Розробка уроку з теми "Підсумковий урок" (підсумок за рік)

Про матеріал
Конспект уроку з предмету «Навчання грамоти» за темою «Підсумковий урок за рік» розроблено відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), створеної під керівництвом О.Я. Савченко. Використано матеріали підручника «Українська мова. Буквар. 1 клас» К.І. Пономарьової (видавництво «Оріон», 2018).
Перегляд файлу

Навчання грамоти, 1 клас

 

Оніщенко Ірина Валентинівна,

 учитель початкових класів, методист міського методичного кабінету Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області, спеціаліст вищої категорії, старший учитель

 

 Урок 237

Тема. Підсумковий урок.        

Мета: пригадати тексти, які вивчалися в післябукварний період, прочитати напам’ять вірші, які запам’ятались; розвивати вміння коротко повідомляти про зміст прочитаних текстів; удосконалювати вміння складати розповідь за малюнком і текстом, розповідати про події з власного життя; формувати компетентності спілкування державною мовою, соціальну, громадянську; виховувати інтерес до читання.

Обладнання: мікрофон, картки для об’єднання в групи, кольоровий папір.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров’язбережувальна.

 

Хід уроку:

І. Вступна частина

1. Організація класу

Усі сідайте тихо, діти.

Домовляймось – не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати –

Щоб не було нам мороки.

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд. Часу не гаймо

І урок наш починаймо.

Дзвенить дзвінок

Починається урок,

Будемо старанно працювати

Щоб мову рідну гарно знати!

  1. Відгадування загадки:

Дуже я потрібна всім -
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.

  • Що це? Так, це книга!
  •      Яку книгу, найголовнішу для першокласників, ми вивчали протягом року? (Буквар)

3.Вправа «Мікрофон»

  •      Чи стала для вас ця книга  корисною? Поясніть чому?
  •      Сьогодні ми пригадаємо про що читали протягом року, про що цікаве дізналися, чому навчилися.

ІІ. Основна частина

  1. Робота в групах:
  1. Об’єднання в групи за малюнками (малюнок наявний у кожної дитини на парті).
  2. Виконання завдань:

Завдання №1.

Користуючись Букварем (с.72 -127), пригадати  та знайти тексти:

 

1 група

Про пташок та тварин

Результат пошуку зображень за запитом "клипарт животніе и птиці"

2 група

Про іграшки та ситуації, пов’язані з ними

C:\Users\IraOni\Desktop\index.jpg

3 група

Про природу та її явища

Пов’язане зображення

4 група

Про вчинки (добрі і не дуже)

C:\Users\IraOni\Desktop\images.jpg

(під час перегляду зазначених сторінок діти за заголовками текстів та ілюстраціями до них пригадують та фіксують їх  назви, під час презентації роботи - і розказують, про що розповідається в кожному тексті)

 

Завдання №2. Пригадай вірш! (Учням пропонується пригадати, які вірші з букваря діти знають напам’ять, і запропонувати бажаючим розказати їх)

 

  1. Фізхвилинка

Раз! Два! Всі присіли.
Потім вгору підлетіли.
Три! Чотири! Нахилились,
Із струмочка гарно вмились.
П'ять! Шість! Усі веселі.
Летимо на каруселі.
Сім! Вісім! В поїзд сіли
Ніжками затупотіли.
Дев'ять! Десять! Відпочили
І за парти дружно сіли.

 

  1. Продовження роботи в групах.

Завдання №3. Чомусики.

  •      Оберіть один із текстів тематики вашої групи, назвіть той, який найбільше сподобався, поясніть чому саме.

 

  1.     Бесіда:
  •                Сьогодні на уроці ми підготуємо подарунок для наших книжок. Це буде закладка. Для чого вона потрібна школярам? (для зручності користування сторінками підручника)
  •                З чого можна виготовити закладку? (з паперу, стрічки, тканини тощо)
  • Ми зробимо закладку із паперу в техніці оригамі.
  •  Якої форми буде наша закладка – відгадайте!
  1. Відгадування загадки:

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише ще й малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це звичайно …(олівець)

  • А для чого потрібен олівець для учнів?

 

  1. Практична робота. Виготовлення закладки за зразком.

 

C:\Users\IraOni\Desktop\2.gif

  1. Пальчикова зарядка.

     Олівець в руці катаю,

     Поміж пальчиків кручу.

     Неодмінно кожен палець

     Будь слухняним я навчу.

 

 

https://dorobok.edu.vn.ua/uploaded/rycka/image006.png

 

  1. Виставка робіт учнів.

ІІІ. Заключна частина

  1. Бесіда:
  • Що ми всі здобули протягом цього року? (вміння читати)
  •      Любі друзі! Вміння читати полюбляє, щоб ним постійно користувалися. Якщо ви влітку не будете читати, то воно може образитися і покинути вас. То ж, щоб уміння читати не зникло, потрібно постійно читати книжки, дитячі журнали. Можна записувати в блокнот назви прочитаних книжок, оповідань, казок. У 2 класі кожний зможе показати, як часто він користувався вмінням читати влітку.
  1. Рефлексія. Вправа «Покажи палець»
  •      Якщо наприкінці уроку  у вас позитивна оцінка емоційного стану – направте великий палець вгору, якщо погана – вниз.

 

https://fc.naurok.com.ua/0023mz-097f/009.jpg

 

  • Дякую за роботу.

 

 

 

 

Список використаних джерел:

  1. Загадки про школу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mala.storinka.org/%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%83.html - Назва з екрана. – (Дата звернення 01.02.2019).
  2. Фізкультурно-оздоровчі заходи у режимі навчального дня  [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/fizkulturni-khvilinki-fizkultpauzi-kompleksi-vprav.html - Назва з екрана. – (Дата звернення 01.02.2019).

 

 

 

docx
Додано
11 травня 2019
Переглядів
1426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку