Розробка уроку з основ здоров’я на тему: «Сім’я як чинник здоров’я».

Про матеріал

Розробка уроку з основ здоров'я на тему «Сім'я як чинник здоров'я» у 3-му класі, мета якого – учити правильно спілкуватися в сім'ї; формувати відповідальність за їх здоров'я; виховувати доброзичливе ставлення до всіх членів родини.

Робота на уроці побудована з урахуванням вікових особливостей учнів.

Використані педагогічні технології: інтерактивні.

Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.

Урок має значну освітню та виховну значимість.

Перегляд файлу

 

 

УКРАЇН А

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

«ПЕРШОТРАВНЕВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» ПЕРШОТРАВНЕВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

Розробка уроку

з основ здоров’я на тему:

«Сімя як чинник здоровя»

 

 

 

                                                                                                   Підготувала:

учитель початкових класів

Калєйнік Маpина Микoлаївна

 

 

 

 

 

 

                                                       2018 p.

АНОТАЦІЯ

Розробка уроку з основ здоров’я на тему «Сімя як чинник здоровя» у 3-му класі, мета якого – учити правильно спілкуватися в сімї; формувати відповідальність за їх здоровя; виховувати доброзичливе ставлення до всіх членів родини.

Робота на уроці побудована з урахуванням вікових особливостей учнів.

Використані педагогічні технології: інтерактивні.

Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.

Урок має значну освітню та виховну значимість.

НАЗВА РОБОТИ

Конспект уроку з основ здоров’я на тему «Сімя як чинник здоровя» у 3-му класі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок-тренінг

з основ здоровя

у 3 класі

Тема: Сімя як чинник здоровя.

Мета: формувати уявлення про сім’ю як про найближчих і найрідніших людей, захисників і мудрих порадників; розвивати вміння і навички турбуватися про членів сім’ї, зміцнення здоров’я в родині; виховувати любов та повагу до рідних і близьких.

Тип уроку: комбінований.

Результати навчання:

Наприкінці заняття учні повинні:

  • розуміти значення сімї як чинника здоровя;
  • називати принципи взаєморозуміння в сімї;
  • визначати і виконувати свої обовязки в сімї;
  • дотримуватись правил культури поведінки в родині.

Обладнання:

  • мікрофон;
  • плакат з малюнком великого будинку;
  • силуети людей («Бінго»);
  • картки «тато, мама, бабуся»;
  • 3 прислівя у конвертах;
  • картки «так, ні»;
  • магнітофон, диск з піснею;
  • аркуші для тесту(підписані);
  • 12 малюнків з різними ситуаціями;
  • кортон із зеленим і червоним полем;
  • 12 промінчиків;
  • 3 завдання на кольорових аркушах;
  • рядки вірша.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання.

Встаньте, діти, підтягніться,

Один одному всміхніться.

На урок старання не забудьте взяти.

Сіли всі рівненько, будемо працювати.

 

 

 

 

2. Нагадування правил.

Вчитель: «Яке з правил ви почули в привітанні?»

                 (На уроці треба старатися)

Вчитель: «Пригадайте правила, які вам допоможуть засвоїти матеріал на уроці.»

ІІ. Актуалізація знань учнів

1. Зворотний зв’язок (мікрофон)

Вчитель: «Продовжити речення: «На здоровя людини впливає…» 

  • правильне харчування;
  • міцний сон;
  • чистота тіла;
  • рухливість;
  • безпечна поведінка;
  • гарний настрій;
  • загартування;
  • добрі справи.

 

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку уроку

  1. Проблемне запитання.

Загадка (На дошці плакат з малюнком великого будинку) .

Ось перед вами, друзі, хата.

У ній чотири кімнати.

А ось вам загадка моя:

Як тут розміститься 7 Я? (СІМ’Я)

Вчитель: «На вашу думку, чи впливає сім’я на здоров’я людини? Якщо ви згодні з цією думкою: ТАК – силуети людей («Бінго») прикріпіть у будинку,  НІ – на подвір’ї».

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Бесіда про сім’ю. Гра «Інтерв’ю».

Вчитель у ролі ведучого задає у мікрофон запитання, учні дають повні відповіді.

Запитання:

  • назвіть членів своєї сім’ї;
  • як піклуються у вашій сім’ї про здоров’я;
  • які у вас обов’язки у сім’ї;
  • яке улюблене сімейне свято;
  • де б ти хотів відпочивати з сім’єю.
  1. Робота з малюнками.

