Розробка виховного заходу "Людина працею славетна"

Про матеріал

Мета: Сприяти правильному вибору професійної діяльності учнями, які одержали базову кваліфікацію "Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, офісний службовець (бухгалтерія)"

Перегляд файлу

Виховна година на тему  «Людина працею славетна»

Підготували:

Кл. керівник – Димова Т.В.

Учні групи 36, професія Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, продавець продовольчих товарів

Мета: Сприяння правильному вибору професійної діяльності учнями, які одержали базову кваліфікацію : обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, офісний службовець (бухгалтерія)

МТО:  мультимедійна система,

Кл. керівник     - Наш захід носить інформативний характер і професійне спрямування. Саме тому ми запросили до участі в ньому учнів груп 35 і 67, а також всі гості можуть долучитися до нашої роботи.

Повертаємося до нашої теми «Людина працею славетна».  Скажіть мені, як ви розумієте поняття «Праця»?

Учні – робота вдома, заняття у вільний час (вишивання, в'язання, малювання, написання віршів….), професійна діяльність.

Кл. керівник – можемо сказати, що все те, що створено і створюється навколо нас, створено працею людей.

А тепер давайте подумаємо всі разом і згадаємо економічне визначення поняття «праця».

Учні – Праця – це цілеспрямована діяльність людей із створення матеріальних благ, необхідних для задоволення потреб кожної людини і суспільства в цілому.(слайд 2)

Кл. керівник – Отже, працювати потрібно для задоволення своїх потреб.

(Назвіть ваші потреби….)

Учні  - їжа, одяг, житло, авто, …..і. т .д.

Кл. керівник  - а чи ж є межі ваших потреб?

Учні – ні …потреби – меж не мають….мають межі – можливості.

Кл. керівник – яким же чином ми можемо задовольнити свої потреби і розширити можливості?

Учні – Працюючи за професією, яку обрали.

Кл. керівник – продовжуючи нашу бесіду хочу звернутися до вислову К.Ушинського

 «Якщо ви вдало виберете працю і вкладете в неї свою душу, то щастя саме вас знайде». (слайд 3)

Всі ви обрали бухгалтерську професію обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, офісний службовець (бухгалтерія). І сьогодні ми дізнаємося, яку професію можна здобути на базі даних спеціальностей. Учні групи 36 попередньо попрацювали і приготували виступи, в яких охарактеризують  дані професії.

Пропоную всім присутнім уважно слухати інформацію про бухгалтерські спеціальності і обрати саму цікаву для себе. Свої враження записати на стікер, який знаходиться на вашому столі, і в кінці заходу поділитися ними і розмістити на демонстраційні дошці.

Учні підготували інформацію про такі професії: (слайд 4)

  • Касир
  • Аудитор
  • Фінансовий директор
  • Підприємець
  • Ревізор
  • Бухгалтер
  • Менеджер

Інформацію про посаду фінансового директора підготувала Летунова Альона.

Учениця     Фінансовий директор – один з вищих керівних осіб компанії:

  • відповідальний за управління фінансовими потоками бізнесу;
  • відповідальний за фінансове планування і звітність;
  • визначає фінансову політику компанії. (слайд 6)

Підпорядковується фінансовий директор безпосередньо генеральному директору. (слайд 7)

Відповідальність фінансового директора:

  • за неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією, – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України;
  • за неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією, – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України;
  • за завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством. (слайд 8)

Службові сходинки:

Бухгалтер ----- Старший бухгалтер ----- Керівник відділу ----- Головний бухгалтер ------ Фінансовий директор  (слайд 9)

Як стати фінансовим директором

  1. Потрібно отримати вищу економічну освіту за однією зі спеціальностей: «Фінанси і кредит», «Економіка підприємства», «Облік і аудит», «Фінансовий менеджмент» або «Банківська справа». (слайд 10)
  2. Отримати досвід роботи бухгалтером або за суміжною спеціальністю, а в подальшому – помічником фінансового директора в компанії. (слайд 11).

Класний керівник Інформацію про роботу касира підготувала Дикусар Єлизавета

Учениця Особисті якості касира:

Касир – обличчя компанії.

Касир має бути ввічливим, привітним, доброзичливим.

Особливості професії:

Цей фахівець працює з грошовими коштами, цінними паперами і документами.

Обов'язки касира:

  • Оформлення документації
  • Ведення касової книги
  • Здійснення прийому, видачі, обліку готівки
  • Вміння працювати з електронними грошима і з пластиковими картками. (слайд 15)

Вимоги до індивідуально – психологічних особливостей:

  • Схильність до роботи з цифрами
  • Професія більше підходить людям, які добре почуваються у світі абстракції та математичної логіки, яким подобається працювати з документами та грошовими знаками,
  • Стриманість
  • Ввічливість
  • Терпіння
  • Самоконтроль
  • Добра вольова регуляція психічних процесів. (слайд 16)

Класний керівник  Інформацію про посаду бухгалтера підготувала Турку Діана

Учениця Бухгалтерія – мова бізнесу

Робота бухгалтера – одна з найбільш перспективних. Бухгалтерський облік має місце в підприємствах різних напрямків діяльності та форм власності

(слайд 18)

Обов'язки бухгалтера:

  • Робити стандартні бухгалтерські проводки на основі первинних документів;
  • Збирати та аналізувати фінансову інформацію для підготовки звітів;
  • Аналізувати щоденні банківські операції (слайд 19)
  • Підвищувати професійні та технічні знання та навички;
  • Готувати звіти;
  • Підтримувати довіру клієнтів та не поширювати конфіденційну інформацію;
  • Надавати консультації допомогу та попереджувати про проблеми фірми (слайд 20)

Недоліки професії:

  • Постійні зміни в законодавстві;
  • Протиріччя в законодавстві (наприклад, податкового та бухгалтерського);
  • Діяльність бухгалтера жорстко регламентована і не лишає простору для творчості;
  • Помилки бухгалтера призводить до санкцій та штрафів. (слайд 21).

«Життя – найкращий бухгалтер.

Ви не заплатите йому менше, ніж отримали від нього»  (слайд 22)

                                                  (народна мудрість)

Класний керівник  Інформацію про менеджера з продажу підготував Шмаленко Роман

Учень Менеджер з продажу – це фахівець, який забезпечує фінансове благополуччя компанії (слайд 24)

Завдання менеджера:

  • Продажі товарів та послуг компанії,
  • Розширення кола клієнтів,
  • Підтримання партнерських відносин з клієнтами. (слайд 25)

Місця роботи

Посада менеджера з продажу необхідна в будь-якій компанії, фірмі, організації, яка займається будь-яким видом торгівельної діяльності (слайд 26)

Обов'язки:

  • Збільшення продаж в своєму секторі,
  • Пошук та залучення нових клієнтів,
  • Підтримання взаємовідносин з напрацьованою клієнтурою,
  • Ведення звітності по роботі з клієнтами (слайд 27)

Вимоги до фахівця:

  • Вища освіта (інколи незакінчена вища),
  • Знання ПК, програми «1С: Бухгалтерія»,
  • Вміння працювати з електронними каталогами,
  • Навички продаж. (слайд 27-28)

Класний керівник  Інформацію про роботу ревізора підготувала Пеннер Карина

Учениця   Ревізор особа, що здійснює перевірку діяльності закладу або посадової особи

Ревізор повинен знати:

  • нормативні, методичні матеріали з організації та ведення бухгалтерського обліку;
  • облікову політику, правила документообороту,
  • кореспонденцію рахунків і План рахунків,
  • трудове законодавство,
  • процес складання звітності,
  • Правила внутрішнього трудового законодавства,
  • Порядок проведення документальних перевірок та ревізій. (слайд 31)

 

Завдання та обов'язки:

  • проводити планову ревізію складів, магазинів…;
  • робити повторні вибіркові перевірки окремих груп товарів;
  • своєчасно оформляти результати ревізії і подавати їх на розгляд керівнику відділу обліку і контролю;
  • контролювати достовірність обліку та наявність матеріальних цінностей, своєчасність і правильність відображення в документах рух ТМЦ. (слайд 32)

Класний керівник      Майбутнім підприємцем мріє стати Владислав. Він підготував інформацію про підприємця. (слайд 34)

Учень  Підприємець – це професія, яка дає змогу відкрити власну справу, знати декілька мов, подорожувати світом, спілкуватися з новими людьми, розширювати свої можливості. (слайд 35)

Риси особистості та ділові якості:

  1. Ініціативність, рішучість, сміливість, азартність, схильність до розумного ризику, наполегливість, незалежність, самостійність, відповідальність.
  2. Честолюбність, мобільність, прагнення до нового, вміння передбачати, адаптуватись до змін.
  3. Оптимізм, вміння протидіяти невдачам. (слайд 36)
  4. Комунікабельність, вміння працювати з людьми, встановлювати зв'язки, впливати на людей, впевнювати.
  5. Самовіддача, фанатичне захоплення ділом, працьовитість (підприємець повинен працювати більше, ніж його працівники, уміти витримувати високе навантаження, працювати по 12-16 годин на добу).
  6. Порядність і чесність, надійність, вірність даному слову.
  7. Висока компетентність та ерудиція. (Підприємець повинен володіти знаннями з технології, економіки, психології, інноватики, політики, юриспруденції, фінансів, маркетингу; вміти організовувати взаємодію різних спеціалістів, тобто, бути універсалом) (слайд 37)

 

 

Переваги професії:

  • можливість відкрити власну справу,
  • заробляти гроші,
  • бути впевненому в завтрішньому дні (слайд 38)

Чому я хочу бути підприємцем:

  1. Вільний вибір видів діяльності
  2. Самостійне формування програми діяльності
  3. Вільний найм працівників
  4. Можливість самостійно розраховувати результати роботи і шляхи уникання ризиків
  5. Можливість вільно розпоряджатися прибутком, який залишається після сплати податків (слайд 39)

Класний керівник Розповідь про професію «Аудитор» підготувала Бондарєва Анастасія (слайд 41)

Учениця  Хто такий аудитор?

Аудитор – спеціаліст (фахівець), який займається аудитом (перевіркою документів, фінансової та податкової звітності) і консультаційною діяльністю, пов'язаною з налагодженням обліку. (слайд 42)

 

Особисті якості

Уважність, відповідальність, принциповість, акуратність, комунікабельність, аналітичний склад розуму, емоційна стійкість, гарна пам'ять. (слайд 43)

Переваги професії:

  • висока заробітна плата,
  • попит на ринку праці. (слайд 44)

Недоліки професії:

  • ненормований робочий день
  • тривалі відрядження
  • за короткий час необхідно обробляти велику кількість інформації
  • суперечності в законодавстві
  • аудитори  не можуть помилятися (слайд 45)

«Усвідомлений вибір професії- запорука життєвого успіху»

                                                                                                (Сенека)

Класний керівник Познайомившись з даними професіями,  можете зробити вірний вибір свого майбутнього.

 

 

docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
942
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку