Урок з основ здоров'я " Здорове харчування"

Про матеріал

ознайомити з поняттям «продукти харчування», ,класифікацією продуктів;розвивати культуру гігієни харчування(від чого залежить здоров'я людини),ознайомлення зі складом Їжі,традиційними стравами;Якість та користь продуктів,затрати на продукти харчування;виховувати повагу до людей ,що готують Їжу,вміння цінувати продукти .

Перегляд файлу

Урок  з основ  здоров’я 2 клас

  Продукти харчування .Корисна їжа.

«Казка про муху»

Фото0333.jpg  

 

                                                                                      вчитель :Ігнатенко М.А.

                                                                                       КЗ Верхівцевський НВК

 

                                                                                                                                                Тема уроку: Продукти харчування.Казка про муху.

Мета:ознайомити з поняттям «продукти харчування», «ціна»,класифікацією продуктів;розвивати культуру гігієни харчування(від чого залежить здоров’я людини),ознайомлення зі складом Їжі,традиційними стравами;Якість та користь продуктів,затрати на продукти харчування;виховувати повагу до людей ,що готують Їжу,вміння цінувати продукти .

Обладнання: обладнання для рольових ігор «магазин» ,  «Лікарня»;Набір  карток з малюнками продуктів,Таблиці – схеми ,ілюстрації до казки ,аудіо записи.

                                                   Хід уроку:

     1.Організація початку уроку

Ось дзвінок сигнал подав , до роботи час настав

Ось і ми часу не гаймо і урок свій починаймо!

  • Мотивація навчальної діяльності.                                                                                                             

Щоб в майбутньому професію обрати ,

Необхідно економіку вивчати.

Працюватимем   старанно ,                                                                                                                                                Щоб почути у кінці ,                                                                                                                                                   Що у нашім класі діти – просто  молодці!

  • Повідомлення теми і мети заняття.

Незвичная подія , нечувана пригода.

Казкова економіка сама до нас прийшла…

Усе весною було ,а може взимку ,влітку…

Історію про їжу нам муха принесла.

-Я – мушечка маленька ,літаю і жужжу…

Усім я заважаю ,бо їстоньки прошу ,

Люблю усе смачненьке,що бачу ,те жую,

Не плачу ,лиш співаю я пісеньку свою:

  • Жу- жу- жу- жу… (пісня Ассоль « Бджілка»   )

Бесіда :-Чому муха до нас прилетіла?

               - Чому вона голодна?

                - Що вона любить їсти?

                - Навіщо живим організмам їсти?

Розповідь вчителя

Коли людина бігає,працює,вона витрачає енергію. Навіть коли спить,працюють легені ,серце ,шлунок,а отже витрачається енергія. Навіть у великий мороз температура вашого тіла _-36.5-36.8градусів…,якщо  ,звичайно, людина не хворіє..Це тому ,що частина енергії переходить в теплову,отже їжа нас гріє,дає енергію і тепло, з їжі будується  наш організм. І наше здоров’я залежить від того , що ми їмо,краще їсти в міру!переїдання – причина багатьох хвороб і від недоїдання можна почуватись слабим ,млявим.

      Створення проблемної ситуації

У мухи була одна знайома зайчиха,а в зайчихи – синочок ,який часто вередував і не хотів їсти

те ,що  приготувала матуся…

  • Мій зайчатко рідненький ,став слабенький і худенький ,

Я йому , маленькому голубців,а він:- Не хочу!

Я йому з сметанкою млинців ,а він:- не хочу!

Я йому вареничків наварила, а він – не хочу!

Я йому салатику накришила, а він-не хочу!

Частувала теплими пампушками ,а він - не хочу!

Із суницями м’якими ватрушками, а він - не хочу!

  • Що синочку будеш пити?
  • Пепси - колу ,ненько!
  • Що ,синочку,будеш їсти?
  • Солодку цукерку!
  • Ой,ой,що це з синочком моїм сталося?Не знаю.
  • Піду краще в лікарів розпитаю!

Рольова гра  «Лікарня»

Діти стають лікарями і дають поради зайчику.

