Тема уроку: ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ
Мета уроку: формування ключових компетентностей: математичних знань та умінь, обчислювальних навичок; розвиток логічного мислення;
предметних компетентностей: узагальнення і систематематизація вивченого матеріалу про порівняння, додавання і віднімання десяткових дробів.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
ІІ. Оголошення теми та мети уроку
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Мабуть, усі діти люблять читати казкові та пригодницькі книги, або дивитися фільми. Цікаво спостерігати, як герої виходять зі складних ситуацій. Але у дорослому житті такі ситуації часто стають реальними. І справитися з ними може тільки той, хто вміє долати перешкоди і перемагати.
Сьогодні ми спробуємо підготуватися до таких ситуацій, уявивши себе героями казкової історії.
Отже, ми з вами на прогулянці у весняному лісі. Аж раптом. Ліс огорнула темрява і все навколо настільки змінилось, що вийти з лісу стало неможливо. А ще більш моторошно стало від крику сови.
На щастя, сова виявилась Мудрою. Вона сказала, що темрява, яка огорнула ліс – це темрява незнання, тому побороти її можна тільки знаннями.
Мудра сова сказала, що допоможе нам вийти з зачарованого лісу. Але на шляху нам доведеться долати перешкоди. Чи готові ми до них? Зараз ми це перевіримо.
ІV. Перевірка домашнього завдання
V. Долаємо темряву незнання
(Мудра сова сказала, що їй через поважний вік важко вести нас через ліс. Тому вона хоче переконатись в тому, що ми заслуговуємо на її допомогу).
На цій галявині лісові зайці влаштовують змагання зі стрибків. На останньому етапі змагань два лідери, Сірий і Вухатий, змагалися між собою. Результати вони записали у таблицю. Якщо ви правильно визначите переможця, то він виведе вас на галявину.
спроба |
Сірий |
Вухатий |
|
0,0735 м |
0,007305 м |
|
0,07305 м |
0,7305 м |
|
1,5006 м |
2,0506 м |
|
1,0560 м |
1,00560 м |
|
1,50060 м |
1,506 м |
Щоб перейти через місток, потрібно записати у порядку зростання числа:
3,456; 3,465; 8,149; 8,079; 0,453.
Довжина стежки – 1 км 53 м 27см. Якщо правильно записати її довжину у кілометрах і послідовно округлити до всіх можливих розрядів, то вона стане гладенькою, мов брукована доріжка.
Обчислюємо усно:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обчислюємо зручним способом:
Власна швидкість човна 3,4 км/год. Швидкість човна проти течії річки 0,8 км/год. Знайдіть швидкість течії річки і швидкість човна за течією річки.
На берег можна вийти тільки знаючи таємне число.
Розв’яжіть рівняння:
(21, 78 – х) + 3,015 = 12,795
VІІ. Підсумок уроку
VІІІ. Домашнє завдання
Виконати тестові завдання на с. 267
1