Зміст рольових ігор,
квестів і лексичних змагань, тематичних днів проведених у Мовному таборі ЗОШ І-ІІІст. №1
Квест «Збери літери назви»
Діти діють згідно інструкцій на картках.
2. Вийти в коридор, йдіть по коридору і піднімайтеся на другий поверх, повернути ліворуч, йти прямо вперед. Об'єкт знаходиться на останньому підвіконні і т.д.
Гра «Рухаємося за напрямком»
Робота в групах
1.Зав`язуєте очі одному учневі, говорите завдання - дійти до будь-якого предмета - або іншої людини - за допомогою вказівок, який дають йому інші: turn left, go straight on і т.д. Єдине - для гри потрібно відносно великий простір
2. Один виходить, інші ховають будь - який предмет. Коли учень заходить назад, йому даються орієнтири, як цей предмет знайти.
Гра « Хто має найкращій слух?»
Учитель: «Зараз я буду вимовляти українські й англійські звуки. Ваше завдання – підняти руку, коли почуєте англійський звук, а коли український – руку опустити».
Учні , що помилилися, вибувають з гри. Виграє та команда, в якій до кінця гри залишиться більше учасників.
Гра «Згадай слова»
Ця гра може бути командною, чи індивідуальною, залежно від кількості учнів у класі та рівня підготовки.
Учитель виділяє учням кілька хвилин, щоб проглянути список правильних та неправильних дієслів, прикметників, іменників тощо.
Учитель пише на дошці завдання ( things we do with our feet )
Через 1 хв. учні повинні написати усі дієслова, що пов´язані з темою. (walk, kick, dance, run, jump)
Учитель перевіряє списки. Кожне дієслово оцінюють 1 балом.
Далі учитель пише на дошці іншу тему ( things we do with our mouth ) Гра триває. Перемагає той, хто набрав найбільшу кількість балів.
Комунікативна гра (Two Truths and a Lie) Дві правди, одна брехня
Буль-де-неж
Учень говорить три пропозиції, три факти, одне з яких помилкове. Інші учні повинні вгадати, яке з тверджень є брехнею. Естафета переходить до того, хто відгадає помилкове твердження. Ця гра корисна для «ознайомлювальних» занять, коли потрібно зняти атмосферу напруги і сорому в новій групі учнів.
Комунікативна гра з елементами фізичних вправ «Море-Земля»
Командне змагання
На землі або на підлозі в класі малюється крейдою велике коло, середина якого буде морем Sea, а весь простір зовні - землею Ground. Коли ведучий говорить слово Sea, то всі діти повинні стрибнути в центр кола. Коли називається слово Ground, діти повинні вистрибнути з кола. Якщо дітей досить багато, можна запропонувати їм влаштувати змагання - найшвидший. А той, хто вистрибне з кола останнім, стає сам провідним.
«Імітатори» "Imitators"
Лексико-розважальна гра
Перший варіант гри, веселий і галасливий: Ведучий називає будь-яку тварину, птицю або спортивну гру, а діти намагаються мімікою, голосом і жестами зобразити назване. У кого краще вийде, той і переможець.
"London Bridge"
Гра трохи нагадує наш "Струмочок".
Двоє гравців беруться за руки і утворюють арку (міст). Решта бігають під цим мостом і наспівують слова популярної детcкого пісеньки London Bridge:
London Bridge is falling down, Falling down, falling down. London Bridge is falling down, My fair lady
На словах "My fair lady" гравці опускають руки і як би укладають в обійми того, хто в цей час пробігав "під мостом". Ця людина встає на місце одного з стоять. Наступного разу новий гравець змінить того, хто простояв як міст довше.
«Правда - неправда» - «True of false» (ще один варіант цієї гри)
Гра усно або з м'ячем.
Ви говорите словосполучення, кидаєте м'яч і питаєте: «Is it true of false?» Він ловить м'яч і відповідає «Yes, it is true», або ловить і кидає вам назад зі словами «No, it is not true. It is false ». Для прикладу візьмемо кілька словосполучень:
Blue sky - true, green mouse - false.
White snow - true, grey sun - false.
Green grass - true, black apple - false.
Music Day
8.30-9.00 Лінійка.
Повідомлення теми дня.
Ранкова зарядка
Організаційний момент
9.00-9.45 I сесія
1) 1) Привітання
2) Повторення назв музичних інструментів та перегляд відеокліпу “Music Instruments Song for Children (27 Instruments)1”
3) Перегляд відеокліпу “ Musical instruments sounds for kids”
та “Sounds of Musicial Instruments - Kids Learning Videos2”
4)Відгадування музичних інструментів за їх звуками за допомогою відео
“Звуки музыкальных инструментов для детей ★ часть 1 ★ узнать ★ школа - детский сад”
9.45-10.05 Динамічна пауза
10.05-10.50 II сесія
1) Прослуховування та виконання пісні”My Bonnie” в різній оранжировці
2) Гра-асоціація
(Підібрати слова до кожної букви слова”musician”)
3) Розгадування кросворду “Musical Instruments Word Scramble”
10.50-11.10 Динамічна пауза
11.10-12.00 III сесія
1) Виготовлення ксилофону та маракасів
2) Виготовлення нотного стану у техніці “квіллінг”
3) Перегляд відеокліпу “ Happy and You Know it - Melody Street”
12.00-12.30 Підведення підсумків
1) Заповнення брошури вражень за день.
2) Виконання табірної пісні “Summer, summer song”
3) Підведення підсумків дня.
4) Нагородження найактивнішого учасника команди
5) Повідомлення теми наступного дня
Grand Opening Day
8.30-9.00 Лінійка присвячена відкриттю мовного табору.
Організаційний момент.
9.00-9.45 I сесія
1) Привітання
2) Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності та обговорення правил поведінки під час перебування в таборі
3) Перегляд відео кліпу “Where are you from?”
4) Гра «Знайомство»
(діти витягують картку з інформацією про ім’я, вік, країну, хобі та жест особистості. Інші діти за допомогою питань дізнаються про цю інформацію)
5) Гра-пазл “Find the pair” «Знайди пару»
(діти знаходять пару за допомогою розрізаних навпіл приказок.)
6) Драматизація діалогів “Meet and greet me”
(пари підібрались в попередній грі)
9.45-10.05 Динамічна пауза
10.05-10.50 II сесія
1)Визначення назви команди та її девізу. Створення емблеми команди.
(Вирізання сердечок, виготовлення емблеми)
2) Виготовлення емблеми табору.
3) Розучування табірної пісні “Summer, summer song”.
10.50-11.10 Динамічна пауза
11.10-12.00 III сесія
Виготовлення правил перебування в таборі у вигляді плакатів.
12.00-12.30 Підведення підсумків
1) Заповнення брошури вражень за день.
2) Виконання табірної пісні “Summer, summer song”
3) Підведення підсумків дня.
4) Нагородження найактивнішого учасника команди.
5) Повідомлення теми наступного дня.
Jump the rope, Jump the rope,
Jump, jump, jump. (Стрибаємо через скакалку)
Jump it high, And jump it low.
Jump, jump, jump. (Стрибаємо вище і нижче)
Jump it fast, And jump it slow.
Jump, jump, jump. (Стрибаємо швидко і повільно)
Walk tiptoe, walk tiptoe (Ходимо навшпиньках)
Very slow, very slow
Jump, jump, jump. (Стрибаємо через скакалку навшпиньках)
Clap your hands, (Плещемо в долоні)
And stamp your feet. (Тупаємо ногами)
Jump, jump, jump. (Стрибаємо)