Конспект уроку підготувала
вчителька зарубіжної літератури
Троїцького ліцею Лозівського району, Харківської області
Тема: Народження Ісуса Христа в Новому Заповіті. Значення образів та деталей у розповіді про Різдво.
Мета: ознайомити учнів з біблійними історіями про народження Ісуса Христа, простежити уроки моральності, які діти винесуть з цих історій; розвивати навички свідомого виразного читання, уміння виказувати свою думку, аналізувати прочитане та рефлексувати знання. Виховувати інтерес до традицій, звичаїв українського народу, пов’язаних з Різдвом Христовим, бажання зберігати ці традиції.
Обладнання: матеріали Інтернету. Посилання: Цар народився - різдвяний мультфільм - YouTube https://www.youtube.com › w...,
ілюстрації підручника, дитячі малюнки.
Хід уроку
І. Ранкове коло на тему: «Чого вчать біблійні історії?»
Кожна дитина висловлює свою думку по прочитаному. Можливо діти самостійно багато читають про Біблію.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
-Презентація учнями ілюстрацій до прочитаного про Біблію. Пояснити, що намалювали діти і що це означає.
ІІІ. Оголошення теми, мети уроку.
Вивчення нового матеріалу.
-Проблемне запитання: «Що ви знаєте про народження Ісуса Христа?»
-У якій частині Біблії ми про це дізнаємося?
Це Новий Заповіт.
-Робота з підручником стор. 23 – 27.
-Словникова робота до сприйняття історії про народження Ісуса
Янгол – в християнській і іудейській релігії посередник між богом і людьми, що виконує волю бога. У вузькому значенні – духовна істота, створена Богом.
вертеп Різдва – печера, у якій народився Ісус Христос, згідно Святому Письму. Інше значення: ляльковий театр, де ставили релігійні п’єси.
ясла – відгороджене в хліві місце, куди закладають корм для худоби, годівниця.
пелюшки – невеличке простиральце, в яке загортають немовля
волхви – обранці богів та виконавці їхньої волі. Віщуни.
ідоли – у переносному значенні об’єкт шанування, поклоніння.
ладан – запашна смола, сік з ароматичних дерев, який затвердів у повітрі.
смирна – те саме
Робота з матеріалом підручника стор.23 – 26. Текстуальне читання.
- Перегляд мультфільму про народження Ісуса. Посилання
Цар народився - різдвяний мультфільм - YouTube
https://www.youtube.com › w...
-Робота учнів самостійно з QR – кодами на стор.30 (про дитинство та юність Ісуса), стор.32 (колядки, пісні різдвяні).
-Значення образів та деталей у розповіді про Різдво. Зірка – символ народження Ісуса.
Бесіда з учнями про традиційні різдвяні свята у нас, українців. Колядки, щедрівки, прославляння Господа і його народження. Бажання господарям достатку, здоров’я.
IV. Виконання діагностичної роботи (відповіді на запитання). Рефлексія.
V. Підсумок уроку. Домашнє завдання: самостійно прочитати «Притча про доброго самарянина».