Розробка уроку з математики "Читання рівностей на віднімання"

Про матеріал
Матеріал допоможе повторити з учнями назвами компонентів дії віднімання, розкрити суть дії віднімання; вчити учнів складати, читати й розв'язувати рівності на віднімання; розвивати мислення; виховувати старанність.
Перегляд файлу

Тема: Читання рівностей на віднімання.

Очікувані результати: Змістова лінія «Лічба»

 Учень / учениця:

- прогнозує результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження [2 МАО 1-3.3-1];

- припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2];

- зіставляє одержаний результат лічби об’єктів з прогнозованим [2 МАО 1-3.3-3];

- виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];

- робить висновок про достовірність передбаченого результату [2МАО 1-3.3-5]

Змістова лінія «Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі»

Учень / учениця:

 - знаходить потрібну інформацію, використовуючи зокрема й засоби ІКТ [2 МАО 2-2.1-1];

 - перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз [2 МАО 2-2.1-2]

- порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >,<,=[2 МАО 2-4.2-6];

-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки [2 МАО 2-4.2-7];

-з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

 - описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

- оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1];

 - обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3] знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [2 МАО 2-3.4-1]

- з’ясовує, чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації (з допомогою дорослого або самостійно), робить відповідний висновок [2 МАО 2-3.2-1]

Зміст уроку

 І. Вступна частина

Організація класу до уроку

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Хороші результати будемо  мати

 

ІІ. Основна частина

1. Усний рахунок (Слайд 2-9)

2. Введення в тему (Слайд 10)  Довідничок «Пригадаємо»

- Як називаються числа при відніманні?

-Сьогодні на уроці ми будимо вчитися читати рівності на віднімання.

Щоденні 3. Математика з другом.  Робота в парах «Хто більше?» (Слайд 11)

Учні по черзі пишуть вираз на віднімання, щоб сусід прочитав його по – різному.

Хвилинка відпочинку (Слайд 12)

3. Робота з підручником (с. 46-47) (Слайд 13)  Завдання № 5

- Склади і запиши рівності. Прочитай їх різними способами , користуючись довідничком

4. Робота з підручником (с. 46) (Слайд 14)  Завдання № 4

- Розв’яжемо задачу. Прочитайте

- Яка умова задачі?

- Що означає кожне число?

 - Яке питання задачі?

 - Яку дію використаємо для розв’язання? Чому?

Фізкультхвилинка (Слайд 15) 

 Головоломка (Слайд 16)  Вправа «Поміркуємо»  Завдання № 7 (с.47)

 - Скільки олівців належать Сергійкові?

5. Працюємо самостійно вдома Завдання № 6 (с. 47)

 - Обчисли. Додай усі різниці.

- Підказка: ти отримаєш двоцифрове парне число.

 ІІІ. Рефлексія (Слайд 17) Самооцінювання

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
1184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку