Розробка уроку з розділу "Елементи гімнастики" для учнів 4-х класів

Про матеріал
Урок для учнів 4-х класів з теми "Формування культури рухів з елементами гімнастики". На уроці використано елементи здоров'язберігаючої, інтерактивної, ІКТ технологій. Форми роботи: робота в групах, творчих групи (робота з картками), дихальна гімнастика. Одним із основних завдань на уроці було створення дружньої атмосфери та навичок формування здорового спосбу життя.
Перегляд файлу

Конспект уроку з розділу елементи гімнастики для учнів 4 класів

 Учитель:  Сізон Ю.С.

Тема уроку: вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Мета уроку: поширювати знання про здоровий спосіб життя та вплив фізичних вправ на організм людини, формувати інформаційно-цифрову компетентність.

Завдання уроку: 1. Виконати вправи положення тіла у просторі (сіди, упори).

2. Сприяти правильному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я.

3. Формувати вміння працювати за вказівками вчителя.

4. Виховувати дисциплінованість, пізнавальну активність учнів. 

Тип уроку: комбінований.

Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання:  тенісні м’ячі, гімнастичні    мати, гімнастичні обручі,  секундомір, свисток, одноразові пакети, ноутбук, фітнес-годинники, теоретичні картки

Тривалість уроку: 40 хв.

Гра  – це здоров’я.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА – 12 хв.

1. Шикування.  Привітання (звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та стан здоров’я). Вимір ЧСС (деяким учням на руку надіті фітнес-годинники для вимірювання чсс) Повідомлення теми,  завдань та девізу  уроку. Мотивація – формування інтересу до занять фізичною культурою. Повторення правил техніки безпеки під час занять фізичною культурою (перегляд презентації «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури»). 

2. Повторення правил техніки безпеки під час занять фізичною культурою (перегляд презентації «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури»). 

3. Виконання організуючих і стройових вправ.

4. Виконання різновидів ходьби та бігу: на носках, п’ятках, напівприсіді, високо піднімачі коліна, приставним кроком, підскоками. Повільний біг у чергуванні з ходьбою  (під. час бігу гра на увагу «Слухай сигнал»)  Вправи на  дихання. Вимір ЧСС.

5. Перешикування з колони по одному в колону по три. Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ з предметами – тенісними м’ячами  (показ вчителя).

Комплекс вправ.

 - вправи для м’язів шиї;

 - вправи для м’язів рук;     

 - вправи для м’язів тулуба;     

 - вправи для м’язів ніг;       

 - стрибки.      

 Дозування вправ – 6-8 разів (для учнів смг 4-6р).

Слідкувати за технікою  виконанням вправ, дотримання техніки безпеки, акцентуючи увагу на оздоровчий вплив занять фізичною культурою.

5. Вправи на відновлення та дихання. Вимір ЧСС.

ОСНОВНА ЧАСТИНА – 25 хв.

Інструктаж з техніки безпеки під час виконання вправ основної частини.

Розподіл учнів на дві групи(хлопці, дівчата)

1. Хлопці – виконання вправ на гімнастичних матах:

 - сіди;

 - упори;

 - вправи для брюшного пресу.

  Дівчата – виконання вправ з гімнастичними обручами.

2. Зміна місць виконання.

3. Рухлива гра «Зроби швидше». Грає одночасно весь клас.

4. Виконання творчого завдання «З чого складається гра».

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 3 хв.

1. Шикування. Вимір ЧСС.

2. Підсумок уроку.

3. Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність і старанність під час роботи на уроці.

4. Організований вихід зі спортивного залу.

 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку