Розробка уроку з математики у 2 класі на тему "Коло і круг".

Про матеріал
Розробка уроку з математики для 2 класу за підручником С.Скворцової, О.Онопрієнко. Тема: Коло і круг. Мета: ознайомити учнів з колом; вчити розрізняти коло і круг, формувати математичну компетентність – здатність застосовувати логіко-математичне мислення для вирішення проблем у повсякденному житті.
Перегляд файлу

  Тема: Коло і круг.

Мета:  ознайомити учнів з колом; вчити розрізняти коло і круг; креслити коло за допомогою циркуля; формувати математичну компетентність – здатність застосовувати логіко-математичне мислення для вирішення проблем у повсякденному житті.

                                        Перебіг уроку

І. Організація класу.

Пролунав уже дзвінок,

Починаємо урок!

Математику вивчаєм,

Всі розумними зростаєм!

 

II. Актуалізація опорних знань

1.Усний рахунок

https://youtu.be/Mgn5ZMYZPqI?si=u1bg9Lduxb_3QXzd

2.Хвилинка каліграфії.

10, 20,30…

- Прочитайте числа.

- Яка закономірність?

-Як називаються такі числа?

- Продовжіть ряд чисел, враховуючи закономірність.

 

3.Відгадування загадок.

Я без сторін і без кутів,

Як звуся – відгадай.

І на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай.(Круг)

 

В круга є одна подруга

Вона іде по краю круга

І має назву…(.коло)

ІІІ. Повідомленя теми і мети уроку.

- Діти! Ви звернули увагу, що ми сьогодні багато часу приділяємо кружечкам? А це тому, що тема нашого уроку «Коло і круг».

1.Робота з геометричними фігурами.

Назвіть геометричні фігури. Чи можна покатати ці фігури. Чому не можна?

- Назвіть предмети, які не мають кутів( монета, кільце, тарілка) .

-  Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про коло, круг та їх елементи, навчитеся розрізняти  коло, круг.

- Коло обмежує круг.

- Коло -  це замкнена крива лінія. Коло креслять циркулем.

На малюнку зображено коло.

              А        Точка О – центр кола. Точку А кола сполучаємо з центром  кола                     кола. Одержали відрізок ОА.

ОА – радіус кола.

Радіус кола - це відрізок, який сполучає будь-яку точку кола з його центром.

2.   Будова циркуля і техніка безпеки користування ним.

Щоб накреслити коло, використовують спеціальний інструмент – циркуль. Він складається з двох ніжок, з яких одна нерухома, а друга рухома, та головки. Нерухома ніжка закінчується голкою, а рухома – олівцем (крейдою). Нерухома ніжка (з голкою) ставиться в точку, яка називається центром кола. Рухома ніжка рухається  і її кінець накреслює коло. При кресленні кола рухому ніжку циркуля слід повертати за годинниковою стрілкою.

Користуючись циркулем, треба дотримуватись певних правил техніки безпеки. Голка циркуля гостра і можна нею нанести поранення. Тому з циркулем треба поводитись обережно і тримати його в руках тільки під час роботи.

 

3. Побудова кола.

Сьогодні навчимося будувати коло. Уважно спостерігайте, як я будуватиму. Для цього треба вміти користуватися циркулем і виконувати всі дії послідовно.

Діти будують коло.

Коло – це межа круга.

4.Фізкультхвилинка.

5.Робота з підручником(с.81)

Завдання 3.

У якого круга радіус більший?

Покажи на кожному малюнку коло, круг. Зістав коло, круг.

Завдання 5( колективна робота над задачею)

Добери до задачі схему, розв’яжи задачу.

 

У вас на партах розмальовка.

Порахуйте всі кола на цьому малюнку. Скільки їх?

Розфарбуйте.

V. Підсумок уроку.

- Що таке коло? Радіус кола?

- Яка різниця між колом та кругом?

Рефлексія.

-   Я сьогодні на уроці навчився….

-   Мені вдалося….

-   Мені було важко…

-   Мені сподобалося…

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 січня
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку