Розробка виховного заходу "Веселі музичні старти"

Про матеріал

Матеріал може бути доречним для керівника музичного гуртка , а саме для проведення на канікулах заходу з музичного мистецтва з членами гуртка. Матеріал буде корисним вчителю початківцю, так як містить деякі цікаві ігрові завдання і є легким для виконання .

Перегляд файлу

 

Виховний захід

«Веселі музичні старти»

 

Мета заходу: 

  • Узагальнити знання учнів про ноти,  музичні інструменти; музичні жанри;
  • Розвивати музичну пам'ять і кмітливість, інтелектуальну гнучкість;
  • Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.

 

 Обладнання: роздаткові картки командам із завданнями,  комп'ютер.

Тип заходу: гра.

Хід заходу

I.Організаційний етап:

1. Запрошення учнів на захід.

2. Підготовка карток із завданнями.

3.Підготовка місця проведення заходу.

 

II. Основна частина:

    Вчитель: Добрий день, шановні гості та учні! Сьогодні вас усіх зібрала в цей зал ЇЇ величність Музика! Музика, яка наповнює наші серця щоденно! Тож сьогодні ви матимете змогу позмагатися знаннями про музику. А для того щоб це зробити я пропоную вам веселі музичні старти із різним веселими конкурсами. Тож розподілимось з вами на 2 команди.

1 команда « Веселі нотки»

2 команда «Музичні ключики»

 

 Конкурс 1 «Знайди ноти»

Необхідно виділити ноти в словах. Наприклад: дорога, мімоза,…

За кожну правильну відповідь: 1 бал

Парасолька

Міф

Маляр

Посольство

Ремісник

Сіно

 

Доручення

Клякса

Міліція

Фасоль

Домовий

Факт

 

Рекорд

Мішень

Валянок

Вареник

Сіль

Арфа

Колядка

 

Конкурс 2

Капітани отримують однакові завдання, в яких повинні відгадати музичні слова. Наприклад:

А

Р

Ф

А

Е

Ф

А

М

П

П

О

Г

И

А

Р

И

Я

Н

Е

Т

О

О

К

Т

А

В

А

Р

А

Т

Т

П

Е

С

Н

Я

А

С

К

Р

И

П

К

А

Н

М

Е

Л

О

Д

И

Я

Ф

О

К

О

Н

Т

Р

А

Б

А

С

В

А

Л

Ь

С

Н

Р

Е

И

Т

А

К

Т

Р

О

Я

Л

Ь

Скільки вгаданих слів – стільки й балів.

Поки капітани розгадують кросворд, вчитель проводить гру з вболівальниками.

Гра з вболівальниками.

Вчитель говорить перше слово назви групи або назви пісні а вболівальники продовжують, поки не помиляться

Наприклад:

Вчитель

Отпетые

Руки

Агата

Чай

Дискотека

Учні

мошенники

вверх

Кристи

Вдвоем

Авария

 

 

Чунга-чанга – не група, а назва пісні, і так далі...

Крокодил (Гена)

Червона (рута)

Веселкова (пісня)

Ой на горі (та й женці жнуть)

Засмутилось (кошеня)

Семеро (гномів)

 

 Конкурс  3 «Хто швидше»

1. Назвіть пташку, в назві якої є  нота "РЕ”. (Черепаха, орел, гречка)

2. Птах, в назві якого є нота мі. (Фламінго)

3. Растение, в названии которого есть нота "СОЛЬ” и еще одна нота? (Фасоль)

4. Порода домашніх собак, де є нота до. (Бульдог,)

5. рослина, де є нота до (подорожник)

6. Назвіть плазуна , в назві якого є  нота "РЕ”.

 зернову культуру,

За кожну відповідь – 1 бал

Конкурс 5 « Відгадай загадки» 
- За допомогою чого ми можемо відтворювати музику? 
Загадки 
1. Сам пустий, голос густий, 
Дріб вибиває, дітей збирає. (барабан) 
2.В лісі народилась, 
В майстерні робилась, 
А в руках плаче. ( скрипка) 
3. Є дерево, не полінце, 
Шість дірочок має, 
Весело співає. ( сопілка) 
4. Саме із вільхи та із дуба, 
В роті чорні й білі зуби. ( піаніно) 
5. Звук мій дуже голосистий, 
Хоч і я не барабан. 
Ось круглі клавіші, дивись! 
Хто ж я такий?... ( баян) 
6. А в мене теж є клавіші. 
Мій звук як дивний сон. 
Заграти хто відважиться? 
Хто ж я?... ( акордеон) 
7. Я український інструмент, 
Не маю я клавіатури. 
Але мій акомпанемент - 
Яскравий, гарний. Я … ( бандура) 
8. Мій звук незвичний чути скрізь. 
Доносять струни свої чари, 
Уважно слухай і дивись, 
Це ж я відома всім … ( гітара). 
9. Вони як квіти називаються, 
Чудовим дзвоном заливаються… (дзвіночки) 

   

 Конкурс 5 «Що музичний інструмент розповість про себе».

Гравець з кожної команди підходить і витягує з коробки  зображення музичного інструменту, і, не показуючи дітям, починає розповідати про нього. (Якщо гравцю важко, ведуча ставить йому питання: "Що уміє робити інструмент?", "Як витягуються звуки?", "На що схожий звук інструменту".)

За кожну правильну відповідь дається один бал.

Конкурс 6 «Намалюй пісню»

Гравці обирають одного з них для участі в конкурсі. Суть конкурсу полягає в тому, що команді так потрібно намалювати задану ведучою пісню, щоб інша команда мала змогу відгадати ії назву.

 

Підведення підсумка: Підраховуються бали, отримані командами, нагороджується команда переможців музичної гри. Всім учням дякують за активну участь у грі.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демків Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
389
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку