Навчання грамоти, 1 клас
Оніщенко Ірина Валентинівна,
учитель початкових класів, методист міського методичного кабінету Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Урок 237
Тема. Підсумковий урок.
Мета: пригадати тексти, які вивчалися в післябукварний період, прочитати напам’ять вірші, які запам’ятались; розвивати вміння коротко повідомляти про зміст прочитаних текстів; удосконалювати вміння складати розповідь за малюнком і текстом, розповідати про події з власного життя; формувати компетентності спілкування державною мовою, соціальну, громадянську; виховувати інтерес до читання.
Обладнання: мікрофон, картки для об’єднання в групи, кольоровий папір.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережувальна.
Хід уроку:
І. Вступна частина
1. Організація класу
Усі сідайте тихо, діти.
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно підіймати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати –
Щоб не було нам мороки.
Всі готові до уроку?
Тож, гаразд. Часу не гаймо
І урок наш починаймо.
Дзвенить дзвінок
Починається урок,
Будемо старанно працювати
Щоб мову рідну гарно знати!
Дуже я потрібна всім -
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
3.Вправа «Мікрофон»
ІІ. Основна частина
Завдання №1.
Користуючись Букварем (с.72 -127), пригадати та знайти тексти:
1 група |
Про пташок та тварин |
|
2 група |
Про іграшки та ситуації, пов’язані з ними |
|
3 група |
Про природу та її явища |
|
4 група |
Про вчинки (добрі і не дуже) |
|
(під час перегляду зазначених сторінок діти за заголовками текстів та ілюстраціями до них пригадують та фіксують їх назви, під час презентації роботи - і розказують, про що розповідається в кожному тексті)
Завдання №2. Пригадай вірш! (Учням пропонується пригадати, які вірші з букваря діти знають напам’ять, і запропонувати бажаючим розказати їх)
Раз! Два! Всі присіли.
Потім вгору підлетіли.
Три! Чотири! Нахилились,
Із струмочка гарно вмились.
П'ять! Шість! Усі веселі.
Летимо на каруселі.
Сім! Вісім! В поїзд сіли
Ніжками затупотіли.
Дев'ять! Десять! Відпочили
І за парти дружно сіли.
Завдання №3. Чомусики.
Всяк школяр його шанує,
Бо він пише ще й малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це звичайно …(олівець)
Олівець в руці катаю, Поміж пальчиків кручу. Неодмінно кожен палець Будь слухняним я навчу. |
|
ІІІ. Заключна частина
Список використаних джерел: