Ритміка 2-А клас
Тема. Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику. Ігри під музику, ігри із співом, інсценування доступних пісень.
Мета. Ознайомитися з новими елементами танцю і рухами. Вивчити нові музичні ігри. Вміти керувати своїми емоціями. Формувати почуття відповідальності за свої дії перед іншими
I.ВСТУПНА ЧАСТИНА
Організаційний момент.
1. Вхіддітей під музику до залу.
Привітання поклоном.
2.Різновиди ходьби по колу:
3.Ритміко-гімнастичні вправи.
- повільний біг;
- вправи на зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба, спеціальні вправи для вироблення постави(«Весела мульт.зарядка)
- вправи на розвиток рівноваги, динамічної і статичної координації. ( стрибки через палицю, присідання)
- ритмічно-гімнастичні вправи на степах.(розтягування)
Вправи на відновлення дихання.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику. Ігри під музику, ігри із співом, інсценування доступних пісень.
2. Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику
- Музична гра «Підемо у двір гуляти».
- Імпровізація рухів під укр. пісню «Ой ходила дівчина бережком».
«Печу,печу хлібчик» і «Киця зажурилася»
- Удосконалення вільних і природних рухів під музику різного характеру.
(Спокій)
3.Ритмічні вправи з дитячими інструментами (повторення муз. інструментів)
4. Елементи народних танців і сучасні танцювальні рухи.
- Повторення елементів танців( па польки)
- Удосконалення вільних рухів зі стрічками.
- Танок гра «Якщо друзі усміхаються тобі»
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
1. Вправи на відновлення дихання.
2. Підсумок уроку:
- що ви сьогодні робили на уроці?
- Що сподобалося найбільше?
Відомості про самопочуття.
3. Вербальне оцінювання.