Розробка уроку з математики для 5 класу з теми « Порівняння натуральних чисел »

Про матеріал
Конспект уроку математики для 5 класу з теми « Порівняння натуральних чисел ». Дана розробка разом буде корисна як молодим вчителям, так і досвідченим педагогам. Вона дає можливість повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допомогою координатного променя; відпрацювати навички порівняння натуральних чисел за допомогою правил і координатного променя.
Перегляд файлу

Тема. Порівняння натуральних чисел.

Мета: повторити означення дії порівняння чисел і правил порівняння чисел, а також спосіб запису результату порівняння чисел за допомогою нерівності; доповнити знання учнів правилом порівняння чисел за допо­могою координатного променя; відпрацювати навички порівняння нату­ральних чисел за допомогою правил і координатного променя.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання
  • Перевірка присутності учнів
  • Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  • Фронтальне опитування
  • Дати відповідь на запитання, що виникли в учнів при виконанні домашніх завдань

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

       ( технологія „ Мікрофон “ )

  1. Які числа називаються натуральними?
  2. Назвіть найменше натуральне число.
  3. Що можна сказати про найбільше натуральне число?
  4. За допомогою яких символів записують натуральні числа?
  5. Якщо а – деяке натуральне число, то як записати наступне число?
  6. Якщо а – деяке натуральне число, що не дорівнює 1, то як записати  число, що передує йому?
  7. Як називають  запис натуральних чисел, яким ми користуємося?
  8. Дано число  326 897 015. Назвати цифру, яка стоїть в розряді:

а) сотень;

б) десятки тисяч;

в) одиниць мільйонів.

IV. Формулювання  теми, мети й завдань уроку. Мотивація навчальної 

      діяльності

Якщо я скажу таке речення: „ Владислав сьогодні молодець, бо одержав на уроці оцінку 10 балів.“  Зміст цього речення зрозумілий. Якщо я скажу:        „ Владислав сьогодні молодець, бо працював на уроці краще.“ Зміст речення незрозумілий і хочеться почути продовження. Наведіть декілька своїх варіантів продовження цього речення. ( Діти пропонують варіанти продовження даного речення). Дуже часто ми чуємо або самі вживаємо такі фрази: надворі сьогодні тепліше, ніж вчора; я відповідав на цьому уроці краще, ніж на попередньому.

Кожен з нас прагне стати мудрішим, добрішим, успішнішим, ніж є зараз. Отже, порівняння дуже важливе для кожної людини, бо все пізнається в порівнянні. 

Тому  темою нашого  уроку є „Порівняння натуральних чисел“.

Слайд 1

              

 

V. Засвоєння знань

Оскільки матеріал, що вивчають на цьому уроці, відомий учням, то на цьому етапі уроку можна провести фронтальну бесіду.

Фронтальна бесіда

Що означає порівняти два натуральних числа?

Як порівняти два числа за допомогою натурального ряду чисел?

Слайд 2

             

 

                                                           Слайд 3

 

            

 

 

Слайд 4

      

 

 

Слайд 5

 

     

 

Слайд 6

 

        

 

Слайд 7

 

       

 

VІ. Формування вмінь

Усні вправи

  1. № 1 (див. підручник стор.50).
  2. № 2 (див. підручник стор. 50).
  3. № 143

Розв’язування письмових вправ

  1. № 144  

   Слайд 8

  Запишіть нерівність:

              7 менше від 12;

             16 більше за 13;

             92 більше за 43;

             2516 менше від 3939;

             5 більше за 4, але менше від 6;

             40 більше за 30, але менше від 50

2)  145    

    Порівняйте числа:

        1) 326   362;

        2) 483   480;

        3) 1999   2002;

        4) 6235    6196;

        5) 21 396     21 298;

        6) 72 168      72 170;

        7) 5 716 007    5 715 465;

        8) 3 654 987     3 654 991;

        9) 4 398 657 436     4 398 659 322;

       10) 16 000 023 009     16 000 032 000.

 

3) № 147

 Розташуйте в порядку зростання числа: 894, 479, 846, 591, 701.

Слайд 9

 

        

VІІ. Підсумок уроку

VІІІ. Домашнє завдання

Опрацювати: п. 6. Виконати: №№ 146; 148; 150; на повторення № 164 (1; 3).

 

 

doc
Додано
14 березня 2019
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку