Матеріал може бути доречним для керівника музичного гуртка , а саме для проведення на канікулах заходу з музичного мистецтва з членами гуртка. Матеріал буде корисним вчителю початківцю, так як містить деякі цікаві ігрові завдання і є легким для виконання .
Виховний захід
«Веселі музичні старти»
Мета заходу:
Обладнання: роздаткові картки командам із завданнями, комп'ютер.
Тип заходу: гра.
Хід заходу
I.Організаційний етап:
1. Запрошення учнів на захід.
2. Підготовка карток із завданнями.
3.Підготовка місця проведення заходу.
II. Основна частина:
Вчитель: Добрий день, шановні гості та учні! Сьогодні вас усіх зібрала в цей зал ЇЇ величність Музика! Музика, яка наповнює наші серця щоденно! Тож сьогодні ви матимете змогу позмагатися знаннями про музику. А для того щоб це зробити я пропоную вам веселі музичні старти із різним веселими конкурсами. Тож розподілимось з вами на 2 команди.
1 команда « Веселі нотки»
2 команда «Музичні ключики»
Конкурс 1 «Знайди ноти»
Необхідно виділити ноти в словах. Наприклад: дорога, мімоза,…
За кожну правильну відповідь: 1 бал
Парасолька
Міф
Маляр
Посольство
Ремісник
Сіно
Доручення
Клякса
Міліція
Фасоль
Домовий
Факт
Рекорд
Мішень
Валянок
Вареник
Сіль
Арфа
Колядка
Конкурс 2
Капітани отримують однакові завдання, в яких повинні відгадати музичні слова. Наприклад:
А |
Р |
Ф |
А |
Е |
Ф |
А |
М |
П |
П |
О |
Г |
И |
А |
Р |
И |
Я |
Н |
Е |
Т |
О |
О |
К |
Т |
А |
В |
А |
Р |
А |
Т |
Т |
П |
Е |
С |
Н |
Я |
А |
С |
К |
Р |
И |
П |
К |
А |
Н |
М |
Е |
Л |
О |
Д |
И |
Я |
Ф |
О |
К |
О |
Н |
Т |
Р |
А |
Б |
А |
С |
В |
А |
Л |
Ь |
С |
Н |
Р |
Е |
И |
Т |
А |
К |
Т |
Р |
О |
Я |
Л |
Ь |
Скільки вгаданих слів – стільки й балів.
Поки капітани розгадують кросворд, вчитель проводить гру з вболівальниками.
Гра з вболівальниками.
Вчитель говорить перше слово назви групи або назви пісні а вболівальники продовжують, поки не помиляться
Наприклад:
Вчитель Отпетые Руки Агата Чай Дискотека |
Учні мошенники вверх Кристи Вдвоем Авария |
|
|
Чунга-чанга – не група, а назва пісні, і так далі...
Крокодил (Гена)
Червона (рута)
Веселкова (пісня)
Ой на горі (та й женці жнуть)
Засмутилось (кошеня)
Семеро (гномів)
Конкурс 3 «Хто швидше»
1. Назвіть пташку, в назві якої є нота "РЕ”. (Черепаха, орел, гречка)
2. Птах, в назві якого є нота мі. (Фламінго)
3. Растение, в названии которого есть нота "СОЛЬ” и еще одна нота? (Фасоль)
4. Порода домашніх собак, де є нота до. (Бульдог,)
5. рослина, де є нота до (подорожник)
6. Назвіть плазуна , в назві якого є нота "РЕ”.
зернову культуру,
За кожну відповідь – 1 бал
Конкурс 5 « Відгадай загадки»
- За допомогою чого ми можемо відтворювати музику?
Загадки
1. Сам пустий, голос густий,
Дріб вибиває, дітей збирає. (барабан)
2.В лісі народилась,
В майстерні робилась,
А в руках плаче. ( скрипка)
3. Є дерево, не полінце,
Шість дірочок має,
Весело співає. ( сопілка)
4. Саме із вільхи та із дуба,
В роті чорні й білі зуби. ( піаніно)
5. Звук мій дуже голосистий,
Хоч і я не барабан.
Ось круглі клавіші, дивись!
Хто ж я такий?... ( баян)
6. А в мене теж є клавіші.
Мій звук як дивний сон.
Заграти хто відважиться?
Хто ж я?... ( акордеон)
7. Я український інструмент,
Не маю я клавіатури.
Але мій акомпанемент -
Яскравий, гарний. Я … ( бандура)
8. Мій звук незвичний чути скрізь.
Доносять струни свої чари,
Уважно слухай і дивись,
Це ж я відома всім … ( гітара).
9. Вони як квіти називаються,
Чудовим дзвоном заливаються… (дзвіночки)
Конкурс 5 «Що музичний інструмент розповість про себе».
Гравець з кожної команди підходить і витягує з коробки зображення музичного інструменту, і, не показуючи дітям, починає розповідати про нього. (Якщо гравцю важко, ведуча ставить йому питання: "Що уміє робити інструмент?", "Як витягуються звуки?", "На що схожий звук інструменту".)
За кожну правильну відповідь дається один бал.
Конкурс 6 «Намалюй пісню»
Гравці обирають одного з них для участі в конкурсі. Суть конкурсу полягає в тому, що команді так потрібно намалювати задану ведучою пісню, щоб інша команда мала змогу відгадати ії назву.
Підведення підсумка: Підраховуються бали, отримані командами, нагороджується команда переможців музичної гри. Всім учням дякують за активну участь у грі.