Тема: Читання рівностей на віднімання.
Очікувані результати: Змістова лінія «Лічба»
Учень / учениця:
- прогнозує результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження [2 МАО 1-3.3-1];
- припускає, як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти / групи об’єктів [2 МАО 1-3.3-2];
- зіставляє одержаний результат лічби об’єктів з прогнозованим [2 МАО 1-3.3-3];
- виконує перевірку правильності лічби довільним способом [2 МАО 1-3.3-4];
- робить висновок про достовірність передбаченого результату [2МАО 1-3.3-5]
Змістова лінія «Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі»
Учень / учениця:
- знаходить потрібну інформацію, використовуючи зокрема й засоби ІКТ [2 МАО 2-2.1-1];
- перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз [2 МАО 2-2.1-2]
- порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >,<,=[2 МАО 2-4.2-6];
-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки [2 МАО 2-4.2-7];
-з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];
- описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]
- оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1];
- обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2]; знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3] знаходить помилки у математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [2 МАО 2-3.4-1]
- з’ясовує, чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації (з допомогою дорослого або самостійно), робить відповідний висновок [2 МАО 2-3.2-1]
Зміст уроку
І. Вступна частина
Організація класу до уроку
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок.
Будем добре працювати,
Хороші результати будемо мати
ІІ. Основна частина
1. Усний рахунок (Слайд 2-9)
2. Введення в тему (Слайд 10) Довідничок «Пригадаємо»
- Як називаються числа при відніманні?
-Сьогодні на уроці ми будимо вчитися читати рівності на віднімання.
Щоденні 3. Математика з другом. Робота в парах «Хто більше?» (Слайд 11)
Учні по черзі пишуть вираз на віднімання, щоб сусід прочитав його по – різному.
Хвилинка відпочинку (Слайд 12)
3. Робота з підручником (с. 46-47) (Слайд 13) Завдання № 5
- Склади і запиши рівності. Прочитай їх різними способами , користуючись довідничком
4. Робота з підручником (с. 46) (Слайд 14) Завдання № 4
- Розв’яжемо задачу. Прочитайте
- Яка умова задачі?
- Що означає кожне число?
- Яке питання задачі?
- Яку дію використаємо для розв’язання? Чому?
Фізкультхвилинка (Слайд 15)
Головоломка (Слайд 16) Вправа «Поміркуємо» Завдання № 7 (с.47)
- Скільки олівців належать Сергійкові?
5. Працюємо самостійно вдома Завдання № 6 (с. 47)
- Обчисли. Додай усі різниці.
- Підказка: ти отримаєш двоцифрове парне число.
ІІІ. Рефлексія (Слайд 17) Самооцінювання