Їжа повинна бути корисною ,добре зготовленою,всім необхідно вживати необхідні речовини:

білки (каші,м’ясо,яйця,молоко,горох ,квасоля), жири(молочні продукти,яєчний жовток,олія),вуглеводи(фрукти ,овочі, мед,крупи,борошняні вироби),солі(кальцій,фосфор.магнійзалізо та мідь),вітаміни(16:А- рост та зір, є у моркві,маслі,сирі,яйцях,зеленій цибулі;В- розумова та фіз. Праця є у крупах,м’ясі;С-Підвищує імунітет(овочі фрукти)Д6 зміцнює кістки(риба молоко світло сонця),чисту воду.

Діти обирають для зайчика корисні продукти ,гра «Вилучи зайве»

         Рольова гра «Крамниця»

І пішла мама купувати продукти корисні …куди?

Продукти у відділах крамниці:

  • Хлібопродукти        - овочі та фрукти
  • Крупи                            -напої
  • Молочні
  • М’ясопродукти

Складання списку витрат у крамниці:

  • молоко(3гр),хліб(2гр),Яблуко(1гр)…
  • Скільки грн. витратила матуся?

Задачі:

 1.- Покупки несуть із базару звірята.

Ведмідь аж зігнувся , нести важкувато!

І зайчик капустою торбу набив ,а ну  порахуйте. хто скільки купив?(за малюнком)

2.-Десяток у кошику яєць. ще одне поклали .

Тепер у кошику яєць ,хто скаже . скільки стало?

Фізхвилинка  «Купим мы бабушка»

  •  А тим часом  муха не гуляла і все ,що зайчик не доїв собі у рота запхала..
  • Ти хто?(зайчик муху не впізнав)
  • Що повісив довгі вуха? Не впізнав мене . я муха …(розтовстіла)
  •  ти ж нічого за обідом не з’Їдав ,а мені за шибку викидав!
  • Я тому велика і гладенька-з’їла все ,що готувала твоя ненька!
  • _ой .мамусю .порятуй!
  • Тихше .ти ,не репетуй!
  • Не кричи ,бо вкушу, я тебе до дерева прив’яжу!

Зайчиха:- Де ж тепер моє дитятко . моє рідне зайченятко?

Муха:- цей зайчисько вас не слухав ,Він не їв ,а лише нюхав!

Зайчика далеко віднесла .та не причиню я зла,

Приготуйте щось поїсти та попити . щоб могла його я пригостити!

Зайчиха:-зайченятку я обід приготувала і в кошик поскладала…

 

Зайчик:-Сиджу на дереві вже кілька днів ,вже я замерз і зголоднів

Я пам’ятаю мамине тепло,як гарно з нею нам було!

Вона смачний готовила обід,пекла з грибочками пиріг,

Якби вернути маму,б цінував,

Я б гарним і слухняним зайцем став!

 

-Допоможем зайчикові,діти?

Розгадайте загадки:

1.Рідке,а не вода,біле ,а не сніг(молоко)

2.Місили,місили,ліпили-ліпили,а тоді-хіп -в окріп!(вареники)

               Зайчик:-Знову я з тобою ,ненько,Я не буду більше пустувати ,буду я з тарілки все з’їдати!

Висновок:-Їсти корисну і здорову їжу,щоб бути здоровими!

-Цікаво знати! Які страви полюбляють українці?

Намалюйте вашу улюблену страву і нагодуйте зайчика.Гра у колі «їстівне чи ні?»пісня.

 

 

 

 

 3 грн

 

 

 

 

 

 5 грн 2 грн

 

 

 

 

Я  малюю зайчика для вас - раз ,

Це у нього ,бачте ,голова-два,

Це у нього вушка до гори – три,                   Шубка тепла хутряна на нім – сім,

Це у нього – хвостик сірий - чотири ,           Ніжки,щоб гасав він лісом – вісім,

Це-очиці весело блищать-п’ять,                   Ще навколо посаджу дерева – дев’ять

Зубки,він  морквинку їсть-шість,                 І хай сонце сяє з- під небес ся - десять!

 

 

 

 

 

Untitled-2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 липня 2018
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку