Розробка уроку з математики на тему: "Математичний КВК"

Про матеріал
Мета: удосконалювати навички розв’язування прикладів у межах 20; вчити учнів відстоювати свою думку, розвивати творчу особистість, логіку та увагу дітей, виховувати вміння бути кмітливими і винахідливими; виховувати в учнів бажання працювати.
Перегляд файлу

Тема: математичний квест для учнів 1 класу.

Мета: удосконалювати навички розв’язування прикладів у межах 20; вчити учнів відстоювати свою думку, розвивати творчу особистість,  логіку та увагу дітей, виховувати вміння бути кмітливими і винахідливими; виховувати в учнів бажа­ння працювати.

Обладнання: таблички з назвами команд «Солов’ятка», «Совенятка»,  роздатковий матеріал, конверти із завданнями,

Хід заняття

І. Організаційний момент

Вступне слово вчителя

Сьогодні, у нас незвичайний урок – урок КВК.

Сьогодні в нас цікава гра,

Змагатиметься наша дітвора

В умінні міркувати, а не хитрувати.

Уважним бути, не зівати

І правильно відповідати.

Згадайте все, що ви учили,

І в бій з суперником вступайте,

У чесній грі перемагайте.

А ви знаєте, що до нас завітали герої казки. Ось послухайте віршик про них:

                 Нас братів є рівно сім,

Дружимо ми вміло,

Білосніжну захищати

Наше святе діло.

- Чи упізнали ви їх? Гномики приготували різі цікаві завдання для нашого уроку і сподіваються, що вам сподобається наш незвичайний урок.

- Згадаємо правила уроку:

Не викрикуй, не крутись,

На учителя дивись.

Якщо хочеш щось сказати –

Треба руку піднімати.

Девіз КВК – це дотепність і сміх.

Хай будуть веселі обличчя у всіх.

І це значить, що ми проведемо змагання у дотепності, кмітливості, знанні математики, перевіримо як ви умієте  швидко обчислювати приклади, розв’язувати задачі, логічно мислити у межах 20.

В нашому КВК приймають участь дві команди: це – «Солов’ята» та «Совенята». А оцінювати відповіді команд будуть наші гості – вони і є наше журі. Представлення журі.

І конкурс ( за кожну правильну відповідь – 1 бал)

«Хто перший підніметься сходами»

Перший гном Задумчик  просить одного гравця від кожної команди для виконання першого завдання. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

 

Перевірка правильності виконання завдань.

  • Ой, а подивіться, у Задумчика ще є конверт. Давайте подивимося, що ж він нам приніс.

  • Подивіться, гномик вам пропонує гру на уважність. Тож  спробуйте довести Задумчику, що ви найуважніші учні і виконайте правильно завдання. Яка команда впорається із завданням правильно – отримає 1 бал.
  • Ви впоралися із завданням, молодці.

 

Другий гномик Чхунчик  дуже хоче, щоб весна скоріше прийшла, тому приніс вам весняні  квітки з прикладами і просить вас виконати все правильно. У кожної команди на парті лежить листочок, на якому і потрібно записати приклади. За кожний правильний приклад – 1 бал.

Перевірка правильності завдання

  • Молодці, діти, ваші пальчики, мабуть втомилися. Поки наше журі перевіряє ваші відповіді – ми з вами зробимо пальчикові гімнастику.

 

Третій гномик Буркунчик  пропонує розв'язати цікаві задачі. Зосередьтеся, будьте уважними.

Логічні задачі: за кожну правильну відповідь по 1 балу.

  1. На травичці біля хати,

Метушились цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Одне чорне - скільки всіх? (3)

  1. Під кущами, вздовж ріки

Оселилися жуки:

Син і донька, батько й мати,

Спробуй всіх порахувати? ( 4 )

3. - Васю, ти чому сердитий?

- Слив не можу полічити.

Дев'ять було, одну з'їв.

Скільки мамі залишив? (8)

  1. Під дубочком п'ять грибочків,

Під сосною їх чотири.

Скільки разом, полічи.(9)

  1. Ох, було у нас мороки,

Посварились дві сороки.

На їх шум ще п'ять примчало,

Скільки разом птахів стало? ( 7 )

  1. Горобець і три синиці

Он летять до годівниці.

Скільки птахів підкажіть,

Будуть вдячні за обід? (4)

  1. Три горіхи з'їв Буратіно,

Стільки ж з'їла і Мальвіна.

Нумо, швидко поміркуємо

Скільки - разом порахуємо? (6)

  1. Було у Марини

Сім ягід малини.

Шість ягідок з'їла,

А скільки лишила? (1)

  1. Каже мати квочка:

- В мене 5 синочків і 4 дочки.

Скільки ж діточок у квочки?  ( 9 )

  1. Сім пташок зліпив Семенко

І  три мала Оленка.

Друзі, ви б не полічили,

Скільки діти птахів зробили?  ( 10 )

 

Четвертий гномик Веселунчик  пропонує нам трішечки відпочити та зробити зарядку.

 

П'ятий гномик - Мудрунчик. Він хоче ще дечому навчитися, а тому по дорозі зазирнув до нас на урок. Отож, покажемо йому, що нового дізнаємося на уроці. Сьогодні ми з вами повинні закріпити навички обчислення виразів у межах 20.

Мудрунчик просить 1 гравця з кожної команди, для того, щоб порівняти вирази.

За кожну правильну відповідь – 1 бал

15 – 10  3                             10 + 5        11

19 – 1  10       15 + 5       20

13 – 1  9        17 – 7        6

 

Шостий гномик Дрімунчик  приніс нам гру, яка називається «Ланцюжок». За виконане завдання – 3 бали.

5 + 4 – 6 + 7 + 9 – 10 + 1 + 8 – 8 + 2 = 12

9 – 4 + 5 + 7 – 10 + 3 + 8 – 10 + 2 + 6 = 16

 

Також у Дрімунчика є конверт із завданням для кожної команди.

За поданим малюнком треба скласти та розв’язати задачу.  За кожну правильно складену і розв’язану задачу – 2 бали.

 

Конкурс «Геометричний»

Сьомий гномик Стидунчик пропонує попрацювати з геометричним матеріалом

На дошці накреслено два прямокутники.

За допомогою однієї додаткової лінії потрібно поділити прямокутники:

Команді "Солов’ятка ": щоб утворилося два однакові квадрати;

Команді "Совенятка": щоб утворилося два однакові трикутники.

 

VІІ. Підсумок уроку

Жюрі підбиває підсумки, визначає команду переможця.

Спасибі за старання,

Адже головне – бажання.

Учіться новому щодня –

і отримуйте похвалу зрання.

 

 

docx
Додано
6 січня 2021
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку