4 клас
Математика
Тема: «Розрядна будова числа».
Мета: Навчити визначати скількидесятків і скільки одиниць містить кожне число..
Нозологія: пятий рівень підтримки.
Хід уроку:
1. Хвилинка каліграфії:
Записати каліграфічно число 17.
2. Підготовчі вправи:
1) усний рахунок від 10 до 20 в прямому та зворотньому порядку;
2) гра «Вгадай число»;
3) Прочитати числа в розрядній таблиці. Скільки десятків і скільки одиниць містить кожне число?
Десятки |
Одиниці |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
4 |
1 |
5 |
1 |
6 |
1 |
7 |
1 |
8 |
1 |
9 |
2 |
0 |
3. Завдання:
1) Записати рівності:
10 см = …. дм 1 дм 6 см = …. см
15 см = …. дм 1 дм 1 см = …. см
2) Задача:
В магазин привезли 10 кг гречаної крупи, а рису – на 3 кг менше. Скільки кілограмів рису привезли до магазину?
Література:
Наталія Листопад «Математика», 1 клас;
Мирослава Козак, Ольга Корчевська «Математика», 1 клас;
Бевз В.Г., Васильєва Л.П., «Математика», 1 клас;
Ольга Гісь, Ірина Філак «Математика», 1 клас;