Вчитель: «У кожного з вас на парті лежить малюнок. Ваше завдання на зелене поле рогзмістити малюнки, де зображено справжню взаємодопомогу та турботу про здоров’я в родині, а на червоне – навпаки і прокоментуйте зображену ситуацію».

  1. Робота в групах.

Рольова гра «Батьки і діти». Об’єднання дітей в 3-и групи (мама, тато, бабуся).

Завдання:

Вчитель: «Скласти з поданих слів прислів’я і пояснити його значення.»

  • Найліпший скарб, коли в сім’ї лад.
  • Ходи більше, прожевеш довше.
  • Чисте повітря – ворог хвороб.
  1. Робота в групах.

Завдання групам написані на пепері різного кольору. Діти вибирають завдання за кольорами і інсценізують його.

1 група – прибирання кімнати;

2 група – хвороба одного з членів сім’ї;

3 група – родинне свято.

Інсценізація завдань.

  1. Гра «ТАК, НІ».

Вчитель: «Зараз я буду зачитувати твердження, а ви відповідатимете картками «ТАК» чи «НІ», сигналізуючи згідні ви з ним чи ні».

  • Допомагаю рідним по господарству.
  • Мама турбується про наше здоров’я.
  • Голосно включаю телевізор у кімнаті, де відпочиває стомлена бабуся.
  • Заважаю таткові своїми ігрищами.
  • Допомагаю старшій сестричці.
  • Ходжу на прогулянку.
  • Всією сім’єю займаюся спортом.
  1. Висновок.

Вчитель: «Отже, у кожній сім’ї дбають про здоров’я. Наш клас – теж велика і дружна сім’я. Тому давайте потурбуємось і наше здоров’я».

  1. Руханка.

Вчитель: «Ляжте на парту. Закрийте очі і уявіть, щось приємне».

Танок.

  1. Зворотний зв’язок.

На дошці малюнок сонця.

Вчитель: «На промінцях запишіть, як сім’я впливає на здоров’я людини і прикріпіть до сонечка.»

  1. Жартівливі тести.
  1. Мама повертається з роботи дуже стомлена й починає: «Ти не зробив того, що я тебе просила». А ти все зробив.

Твої дії:

  а) ображаєшся на маму;

  б) кричу у відповідь: «Я вам не Попелюшка!»

  в) чекаєш терпляче, поки скінчить лаятися, а потім показуєш виконану роботу і говориш: «Може потрібно ще щось зробити, я готовий».

2. Бабуся в присутності твоїх товаришів назвала тебе котиком чи зайчиком.

                         а) дивишся на бабусю сердитим поглядом;

                         б) «нявкаєш» у відповідь: «Я вже дорослий»;

                         в) жартуєш: «Якщо я котик, то голодній , як тигр».

           10.  Гра «Добавляночки».

Вчитель читає частину речення, учні на одному диханні продовжують його.

  • Мама прийшла з роботи стомлена, і я …
  • Кімнатна квітка опустила листочки, і я …
  • Сестричка не може заснути, і я …
  • Сіреньке кошення просить їсти, і я …

           11. Поетична хвилинка.

 Вчитель: «Розташуйте рядочки вірша у правильній послідовності».

                            Весела робота

  1.  Тато для мами квітку саджає

(6)  Наша родина дружна така

(3) Бабуся прасує Катрусині плаття

(5) Брат для всіх змайстрував літака

(2) Мама бабусі допомагає

(4) Катруся попрала панамку для брата

 

V. Підсумок уроку

1. Аналіз плаката з проблемним запитанням.

Вчитель: «Якщо ви змінили свою думку щодо впливу сім’ї на здоров’я людини, перемістіть свого чоловічка «Бінго».

       2. Побажання (проговорення разом з вчителем).

Хай біда і горе обмина ваш дім,

Доброго здоров’я зичим вам усім.

       3. Гра «Побажання для дітей»

Вчитель: «А це, діти, побажання  для вас. Прочитайте побажання, без літери «ка».

                   Букдьте кзавкжди кздорокві!

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  1. Журнал «Розкажіть онуку» / Серпень 17 – 18´2011. – м.Київ. – 192 с.
  2. Савченко В.А. Тренінг – інтерактивний метод навчання / Інструктивно-методичні матеріали щодо проведення тренінгів в навчально-виховному процесі. –Дніпропетровськ, 2010. – 230 с.
doc
Додано
8 липня 2018
Переглядів
1027
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку