначає спосіб розміщення відомостей на сторінці при виборі кожного пункту меню.
Головна сторінка має відповідати таким вимогам:
-
відображати тематику сайта;
-
бути цікавою;
-
містити інструмент реалізації пошуку по сайту;
-
містити розділ з актуальними даними, що постійно оновлюються;
-
містити відомості про спосіб зворотного зв’язку.
-
Поняття веб – сторінки
-
Відмінності веб-сторінки сайта.
-
Контент.
-
Види Веб-сторінок:
-
Поняття домашня сторінка
-
Стартова сторінка.
-
Сторінка форуму або чату
-
Веб-каталог
-
Демонстрація вчителем власного сайту
IV. Приклад: http://valentinaperepelit.wixsite.com/mysite-1
Підсумок:
Обговорюємо
-
Які типи веб-сторінок розрізняють?
-
Що спільного та які відмінності вони мають?
-
Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання. Працюємо в парах На основі Wix створити власний сайт
Рефлексія
Що нового сьогодні дізналися?
-
Чого навчилися?
-
Що сподобалось на уроці, а що ні?
-
Чи виникали труднощі?
-
Домашнє завдання (слайд 29)
1) Опрацювати п.29.1-29.2