До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка відкритого уроку на тему: Сім'я, освіта та виховання афінян і спартанців.

Про матеріал

Відкритий урок із Всесвітньої історії для учнів 6-го класу за новою програмою 2017 року
Урок розроблено з використанням відеосюжетів на дану тему та відповідними текстами взятими з мережі Інтернет.

Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

КЗО «СЗШ № 77» ДМР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

 

Сім'я, освіта та виховання

афінян і спартанців

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель історії

Л.І. Сітковска-Бондаренко

 

 

Дніпро-2017

 

Тема. Сім'я, освіта і виховання афінян і спартанців.

мета:

  • познайомити учнів з повсякденним життям Стародавньої Греції;
  • скласти уявлення про сімейні стосунки, виховання афінян і спартанців;
  • розповідати про життя жінки в афінському полісі і Стародавній Спарті;
  • удосконалювати навички аналізу історичного матеріалу;
  • виховувати почуття справедливості, толерантності на прикладі традицій інших народів.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, презентація, проектор, дидактичний матеріал. Основні терміни і поняття: гінекей, гімназія, педагог, академія.

ПЛАН

1. Повторення.

2. Сім'я в Стародавніх Афінах і Спарті.

3. Виховання в Стародавній Греції.

4. Освіта афінян і спартанців.

5. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання класу (на тлі «Сіртакі)

Ознайомлення учнів з темою і основними завданнями уроку.

Слово вчителя. Доброго дня, діти! Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до Стародавньої Греції, побуваємо в гостях у двох різних сімей спартанців і афінян. Але перш ніж вирушити в дорогу, згадаємо, що ми вже знаємо про цю дивовижну країну.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань УЧНІВ

У вас на столах лежать картки з реченнями, ви повинні визначити які з тверджень правдиві, а які помилкові і відповідно проставити поруч з твердженням «так» або «ні» або ж «+» або «-». Отже, будь-ласка, зверху напишіть своє ім'я та прізвище і приступайте до виконання завдання.

Бліц-контроль «Так чи ні?»

1. Держава на острові Крит набула особливого розквіту під час правління Міноса (Так)

2. В Лабіринті Кноського палацу жив Атей. (Ні)

3. Мікенську палацову цивілізацію пов'язують з племенем ахейців. (Так)

4. Троянська війна тривала 10 років. (Так)

5. Ахейская цивілізація впала під натиском дорійців. (Так)

6. Греки називали себе еллінами. (Так)

7. Середня Греція ділилася на 5 областей. (Ні)

8. Клімат в Греції холодний, зі снігом і сильними буревіями. (Ні)

9. Балканська Греція з усіх боків оточена пустелею. (Ні)

10.Черное море греки називали Понт Евксінський. (Так)

11.Найвища гора Греції - Олімп. (Так)

 

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

"Мозковий штурм"

Діти, на дошці ви бачите три слова: СІМ'Я, ВИХОВАННЯ, ОСВІТА, з чим у вас асоціюються кожне з них. Зверніть увагу, що у вас цими ж словами підписані столи, за якими ви сидите, у кожної групи своя назву. Як ви думаєте, про що ми будемо говорити сьогодні на уроці?

(Обговорення відповідей учнів)

Отже, зараз ви переглянете відео про сім'ю, виховання та освіту в Стародавніх Афінах і Спарті, на ваших столах лежать листочки зі словами, завдання кожної з груп вибрати із запропонованих слів, правильні, які підходять до групової теми і прикріпити їх на дошці, біля свого слова.

Уважно дивіться відеосюжети, вони підкажуть вам правильні відповіді.

Перше відео буде про сім'ю, тож, дивимося.

(Перегляд відеофрагменту)

Група «сім'я», вибирайте із запропонованих слів вірні і прикріпіть їх до дошки біля слова сім'я.

Дивимося наступне відео про виховання і освіту древніх афінян, дві групи будьте уважні.

(перегляд відео)

(Оформлення дошки, обговорення результатів, порівняння асоціацій, записаних на початку уроку з тим, що було в Стародавній Греції)

 

ІV. Закріплення НОВИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

У вас на партах лежать тексти про сім'ю, виховання та освіту в Стародавній Греції. Ваше завдання, вибрати з тексту тільки те, що стосується безпосередньо теми вашої групи. Отриманий результат потрібно записати в зошити. Після завершення роботи, представник кожної з груп зачитає виписаний текст. Записуємо в зошити число, тему уроку, Назву вашої групи і приступаємо до виконання завдання.

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ

1. Чи був урок цікавим?

2. Що найбільше вас вразило з прослуханої інформації?

3. Яка система освіти сподобалася вам найбільше, афінська або спартанська і чому?

4. Питання дівчаткам. Хотіли б ви жити в Стародавній Греції? Яке відношення до жінок вам більше подобається, в Стародавніх Афінах або в сучасному світі? Свою думку обґрунтуйте.

5.Вопрос хлопчикам. Уявіть, що ви опинилися в минулому, де б ви хотіли бути, в Стародавніх Афінах або Спарті? Свою відповідь обґрунтуйте.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Підготувати повідомлення або презентації за темами: Суспільний лад Афін і Спарти»,«Олімпійські ігри в Стародавній Греції»

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
1 лютого
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку