Розробка заходів до тижня інформатики

Про матеріал
Розробка заходів до тижня інформатики для 2-10 класів. Девіз: "Скажи мені – і я забуду. Покажи мені – і я запам'ятаю. Дай мені діяти самому – і я навчуся".
Перегляд файлу


ЗМІСТ:

1

У програмі тижня.

3-4

2

Позакласний захід з інформатики «Подорож до Компютерленду» (2, 3 класи).

5-16

3

Інтелектуальна гра з інформатики «Наш друг і помічник – Комп’ютер» (5, 6 класи).

17-29

4

Інтелектуальна гра «Турнір знавців інформатики» (9 клас).

30-43

5

«Конкурс знавців Word» (11 клас).

44-58

6

Конкурс «Золотий диск» (10 клас).

59-73

7

Конкурси і вікторини на перервах.

74-97

8

Оформлення кабінету інформатики та ІКТ.

98-100

9

Дипломи, грамоти, медалі для нагородження учнів.

101-124

10

Призи власними руками.

125-126

11

ЕКСКУРСІЯ до кабінету інформатики та ІТК молодших школярів.

127

12

Тематична стінгазета.

128-140

13

«Компьютерики шутят» - анекдоты о компьютерах.

141-146


Ты лишь на старте, длинен путь,
Но к цели он ведет.
И мир компьютеров тебя,
Быть может, увлечет.

А. М. Хайт

 

 

 

 

 

 

Конкурс валентинок,
виготовлених на комп’ютері.

2-11 класи, на перервах, вдома

 

Конкурс листівок до 8 Березня,

виготовлених на комп’ютері.

2-11 класи, на перервах, вдома

 

Інтелектуальна гра
«Подорож до Комп’ютерленду».

2 клас, вівторок, 5 урок

3 клас, п’ятниця, 5 урок

 

Інтелектуальна гра
«Наш друг та помічник – комп’ютер».

5 клас, вівторок, 7 урок

6 клас, п’ятниця, 8 урок 

 

Інтелектуальна гра
«Золотий диск».

10 клас, середа, 5 урок

«Турнір знавців інформатики».

 9 клас, середа, 7 урок

 

«Конкурс знавців Word».

11 клас, п’ятниця, 6 урок

 

Екскурсія
до кабінету інформатики та ІКТ
учнів 1 та 4 класів.

1 клас, вівторок, 4 урок

4 клас, п’ятниця, 4 урок

 

Вікторина «Ребусландія».

2-11 класи, на перервах, вдома

 

 

Конкурс «Підкаже Інтернет».

9-11 класи, на перервах, вдома.

 

Конкурси:

  • кросвордів усіх видів;
  • ребусів;
  • малюнків;
  • творчих робіт (казок, віршів, загадок, виробів «Комп’ютер власними руками» і т.п.).

 

«Конкурс друкарів»

5-11 класи, на перервах


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

     

м. Теоретик  

        

 

 

 

 

                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

 

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», білети для подорожі, знаки і віршики з правилами  поведінки, фломастери, клей, пазли «Пристрої ПК», файл «Ліс», файл «Народна мудрість говорить», файл «Стерті слова», протокол гри.

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Вітаємо  всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику. Сьогодні вирушають дві команди другокласників (третьокласників), а склад команд визначимо за білетами, які ви зараз отримаєте.

За правий стіл сідають учні, на білеті яких назва «Мишки-програмишки», а за лівий – «Розумні ноутбуки». (Додаток 1)

     Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

 

А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:

  1. ________________________________________________________;
  2. ________________________________________________________;
  3. ________________________________________________________.

 

 

І конкурс «Розминка»

Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора. (Додаток 2)

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова». (Додаток 3)

 

Отже, запитання:

1.  А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

 

2.  Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

 

3.  Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

4.  Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

 

5.  Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

 

6.  Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати.                        (Інтернет)

 

7.  Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот?    (Ноут-бук)

 

8.       Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає.          (Вірус)

 

9.  Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час.                   (Миша)

10.  З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть про що іде тут мова –

Назвіть одне англійське слово.             (Windows)

 

  1. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

 

Правильна відповідь – 1 бал.

 

А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.

 

ІІ конкурс «Правила поведінки»

У Комп’ютерленді обов’язково треба знати та виконувати правила поведінки і ТБ.

Ви знаєте їх, діти?

А виконуєте?

Давайте перевіримо.

 

Для 3 класу

Зараз кожна з команд зробить плакат для кабінету інформатики «Правила поведінки та ТБ». Для цього у вас є: знаки, віршики, фломастери, клей. (Додаток 4).

Починаємо!

Учні створюють плакати.

 

Для 2 класу

Кожна команда отримує набір карток «Правила поведінки і ТБ» (Додаток 5), їх необхідно розкласти на дві групи:

  1. ПРАВИЛЬНО (де на зображенням учні виконують правила).
  2. НЕПРАВИЛЬНО (де на зображенням учні не виконують правила).

 

Максимальна оцінка – 5 балів.

 

Молодці, діти. Давайте дізнаємося результати конкурсу. Слово надається журі.

 

 

ІІІ конкурс-естафета «Народна мудрість говорить» (практично)

Залишивши місто, команди знову вирушають в дорогу. І от на їхньому шляху Ярмарок Народної мудрості.

Задача:

  1. Обрати 3 учасники, що гарно володіють українською мовою.
  2. Першому учаснику запустити завдання «Народна мудрість говорить», що знаходиться на Робочому столі у папці 2 (3) клас.
  3. З розсипаних слів зібрати прислів’я чи приказку.
  4. Передати естафету іншому учневі.
  5. Таким чином зібрати три прислів’я.
  6. Продемонструвати учителю виконане завдання.

 

Правильно зібране прислів’я – 1 бал.

 


Файл «Народна мудрість говорить» (Додаток 6):

Відповіді: Дурний язик голові не приятель. Книга – найбільше багатство. Всюди добре, а вдома найкраще.

 

Оголошення результатів конкурсу.

 

ІV конкурс «Пазли»

Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК». (Додаток 7)

Завдання:

  1. Необхідно зібрати пазли на швидкість.
  2. Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.

 

Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.

 

 

 

Учасники готові? Почали.

 

Чи готове наше журі оцінити 2 останні конкурси?

 

V конкурс «Малюнок» (практично)

І от учасники підходять до чарівного лісу. Тут команди вирішили відпочити та намалювати оточуючий пейзаж на згадку про подорож.

Завдання:

  1. Відкрити файл «Ліс», що знаходиться за адресою Робочий стіл/2 (3) клас.
  2. Розфарбувати малюнок лісу (розфарбовує один учасник).
  3. Домалювати ліс (кожен з учасників має намалювати ще по одному фрагменту лісу (дерева, траву, птиць, небо, хмари, дощ та інше).
  4. Зберегти малюнок у своїй Робочій папці.
  5. Роздрукувати малюнок на принтері.

 

Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів.

 

Файл «Ліс» (Додаток 8):

 

Оцінки журі за конкурс.

 

 

 

 

 

VI конкурс «Яку інформацію отримує Петрик?»

Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Windows. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Щоб її подолати, треба заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?»

 

Максимальна оцінка – 5 балів (по одному балу за правильну відповідь).


Файл «Яку інформацію отримує Петрик?» (Додаток 9)

Відповіді: 1) смакову, 2) звукову, 3) зорову, 4) нюхову, 5) тактильну.

 

VIІ конкурс-естафета «Стерті слова» (практично)

 

Наші команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп'ютерленду – Windows. Там вони познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск, Піктограмами Кошик та Мій комп'ютер, Програмами Word та Paint. А щоб доказати це, фони зараз виконають завдання «Стерті слова».

Задача:

  1. Обрати 5 учасників.
  2. Першому учаснику запустити завдання «Стерті слова», що знаходиться у папці 2 (3) клас на Робочому столі.
  3. Замість … надрукувати потрібний термін з інформатики.
  4. Передати естафету іншому учневі.
  5. Таким чином виконати п’ять завдань.
  6. Продемонструвати учителю.

 

Увага, почали!

Правильно підібраний термін – 1 бал.

Файл «Стерті слова» (Додаток 10):

 

 

          Відповіді: 1) блок, 2) документи, 3) диск, 4) стіл, 5) редактор.

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів подорожі.

           (Оголошення результатів змагань)

 

НАГОРОДЖЕННЯ КОМАНД.

 

Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!


Позакласний захід

«Подорож
до КОМП’ЮТЕРЛЕНДУ»

 

____ клас

 

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Розминка»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

2

«Правила поведінки»

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

3

«Народна мудрість говорить…» (практично)

(за правильне прислів’я – 1 бал)

 

 

Разом:

 

 

4

«Пазли»

(правильно зібраний пазл і вказана функція пристрою – 1 бал)

 

 

Разом:

 

 

5

«Малюнок»

 (1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

6

«Яку інформацію отримує Петрик?»

(вірна відповідь –1 бал)

 

 

Разом:

 

 

7

«Стерті слова»

(1 бал за вірно підібраний термін)

 

 

Разом:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 


Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

 

Обладнання: комп’ютери, презентація гри, таблички «Відповідь готова», файл «Склади вірш», файл «Збери Робочий стіл», картки для конкурсів «Заповни пропуски», «Кросворд», «Художня естафета», карткова гра з інформатики «ІНФОЛОТО», протокол гри.

 

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

 

А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:

  1. ________________________________________________________;
  2. ________________________________________________________;
  3. ________________________________________________________.

 

 

І конкурс «Питання мудрого монітора»

Мудрий монітор хоче переконатися, що ви розумні, і підготував вам запитання з інформатики. Я буду їх зачитувати, а команда, що знає відповідь, піднімає табличку «Відповідь готова». (Додаток 3)

Питання Мудрого монітора: (Додаток 2)

  1. Який пристрій введення є самим древнім в комп'ютері,  його прабабусею була друкарська машинка?  (клавіатура)
  2. Який пристрій комп'ютера допоможе вам зв'язатися зі всім світом? (модем)
  3. Про який пристрій йде мова?

Живет под вентилятором,
Себя мнит императором,
В работе раскаляется,
Как солнце над экватором.
К нему народ империи
Относиться с почтением
Но сам он занимается
Программным исполнением. (процесор)

 

  1. Який пристрій комп'ютера може читати з аркуша картинки і тексти?  (сканер)
  2. Де в комп'ютері зберігатися все, що він знає?  (у пам’яті)
  3. Який пристрій комп'ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)
  4. Без якого пристрою виводу комп'ютер не може працювати?  (без монітора)
  5. Де живуть пікселі?  (там, де є зображення, на екрані)
  6. Хто допоможе поговорити з комп'ютером?  (мікрофон)
  7. Про який пристрій йде мова?

Магнитная поверхность –            
Как лошадь скаковая:
По кругу все по кругу
Летит не уставая.
Магнитная головка
За файлом файл читает.
Расположенье файлов
Фат старый точно знает.
Хранит в своих таблицах
Дорожки с секторами -
И людям много проще
Работать с именами. (диск)

  1. Комп'ютер, який можна узяти в дорогу?  (ноутбук)
  2. Будинок, де живе процесор?  (системний блок)

 

Правильна відповідь – 1 бал.

А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.

 

ІІ конкурс «Збери Робочий стіл» (практично)

Діти, а які ви знаєте столи? (Кухонні, письмові, робочі)

А який стіл є у комп’ютера? (Робочий)

А які на ньому знаходяться значки? (Піктограми, ярлики, панель завдань, кнопка Пуск, індикатори)

Злий комп’ютерний вірус переплутав усі значки на Робочих столах наших комп’ютерів. Треба навести лад – зібрати Робочий стіл. Впораєтесь з таким завданням? Оберіть представника від команди, що буде пресувати об’єкти, він сідає за робоче місце, а команда буде йому підказувати.

Відкрийте файл «Збери Робочий стіл», що знаходиться за адресою
Робочий стіл/5 клас (Робочий стіл/6 клас).

Почали!

Файл «Збери Робочий стіл» (Додаток 11):

 

Максимальна оцінка – 5 балів.

 

Молодці, діти, ви справилися і з чим завданням.  А оцінки за цей конкурс наступні…

 

ІІІ конкурс-естафета «Заповни пропуски»

Задача команд – вписати потрібні терміни у віршики про комп’ютер.

Правильно вписаний термін – 1 бал.


Заполни пропуски (Додаток 12)

 

Оглянись, дружок, вокруг!
Вот компьютер — верный друг.
Он всегда тебе поможет:
Сложит, вычтет и умножит!

 

Наверху машины всей
Размещается дисплей 
Словно смелый капитан!
А на нем — горит экран.

 

Ну, а рядом — главный блок:
Там бежит электроток
К самым важным микросхемам.
Этот блок зовут системный.

 

Он читает, он считает,
Сотни слов запоминает!
Он мыслитель — хоть куда!
Только знаешь, в чем беда?

 

Выключаешь — все забудет,
Ничего он знать не будет 
Прямо как Рассеянный
С улицы Бассейной!

 

Кто ж ему поможет? Вот,
Познакомьтесь  WORD!
Коль с компьютером ты дружен 
То и справочник не нужен:

 

В упаковке, как конфета,
Быстро вертится дискета 
Там записаны программы
И для папы, и для мамы!

 

Это вот клавиатура.
Вот где пальцам физкультура
И гимнастика нужны!
Пальцы прыгать тут должны!

А вот это принтер, братцы.
Тут нам надо разобраться,
Для чего же этот ящик?
Он в себя бумагу втащит,

 

И сейчас же буквы, точки,
Запятые — строчка к строчке 
Напечатает в момент!
Очень нужный инструмент.

 

В зоопарке есть зайчишка.
У компьютера есть мышка!
Эта мышка не простая,
Эта мышка вот какая:

 

Скромный серый коробок,
Длинный тонкий проводок,
Ну а на коробке 
Две или три кнопки.

 

Есть компьютер? Скажем прямо:
Нам теперь нужна программа!
Где живет она? В дискете!
А порою — на кассете.

 

С ней компьютер очень дружен
И всегда он ей послушен.
И на нем ты скоро сможешь
Составлять программы тоже!

 

Вот теперь, дружок, немного
Ты с компьютером знаком.
Если дальняя дорога
Приведет его в твой дом,
То скажи ты всем вокруг:
“Вот компьютер — верный друг!”

 

 

 

ІV конкурс «Кросворд»

Команди отримують картки з терміном (Програма або Процесор), написаними вертикально. Задача – скласти кросворд, вписавши терміни горизонтально, у яких би була відповідна буква.

 

Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.

 

 

 

Чи готове наше журі оголосити попередні підсумки?

 

Картки (Додаток 13):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКЛАМНА ПАУЗА

Звучить музика, команди співають частівки про комп’ютери
(Додаток 14), що підготувати заздалегідь.

 

V конкурс «Художня естафета» (практично)

Завдання:

  1. Запустити графічний редактор Paint.
  2. Створити малюнок за зразком.
  3. Зберегти малюнок у своїй робочій папці.

Малюнок малює вся команда: учасники по черзі малюють один фрагмент і передають естафету наступному учаснику. Оцінюється як швидкість, так і акуратність.

 

Завдання «Художньої естафети» (Додаток 15):

 

Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів.

 

Оцінки журі за конкурс.

 

 

 

 

 

 


VI конкурс «ІНФОЛОТО»

Усі ви в дитинстві, мабуть грали в лото. А я пропоную вам зіграти в інформаційне лото. (Додаток 16)

Хто швидше?

Почали!

 

Максимальна оцінка – 5 балів.

 

Оголошення результатів конкурсу.

 

 

VIІ конкурс-естафета «Поети» (практично)

 

Молодці, з інформатикою у вас все гаразд. А давайте перевіримо, як ви вмієте вірші складати.

Задача команд:

  1. Відкрити файл «Складіть вірш», що знаходиться у папці 5 клас
    (6 клас) на Робочому столі.
  2. Перемістити рядки місцями так, щоб отримати вірш про інформатику.
  3. Прочитати вірш виразно.

У конкурсі участь бере уся команда. Один  представник сідає за робоче місце, а інші – підказують.

 


Файл «Складіть вірш» (Додаток 17):

 

Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.

 


VIІІ конкурс-естафета «Збери снігову бабу» (практично)

Учням необхідно запустити файл «Снігова баба» і за допомогою інструментів Paint відновити малюнок. Конкурс проходить у вигляді естафети – учні по черзі відновлюють по одному фрагменту малюнка.

 

Файл «Снігова баба» (Додаток 18):

 

Максимальна оцінка за конкурс – 5 балів.

 

ІХ конкурс «Пазли»

Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК». (Додаток 7)

Завдання:

  1. Необхідно зібрати пазли на швидкість.
  2. Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.

 

Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.

 

 

 

Учасники готові? Почали. Команди складають пазли.

 

Оголошення результатів конкурсу.

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.

           (Оголошення результатів змагань)

 

Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!


Позакласний захід    ____ клас

«Наш друг і помічник –
Комп’ютер»

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Питання Мудрого монітора»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

2

«Збери Робочий стіл» (практично)

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

3

«Заповни пропуски»

(за правильну відповідь – 1 бал)

 

 

Разом:

 

 

4

«Кросворд»

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

5

«Художня естафета» (практично)

 (1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

6

«ІНФОЛОТО»

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

7

«Поети» (практично)

(1-5 балів)

 

 

8

«Збери снігову бабу» (практично)

(1-5 балів)

 

 

9

«Пазли»

(правильно зібраний пазл і вказана функція пристрою – 1 бал)

 

 

Разом:

 

 

 
Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати їх творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

 

Обладнання:

комп’ютери, таблички «Відповідь готова», презентація гри, протокол гри, файл «Влучний стрілець», картки «Зайвий термін», картки «Заміни одну букву», презентації «Картинки» (2 шт.), 2 дискети із завданнями до конкурсу «Шерлок Холмс», 2 телеграми з листами, пазли «Пристрої ПК», ІНФОЛОТО.

 

Хід заходу:

У грі бере участь дві команди по 12 чоловік (І група і ІІ група учнів
9 класу).

Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім – машини,
І кожному – як би пізнать.
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.

То ж не барімося, до діла
І зараз конкурс проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.

 

Привітання команд – оголошення назв і девізів.

Сьогодні на нашу гру завітала ще одна команда – це компетентне журі. Хочу вам їх представити:

1.____________________________________

2.____________________________________

3.____________________________________

 

І конкурс «Зайвий термін»

Командам видається аркуш з термінами. (Додаток 19) У кожній з приведених груп один термін є «зайвим». Учням необхідно викреслити цей термін та пояснити своє рішення.

 

  1. Сканер, регістр, клавіатура, джойстик, миша.
  2. «Пробіл», «Паскаль», «Esc», «Enter», «Backspace».
  3. Крапка, «Shift», кома, двокрапка, дефіс.
  4. CD-R, DVD-R, BD-R, CD-RW.
  5. WINDOWS, MS-DOS, UNIX, LINUX, MS WORD.
  6. Лазерний, оптичний, матричний, струминний.
  7. Еліпс, Пензлик, Прямокутник, Олівець, Зірка.
  8. Мої документи, Мій комп’ютер, Мій ноутбук, Кошик,
    Мережне оточення.
  9. Інформація, Інформатика, Інформаційна система, Принтер, Інформаційна культура.
  10. Калькулятор, Photo Shop, Блокнот, Word Pad, Paint.

 

 За вірну відповідь – 1 бал.


ІІ конкурс-естафета «Влучний стрілець» (практично)

 

Учням необхідно завантажити файл «Влучний стрілець», що знаходиться за адресою: Робочий стіл/9 клас, і стрілками з’єднати відповідні терміни та поняття. Від команди необхідно 4 представника – кожен виконує по 2 постріли і передає естафету іншому представникові.

 

Файл «Влучний стрілець» (Додаток 20):

 

 

  За влучний постріл – 1 бал.


ІІІ конкурс «Заміни одну букву»

У перерахованих словах необхідно замінити одну букву і отримати нове слово, пов'язане з інформатикою і комп'ютерами. (Додаток 21)

  1. Бант
  2. Блік
  3. Болонка
  4. Бот
  5. Буфет
  6. Ваза
  7. Вектор
  8. Вивіз
  9. Драйзер
  10.                    Жакет
  11.                    Інтернат
  12.                    Кафель
  13.                    Кіт
  14.                    Клок
  15.                    Лектор
  16.                    Пакет
  17.                    Матрос
  18.                    Нависання
  19.                    Олово

1. Байт

2. Блок

3. Колонка

4. Біт

5. Буфер

6. База

7. Сектор

8. Вивід

9. Драйвер

10. Макет

11. Інтернет

12. Кабель

13. Біт

14. Блок

15. Сектор

16. Макет

17. Макрос

18. Зависання

19. Слово

 

 

 За правильно відгадані 3 слова – 1 бал.

 

IV конкурс «Шерлок Холмс» (практично) (Додаток 22)

Команда отримує листа з телеграмою, у якій вказано: «Знайдіть на дискеті за адресою м. Яготин, вул. Шевченка, 55  телеграму. У ній ви побачите підказку до слова, яке повинні розшифрувати».

 

Хто перший розгадає слово – той і переможець (від 1 до 5 балів).

Закодоване слово: віруси.

 

V конкурс «Фольклорний серпантин»

Перед вами версії програмістів відомих російських прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналові. 

 

Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

 

Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.  (Дарованому коню в зуби не дивляться.)

 

Всякий кабель своє гніздо любить. 

(Всяка птиця своє гніздо любить.)

 

Не все WINDOWS, що висить.

(Не все золото, що блищить.)

 

Провідник до файлу доведе. 

(Язик до Києва доведе.)

 

Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор. 

(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)

Що з Корзини видалене, то пропало. 

(Що з возу впало, то пропало.)

 

Все скомпонується — програма буде. 

(Все перемелеться — мука буде.)

 

З хворої дискети на здоровий вінчестер. 

(З хворої голови на здорову.)

 

Антивірусна програма — застава здоров'я комп'ютера. 

(Чистота — застава здоров'я.)

 

Усяк web-дізайнер свій сайт хвалить. 

(Усяк кулик своє болото хвалить.)

 

Вірусів боятися — в Інтернет не ходити. 

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

 

Вінчестер — дзеркало душі користувача. 

(Очі — дзеркало душі.)

 

  За правильно відгадане прислів’я чи приказку – 1 бал.

 

VI конкурс «Перевір свою пам'ять»

Учитель читає вірш, а учням необхідно виписати терміни з інформатики.

 

Модем, винчестер, монитор,
Колонки и ОЗУ
Вели неспешный разговор
Однажды поутру:
 

"Наш первый долг во всем всегда
Друг другу помогать,
 

Клавиатуру взяли, мышь,
И принтер заодно,
Но из чего-то сотворить
Им было не дано.
Как видно, мало просто всех
В компьютере собрать,
Ведь должен умный человек
Машиной управлять!

Чтоб можно было без труда
Писать и рисовать,
Считать и данные хранить,
Да почту получать,
А может, даже иногда
Немного поиграть".
 

Он должен многое уметь
И многое узнать,
И думать, а не просто так
На кнопки нажимать!
Ты лишь на старте, длинен путь,
Но к цели он ведет.
И мир компьютеров тебя,
Быть может, увлечет.

 

"Куда вам, глупым, без меня, -
Процессор заявил, -
Весьма проворен в счете я,
На все мне хватит сил".
"Возьмем, пожалуй, и тебя, -
Ответили друзья, -
Командуй нами, но любя,
Мы все ж одна семья".
 

 

Слова, які необхідно виписати:

Модем

Клавиатура

Винчестер

Мышь

Монитор

Принтер

Колонки

Компьютер

ОЗУ

Машина

Процессор

Кнопки.

 

  За правильно написані 4 слова – 1 бал.

 

 

VII конкурс «Картинки»

Учитель готує для цього завдання 2 електронні презентації. У кожній презентації має бути по десять картинок.  Учень повинен, не називаючи предмету, зображеного на картинці, пояснити, що там зображено. Для цього учасники з команди обирають того, кому вони будуть пояснювати картинки. Учень може використовувати слово-підказку, яке знаходиться під кожною картинкою. На відгадування картинок відводиться 1,5 хвилини. Якщо учень не може пояснити картинку, він може перейти до наступної. Перший відгадує картинки команда-лідер – йому необхідно назвати цифру від 1 до 2, бо під цифрами 1, 2 зашифровані презентації, створені учителем.

 

За кожну правильно відгадану картинку – 1 бал.


Файли «Картинки» (Додаток 23)

Картинки 1

 

 

Картинки 2

 

 


Картинки 3

 

 

 

Картинки 4

 

 


VIII конкурс «Вірю-не вірю»

Учасники повинні через певний час відповісти, чи вірять вони або не вірять (можна також піднімати одну з табличок з написами «Так» і «Ні»).

 

  1. Чи вірите ви, що можна до материнської плати одного комп'ютера під'єднати жорсткий магнітний диск іншого комп'ютера і зробити так, щоб на першому комп'ютері були як би два жорсткі магнітні диски? (Так)
  2. Чи вірите ви, що на старому механічному обчислювальному
    пристрої — арифмометрі — можна було умножати восьмизначні числа на чотиризначні? (Так)
  3. Чи вірите ви, що у Великобританії є міста Вінчестер, Адаптер і Дігітайзер? (Ні)
  4. Чи вірите ви, що на логарифмічній лінійці (на якій напевно уміли рахувати ваші батьки, дідусі і бабусі) точність обчислень складала 3 знаки після коми? (Так)
  5. Чи вірите ви, що були перші моделі персональних комп'ютерів, в яких був відсутній жорсткий магнітний диск? (Так)
  6. Чи вірите ви, що операційна система Windows допускає, щоб в одній папці знаходилися файли з іменами список.doc і Список.doc? (Ні)
  7. Чи вірите ви, що засновник і глава фірми Microsoft Біл Гейтс не здобув вищої освіти? (Так)
  8. Чи вірите ви, що операційна система Windows допускає, щоб на одному диску знаходилися два файли з абсолютно однаковими іменами? (Так)
  9. Чи вірите ви, що якщо вміст двох файлів об'єднати в одному файлі, то розмір файлу, що вийшов, може бути менше суми розмірів двох вихідних файлів. (Так)
  10. Чи вірите ви, що після операції, званою дефрагментацією, об'єм вільного місця на диску стане більше? (Ні)
  11. Чи вірите ви, що, окрім дискет діаметром 3,5 і 5,25 дюйма, раніше використовувалися дискети діаметром 8 дюймів? (Так)

 

  За правильну відповідь  – 1 бал.

 

Додаткові конкурси:

  1. Пазли «Пристрої ПК».
  2. ІНФОЛОТО.

 

Підведення підсумків гри, нагородження команд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


              Інтелектуальна гра
            „Турнір знавців інформатики”

 

9 клас

 

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Зайвий термін»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

2

«Влучний стрілець» (практично)

(1 бал за влучний постріл)

 

 

Разом:

 

 

3

«Заміни одну букву»

(за 3 слова – 1 бал)

 

 

Разом:

 

 

4

«Шерлок Холмс» (практично),

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

5

«Фольклорний серпантин»

(1 бал за правильну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

6

«Перевір свою пам'ять»

(4 слова –1 бал)

 

 

Разом:

 

 

7

«Картинки»

(1 бали за вгадану картинку)

 

 

8

«Вірю-не вірю»

(1 бал за правильну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

 


ІНФОРМАТИКА

 

 

 

КОНКУРС ЗНАВЦІВ WORD

 

11 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

 

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», файл «Розкрий дужки», картки для завдань «Панелі інструментів», «Сполучення клавіш», картки-відповіді для завдання «Команди Word», картки із завданнями до практичних конкурсів, протокол гри.

 

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

 

А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі:

  1. ________________________________________________________;
  2. ________________________________________________________;
  3. ________________________________________________________.

 

Сьогодні ми перевіримо, наскільки ви гарно вмієте створювати текстові документи, додавати до них таблиці, автофігури, спеціальні символи.

На вас чекають 5 практичних завдань і 5 теоретичних.

 

Поки два учні з команди будуть виконувати практичне завдання на комп’ютері, уся команда – відповідатиме на теоретичні питання. Наступне практичне завдання будуть виконувати інші два учні. І таким чином усі 5 завдань нашої гри «Конкурс знавців WORD».

 

Ну що готові? Тоді до діла!

 

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

(Додаток 24)

1 завдання «Хімія»

 

 

 

 

 

2 завдання «Символи»

Задзвонив , коли на годиннику було . Я якраз писав . Це подзвонив . Він попросив дати почитати. Я йому кажу: «Сідай краще до , встанови і працюй
з ».

 

3 завдання «Створи таблицю»

 

Країна

Прізвище письменника

Назва твору

Поезія

Проза

1

Росія

О.С. Пушкін

 

 

2

Франція

А. Дюма

 

 

3

Україна

Т.Г. Шевченко

 

 

 

4 завдання «Автофігури»

 

 

 

 

 

5 завдання «Розкрийте дужки у віршах»  (Додаток 25)

3…ма (и/е) прийшла.

Холодними руками

Скувала ріки і ставки,

Заслала ниви к…лимами (и/е),

(До)сіл засипала ст…жки (и/е).

(О. Олесь)

 

(У)слона болить нога.

Слон с…годні (ьо/йо) шкутильга:

Гостював комар у н...то (ьо/йо),

Наступив ...му (ьо/йо) на ногу.

(Г. Бойко)

 

  • Нащо до з...ми (и/е) д…рева (и/е)
       Лист ск…дають (и/е) за л…стом (и/е)?
  • Бо д…ревам (и/е) також треба
       Роздягатись перед сном.

(В. Орлов)

 

Там, де густо виросли л...сточки (е/и),

На в..рбі (и/е) в…сокій (и/е) край с…ла (и/е),

У гі...і (л/лл), в таємному куточку,

Пташечка гніздо собі зв...ла (и/е).

(В. Орлов)

 

Оцінки за практичні завдання – від 1 до 5 балів.


ТЕОРЕТИЧНІ ЗАВДАННЯ

 

1 завдання
«Сполучення клавіш» (Додаток 26)

Знак

Сполучення клавіш

!

 

%

 

(

 

)

 

*

 

,

 

.

 

/

 

:

 

;

 

?

 

_

 

+

 

«

 

 

За вірно виконане завдання – 3 бали.


2 завдання –

тест «КОМАНДИ WORD»

Командам роздаються картки «Сервіс», «Формат», «Вигляд», «Файл» та інші. (Додаток 27) Серед них треба обрати правильну відповідь на питання та підняти картку вверх.

 

1.  Команди відкриття і збереження файлів находяться у меню:

  1. Файл.
  2. Вставка.
  3. Сервіс.

 

2.   Яка команда розміщує виділений фрагмент тексту в буфер обміну без видалення?

  1. Копіювати.
  2. Вирізати.
  3. Вставити.

 

3.   Помістити в документ малюнок можна за допомогою пункту меню:

  1. Вигляд.
  2. Сервіс.
  3. Вставка.

 

4.  Номери сторінок можна виставити за допомогою меню:

  1. Вигляд.
  2. Вставка.
  3. Правка.

 


5.  Колонтитули в документ можна ввести, використовуючи меню:

  1. Правка.
  2. Вигляд.
  3. Вставка.

 

6. За допомогою якого меню можна змінити орієнтацію сторінки?

1) Вигляд.

2) Файл.

3) Формат.

 

7. Яка команда дозволить змінити колір тексту, його розмір та накреслення?

1) Формат/Шрифт.

2) Вигляд/Шрифт.

3) Файл/Шрифт.

 

8. Яке меню дозволяє вставити у документ таблицю?

1) Вставка.

2) Таблиця.

3) Файл.

 

Вірна відповідь – 1 бал.


3 завдання
«Панелі інструментів» (Додаток 28)

Команді необхідно вписати назви інструментів. Оцінюється швидкість і вірність відповідей .

 

Стандартна Панель інструментів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Панель інструментів Форматування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 вірних відповідей – 1 бал.

 

РЕКЛАМНА ПАУЗА

 Учні у позакласний час готують дві сценки з інформатики. (Додаток 29)


4 завдання
«Комп’ютерні жаргонізми»

Жаргон — мова якої-небудь об'єднаної загальними інтересами групи, що містить багато слів і виразів, відмінних від спільної мови. Для кожного з представлених комп'ютерних жаргонізмів приведені три визначення, з яких йому відповідає лише одне. Необхідно вказати це визначення.

 

1. «Винт» — це:

а) вентилятор охолоджування процесора;

б) регулювальник яскравості монітора;

в) жорсткий магнітний диск.

 

2. «Кулер» — це:

а) вентилятор охолоджування процесора;

б) покупець комп'ютера;

в) користувач комп'ютера.

 

3. «Корінь» — це:

а) каталог, в який не вкладені інші каталоги;

б) каталог, який не вкладений в інші каталоги;

в) місце в каталозі (спеціальної області оперативної пам'яті).

 

4. «Логін» — це:

а) ім'я користувача;

б) пароль;

в) ім'я програми.

 

5. «Залізо» — це:

а) сукупність апаратних засобів комп'ютера;

б) корпус системного блоку комп'ютера;

в) жорсткий магнітний диск

 

6. Мама — це:

а) основна частина програми;

б) материнська плата;

в) шина даних.

 

7. Рама — це:

а) материнська (системна) плата комп'ютера;

б) корпус системного блоку комп'ютера;

в) оперативна пам'ять комп'ютера.

 

8. Юзер — це:

а) програміст, що "зламує" чужі програми;

б) адміністратор комп'ютерної мережі;

в) користувач комп'ютера.

 

Вірна відповідь – 1 бал.

 

 


5 завдання «Ярлики» (Додаток 30)

 

5 вірних відповідей – 1 бал.

 

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.

           (Оголошення результатів змагань)

 

Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!


              Інтелектуальна гра
            „Конкурс знавців WORD”

 

11 клас

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Хімія» (практично)

(1-5 балів)

 

 

«Сполучення клавіш»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

2

«Символи» (практично)

(1-5 балів)

 

 

«Команди WORD»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

3

«Створи таблицю»

(1-5 балів)

 

 

«Панелі інструментів»

(5 вірних відповідей – 1 бал)

 

 

Разом:

 

 

4

«Автофігури»

(1-5 балів)

 

 

«Комп’ютерні жаргонізми»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

Разом:

5

«Розкрийте дужки у віршах»

(1-5 балів)

 

 

«Ярлики»

(5 вірних відповідей – 1 бал)

 

 

Разом:

 

 

 

 


ІНФОРМАТИКА

 

 

 

КОНКУРС

 

 

 

 

10 клас

 

 

 

 

 

 

 


Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

 

Обладнання: комп’ютери, презентація заходу, таблички «Відповідь готова», файл «Розкрий дужки», картки для завдань «Панелі інструментів», «Сполучення клавіш», картки-відповіді для завдання «Команди Word», картки із завданнями до практичних конкурсів, протокол гри.

 

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

 

Минають дні, минають роки,
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім – машини,
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.

То ж не барімося, до діла
І зараз конкурс проведем,
Та операторів умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.


Представлення команд.

 

А оцінювати ваші знання буде наше вельмишановне журі у складі:

  1. ________________________________________________________;
  2. ________________________________________________________;
  3. ________________________________________________________.

 

 

Ну що готові? Тоді до діла!

 

І конкурс
 

 (Додаток 31)

 

Запитання І команді:

  1. Найголовніша кнопка на робочому столі. (Пуск)
  2. Графічний редактор Microsoft Office. ( Paint)
  3. Сучасна операційна система. (Windows)
  4. Пристрій відображення інформації. (монітор)
  5. Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки. (миша)
  6. Клавіша, якою «вмикають» верхній регістр клавіатури. (Shift)
  7. Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace)
  8. Пристрій, який має більше 100 кнопок. (клавіатура)
  9. Клавіша відміни команди. (Esc)
  10. Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete)

 

 

 

 

Запитання ІІ команді:

  1. Піктограма збереження видалених об'єктів. (Корзина)
  2. Всесвітня мережа. (Інтернет)
  3. Невелика, спеціально написана програма, що шкодить. (вірус)
  4. Пристрій для введення інформації з паперу. (сканер)
  5. Ручний маніпулятор для комп'ютерних ігор. (джойстик)
  6. Клавіша, яка робить літери великими. (Caps Lock)
  7. Клавіша для вводу команди в комп'ютер. (Enter)
  8. Значок на робочому столі. (піктограма)
  9. Текстовий редактор Microsoft Office. (Word)
  10. Програма, яка стискає інформацію. (архіватор)

 

Вірна відповідь – 1 бал.

 

ІІ конкурс (практично)
«Читай уважно!»

Зафарбувати у тексті червоним кольором поняття і терміни, пов'язані (явно чи неявно) з інформатикою. (Додаток 32)

Текст:

Наш науково-дослідний інститут розташований не в столиці, а на периферії, в маленькому, старовинному особняку, з прекрасною архітектурою.  Сьогодні очікувався напружений день, кожен співробітник знав програму роботи. Загальна улюбленка — лаборантка Ада, завжди все знала, навіть меню в їдальні. Вона повідомила, що англійська фірма «БАЙТ» прислала в інститут новітнє устаткування.

 

Ось і супровідний лист:

«Шановні колеги!  Новітня операційна система надасть вам максимум зручностей: дружній інтерфейс, завдяки високошвидкісному модему, використовуючи глобальну мережу Internet, ви зможете підключитися до нашої електронної бази даних.  Сподіваємося на подальшу співпрацю. Президент фірми Драйвер».

 

 

Вірна відповідь – 1 бал.

 

ІІІ конкурс
«Крилаті слова»
(Додаток 33)

Вам будуть названі прислів'я, приказки, цитати з літературних творів. Для кожного з цих «крилатих слів» будуть запропоновано 3 поняття інформатики. Вибрати найбільш відповідне і підкреслити.

 

1. «Підбурництво спокою».

  • Звуковий сигнал на комп'ютері.
  • Антивірусна програма.
  • Комп'ютерний вірус.

 

2. «А все-таки вона крутиться!»

  • Дискета.
  • "Миша".
  • Системна шина.

 

3. «Ні дня без рядка».

  • Текстовий файл.
  • Лазерний принтер.
  • Сканер.

 

4. «За образом і подобою».

  • Попередній варіант файлу.
  • Локальна змінна з ім'ям, співпадаючим з ім'ям глобальної.
  • Копія файлу.

 

5. Три кити.

  • 0, 1 і невизначеність.
  • Паскаль, Бейсик і Сі.
  • Системний блок, клавіатура і монітор.

 

Вірна відповідь – 1 бал.

 

 

ІV конкурс (Практично)

(Додаток 34)

Знайти за допомогою мережі Інтернет і зберегти у своїй робочій папці:

  1. Портрет Т.Г. Шевченко.
  2. Перший закон Ома.
  3. Картинку моделі молекули ДНК.

 

Вірно виконане завдання – 3 бали.


V конкурс
«Засели будинок»

Треба заселити другий під’їзд кожного з будинків, написав пристрій чи вид інформації, яку цей пристрій обробляє. (Додаток 35)

 

Три вірні відповіді – 1 бал.

 

VI конкурс
«КАРТИНКИ»

Учитель готує для цього завдання 2 електронні презентації. У кожній презентації має бути по десять картинок.  Учень повинен, не називаючи предмету, зображеного на картинці, пояснити, що там зображено. Для цього учасники з команди обирають того, кому вони будуть пояснювати картинки. Учень може використовувати слово-підказку, яке знаходиться під кожною картинкою. На відгадування картинок відводиться 1,5 хвилини. Якщо учень не може пояснити картинку, він може перейти до наступної. Перший відгадує картинки команда-лідер – йому необхідно назвати цифру від 1 до 2, бо під цифрами 1, 2 зашифровані презентації, створені учителем.

 

За кожну правильно відгадану картинку – 1 бал.

 

Файли «Картинки» (Додаток 23)

Картинки 1

 

 


Картинки 2

 

 

 

 

Картинки 3

 

 

 


Картинки 4

 

 

 

VII конкурс
«ДУЕЛЬ»

Учитель задає питання. Команда, що готова дати відповідь, має підняти табличку "Відповідь готова". У разі невірної відповіді, команда суперник має право дати свою відповідь.

Питання: (Додаток 36)

  1. Який пристрій комп’ютера може надавати шкідливу дію на здоров'я людини? (монітор).
  2. Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском? (це носії інформації).
  3. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power).
  4. Назва самої довгої клавіші (Пробіл).
  5. Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен … (Word)

  1. Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться –

Електронна я … (таблиця)

  1. Нас зібралося багато,

Як же всіх порахувати?

Об'єднати всіх нас гарних

Може тільки база … (даних)

  1. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

 

За вірну відповідь команда отримує 1 бал.


VIII конкурс
"Майстри пантоміми"

У комп’ютера День народження. Було б негарно, якби ми забули привітати його з цією датою. А що може бути краще, ніж те, коли тебе впізнають у будь-якому вигляді. Привітання буде відбуватися у такій формі –команда обирає одного представника, який пантомімою буде показувати їй пристрої комп’ютера.

А Мудрий монітор приготував слова для пантоміми, які представники команд будуть по черзі обирати.

Слова командам: (Додаток 37)

  1. Клавіатура.
  2. Монітор.
  3. Принтер.
  4. Колонки.
  5. Джойстик.
  6. Миша.
  7. Сканер.
  8. Навушники.
  9. Мікрофон.
  10. Відеокамера.

 

За відгаданий пристрій – 1 бал.

 

 


IХ конкурс

(Додаток 38)

Завдання командам: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального.

К

Л

А

В

І

А

Т

У

М

Б

А

Й

Т

П

В

Р

О

М

Р

Б

К

Р

І

А

Н

И

Е

Е

О

И

Н

П

І

Ш

Т

Й

Д

Н

Ч

А

Т

К

П

С

Е

Т

Е

М

О

А

А

І

Р

Т

С

Р

А

Д

К

Р

Е

Ь

Т

 

Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів.

Х конкурс (практично)
«Комп’ютерний пазл»

Командам необхідно скласти комп’ютерний пазл у графічному редакторі Paint.

 

Файл «ПАЗЛ» (Додаток 39)

Оцінки за конкурс – від 1 до 5 балів.

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.          

(Оголошення результатів змагань)

НАГОРОДЖЕННЯ.

Підійшов до завершення наш конкурс. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Конкурс
„Золотий диск”

 

10 клас

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Ерудити»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

2

«Читай уважно»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

3

«Крилаті слова»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

4

«Допоможе Інтернет» (практично)

(3 бали за кожне виконане завдання)

 

 

Разом:

 

 

5

«Засели будинок»

(3 вірні відповіді – 1 бал)

 

 

6

«Картинки»

(1 бал за відгадану картинку)

 

 

Разом:

 

 

7

«Дуель»

(1 бал за вірну відповідь)

 

 

8

«Майстри пантоміми»

(1 бал за відгаданий пристрій)

 

 

Разом:

9

«КРОСВОРД»

(1-5 балів)

 

 

10

«Комп’ютерний пазл»

(1-5 балів)

 

 

Разом:

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ответ ищи
в приведенном тексте

 

В приведенных текстах некоторые идущие подряд буквы нескольких слов образуют термины, связанные с информатикой и компьютерами. Найдите эти термины.

Искомые термины — элементы компьютера.

 

 

  1.          Этот процесс орнитологи называют миграцией.
     
  2.          Потом они торжествовали и радовались, как дети.
     
  3.          Несмотря на это, его феска не раз падала с головы.
     
  4.          Река Днепр интересна тем, что на ней имеются несколько гидроэлектростанций.

 

  1.          По просьбе хозяина квартиры мы шкаф сдвинули в угол.
     
  2.          Этот старинный комод ему достался в наследство от бабушки.


ОТВЕТЫ:

  1. Процессор (ПРОЦЕСС ОРнитологи).
  2. Монитор (потоМ ОНИ Торжествовали).
  3. Сканер (феСКА НЕ Раз).
  4. Принтер (ДнеПР ИНТЕРесна).
  5. Мышка (МЫ ШКАф).
  6. Модем (коМОД ЕМу).


 

 

Дайте відповідь на інтелектуальні питання:

  1. Як розпорядився цар Петро I моделлю арифмометра Лейбніца, що дісталася йому?
  2. Що таке "Рабдологічний абак"?  
  3. Хто вперше реалізував ідею передачі текстової (буквеної) інформації на відстань?  
  4. Коли була написана перша програма для електронної пошти?  
  5. Коли був придуманий знак @?
  6. Коли була створена перша BBS — електронна дошка оголошень? 
  7. Коли з'явився перший вірус-хробак, що пошкоджував пошту? 
  8. Ким і коли була винайдена флеш-пам'ять? 
  9. Коли і ким був придуманий спосіб автоматичного контролю за ниткою при роботі на ткацькому верстаті. 
  10. Хто і коли винайшов першу електричну лампочку.
  11. Коли і ким був винайдений перший діод? 
  12. Хто розробив першу транслюючу програму, яка була названа компілятором. 
  13. Хто і коли винайшов перше електромеханічне реле? 
  14. Коли на клавіатурі з'явилася клавіша Shift? 
  15. Хто і коли створив перший калькулятор, де числа вводяться натисненням клавіш? 
  16. Хто вперше запатентував пам'ять на магнітних сердечниках?


Найти пары определений (по одному из каждой колонки), относя­щиеся к терминам, являющимся омонимами.

Информатика

Спорт

Разновидность носителя информации.

Специально устроенная дистанция для бега,
плавания и т. п.

Участок магнитного диска в виде двух концентрических окружностей, образуемый при разметке диска.

Участок на стадионе для зрителей или для проведения соревнований по отдельному   виду спорта.

Синоним понятия
"оператор в программе".

 

Узкая полоса ткани или бумаги, закрепляемая  на  финише дистанции на соревнованиях по бегу.

Элемент матричного принтера.

 

Спортивный снаряд для метания.

Позиция в записи числа.

Спортивный коллектив.

Участок дорожки магнитного диска.

 

Один из пары предметов, используемых в спортивной гимнастике.

Тип топологии локальной сети.

Категория в спорте.

 

 

 

Найти пары определений (по одному из каждой колонки), относя­щиеся к терминам, являющимся омонимами.

Информатика

Транспорт

Жаргонное название жесткого магнитного диска.

Направление, маршрут движения.

Программа для обслуживания периферийного устройства.

Сооружение на реке, канале для пропуска судов при разном уровне воды на пути их следования.

Точка    подключения    внешних
устройств к шине компьютера.

Крепежная деталь.

Совокупность действий, которые
может   выполнять   пользователь
при работе в сети.

Деталь автомобиля.

Перечисление всех папок (каталогов), в которые вложен файл.

Разговорное название водительского удостоверения.

Так называли устройство в ЭВМ,
предназначенное   для   ввода   и
вывода информации.

Место для стоянки и разгрузки судов.

Группа линий электрических соединений,  обеспечивающих  передачу  данных  и  управляющих
сигналов   между   компонентами
компьютера.

Шофер на английском языке.

Средства, обеспечивающие связь
двух локальных сетей.

Место в порту для погрузки и разгрузки судов.

 

 

 

Найти пары определений (по одному из каждой колонки), относя­щиеся к терминам, являющимся омонимами.

 

Информатика

Биология

В виде его организованы на диске    файлы и каталоги (папки).

Домашнее животное.

Валюта, в которой получают зарплату болгарские программисты.

Организм человека или животного в его внешних, физических формах.

Разновидность бумаги для печати на   принтере.

Часть полости рта.

Манипулятор для ввода информации

в компьютер.

Высшее подразделение в систематизации животных.

Разговорное   обозначение   символа, используемого в адресе электронной почты.

Крупное  хищное животное семейства кошачьих.

Характеристика величины, определяющая множество ее допустимых значений и применимых к ней операций.

Многолетнее растение с твердым стволом.

Естественная или искусственная знаковая система для общения и передачи информации.

 

Грызун.

 


ОПОЗНАЙ ПОСЛОВИЦУ
(з відповідями)

 Перед вами программистские версии известных русских пословиц и поговорок. Попробуйте вспомнить, как звучат они в оригинале.

Компьютер - лучший друг.

Книга - лучший друг.

Скажи мне, какой у тебя компьютер, и я скажу,
кто ты.

Скажи мне, какой у тебя друг, и я скажу, кто ты.

Без компьютера жить, только небо коптить.

Без труда жить, только небо коптить.

На дисплей неча пенять, коли видеокарта крива.

На зеркало неча пенять, коли рожа крива.

Без винчестера - полсироты, а без материнской платы - и вся сирота.

Без отца - полсироты, а без матери - и вся сирота.

Компьютер без программы - что фонарь без свечи.

Голова без ума - что фонарь без свечи.

Компьютер не принадлежит человеку, а человек принадлежит компьютеру.

Золото не принадлежит скупому, а скупой принадлежит золоту.

Не смейся над старыми компьютерами, и твой будет стар.

Не смейся над старыми, и сам будешь стар.

Компьютер памятью не испортишь.

Кашу маслом не испортишь.

Компьютер на столе не для одних только игр.

Голова на плечах не для одной только шапки.

По ноутбуку встречают, по уму провожают.

По одёжке встречают, по уму провожают.

На IBM PC «яблоки» не растут.

На сосне яблоки не растут.

Дарёному компьютеру в системный блок не заглядывают.

Дарёному коню в зубы не смотрят.

В Силиконовую долину со своим компьютером не ездят.

В Тулу со своим самоваром не ездят.

Кто БЭСМ вспомянет, тому глаз вон.

Кто старое вспомянет, тому глаз вон.

Не Intel’ом единым жив процессорный мир.

Не хлебом единым жив человек.

Мал микропроцессор (или ноутбук), да дорог.

Мал золотник, да дорог.

Всякий кабель своё гнездо любит.

Всякая птица своё гнездо любит.

Семь раз подумай - один раз апгрейдируй.

Семь раз подумай - один раз скажи.

Утопающий за «F1» хватается.

Утопающий за соломинку хватается.

DOS - всему начало.

Голова - всему начало.

DOS-матушка - WINDOWSа бабушка.

Соха-матушка - тракторова бабушка.

Не всё WINDOWS, что висит.

Не всё золото, что блестит.

Семь бед - один «Reset».

Семь бед - один ответ.

Ищущий ОС без изъяна останется без ОС.

Ищущий друга без изъяна останется без друга.

Плоха та мышка, которая одну кнопку имеет.

Плоха та мышка, которая одну норку имеет.

Бит байт бережёт.

Копейка рубль бережёт.

Слово не воробей, а пара байтов.

Слово не воробей,
вылетит - не поймаешь.

Отформатировать винчестер - секунда, а восстановить - года.

Сломить дерево - секунда, а вырастить - года.

Не клавиатура печатает,
а ум.

Не перо пишет, а ум.

Не идентификатор красит файл, а файл идентификатор.

Не имя красит человека, а человек имя.

Два раза подумай, один раз удали.

Два раза подумай, один раз скажи.

Удаляй по файлику, наберёшь Корзину.

Собирай по ягодке, наберёшь кузовок.

Наудалял с три Корзины.

Наврал с три короба.

Файлы не удаляются.

Рукописи не горят.

Что из Корзины удалено, то пропало.

Что с возу упало, то пропало.

Винчестер - зеркало души пользователя.

Глаза - зеркало души.

Хороший процессор - холодный процессор.

Хороший враг - мёртвый враг.

Паскалю учиться всегда пригодиться.

Грамоте учиться всегда пригодиться.

 


Отгадайте ребусы по информатике на русском языке, впишите ответы в карточку и станьте победителем викторины.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1

4

2

5

3

6

7

10

8

11

9

12

13

16

14

17

15

18

19

22

20

23

21

24

25

28

26

29

27

30

31

34

32

35

33

36

38

40

39

41


ВІДПОВІДІ

 

1. КЛАВИАТУРА

4. ПРОГРАММИРОВАНИЕ

2. ПРОГРАММИСТ

5. ИНФОРМАТИКА

3. ВИНЧЕСТЕР

6. ИСПОЛНИТЕЛЬ

7. ОБРАБОТКА

10. ИСТОЧНИК

8. КУРСОР

11. МОНИТОР

9. ИНФОРМАЦИЯ

12. КОМПЬЮТЕР

13. ДЕШИФРАТОР

16. ИНФОРМАТИКА

14. НАКОПИТЕЛЬ

17. СУММАТОР

15. КЛАВИАТУРА

18. МОДЕМ

19. СЕРВЕР

22. ДИСКОВОД

20. ТАБЛИЦА

23. ХРАНИТЕЛЬ

21. АЛГОРИТМ

24. ИНФОРМАЦИЯ

25. КОДИРОВАНИЕ

28. ИНТЕРНЕТ

26. ДИСКОВОД

29. ПАМЯТЬ

27. КОМПЬЮТЕР

30. МОНИТОР

31. ИСПОЛНИТЕЛЬ

34. ПРОЦЕССОР

32. КЛАВИАТУРА

35. АЛГОРИТМ

33. ДИСКОВОД

36. ПИКСЕЛЬ

37. КОЛОНКИ

39. АЛГОРИТМ

38. ДИСПЛЕЙ

40. ПРОЦЕССОР

 


Конкурс проводиться на перервах. Учневі необхідно запустити програму клавіатурний тренажер Швидкість введення тексту
(Додаток 40), попрацювати у ній 2 хвилини та записати у протокол конкурсу результат своєї швидкості.

Чия швидкість виявиться найбільшою, той і переможець.

 

Конкурс друкарів

№ учасника

Прізвище та ім’я

Клас

Швидкість введення символів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


виготовлених за допомогою комп’ютера

Оскільки тиждень інформатики співпадає з Днем закоханих, я традиційно проводжу цей конкурс.

Задача учнів: вдома чи у кабінеті інформатики у позакласний час створити валентинку у програмі Paint чи Microsoft Word, роздрукувати її на принтері, здати учителю інформатики.

У кінці тижня журі обриє переможців окремо серед учнів:

  • 2 і 3 класів;
  • 5 і 6 класів;
  • 7-11 класів.

Переможці отримують медалі і призи.

 


листівок до 8 Березня,
виготовлених за допомогою комп’ютера

Незабаром свято Весни та усіх прекрасних жінок – 8 Березня. І я пропоную учням виготовити привітання з цим святом на комп’ютері та подарувати їх своїм мамам , сестричка та бабусям.

Задача учнів: вдома чи у кабінеті інформатики у позакласний час створити листівку-привітання у програмі Paint чи Microsoft Word, роздрукувати її на принтері, здати учителю інформатики.

У кінці тижня журі обриє переможців окремо серед учнів:

  • 2 і 3 класів;
  • 5 і 6 класів;
  • 7-11 класів.

Переможці отримують медалі і призи.

 

 

 


Вислови вчених для оформлення кабінету інформатики та ІКТ

 

 

 



 



 


 

 

 

 

 

 

 

 










 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Усі учасники команд отримують подарунок від учителя – пропуск до кабінету інформатики на одну годину
(комп’ютерні ігри чи користування Інтернетом).

 

 

 

 


Усі учасники команд 2, 3, 5, 6 класів, а також учні 1 та 4 класів, отримують подарунки – закладинки у підручник.


ЕКСКУРСІЯ
до кабінету інформатики та ІТК
молодших школярі в

 

(Додаток 40)

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


10 Заповедей Программиста

 

  1. Нет плюса, кроме плюса, но Си++ - самый приплюснутый из плюсов!
  2. Чти операционную систему свою и не хай ее разработчиков, ибо им и без тебя икается. А то и сам таким станешь.
  3. Ты - байт системы, но если байт лишиться своих битов, то как ему опять стать байтом?
  4. Если тебя друзья величают хакером, знай, ламер ты, ибо настоящего хакера не видно, не слышно и нет у него никаких друзей кроме компьютера.
  5. Не укради программы чужой. Да и зачем тебе чужие благи, если ты от своих не знаешь как избавиться?
  6. Если новый компьютер соблазняет тебя, проапгрейдь старый. Ибо лучше потерять малое количество рублей, чем большое и по малому подстраивать систему, чем переставлять весь софт по-большому.
  7. Если подруга конфликтует с компьютером, брось подругу. Ибо компьютер кормит тебя, удовлетворяет и развлекает лучше. А подругу можно подобрать новую, побродив по сайтам знакомств.
  8. Возлюби ближнего своего, но через Internet., ибо СПИДом от этого еще никто не заражался.
  9. Лучше компьютера может быть только пиво, но одно другому не мешает.

И, НАКОНЕЦ,

10) terneлижнего своего, но через иСоблюдающий заповеди сии да спасен будет, и душа его после смерти продолжит жизнь вечную, обретя покой и усладу в безбрежных виртуальных садах компьютерных сетей.

Информационная Библия

  1. В начале было слово, и слово было 2 байта, а больше ничего не было.
  2. И отделил Бог единицу от нуля, и увидел, что это хорошо.
  3. И сказал Бог: «Да будут данные!», и стало так.
  4. И сказал Бог: «Да соберутся данные каждые в свое место», и создал дискеты, и винчестеры, и компакт-диски.
  5. И сказал Бог: «Да будут компьютеры, чтобы было, куда пихать дискеты, и винчестеры, и компакт-диски», и сотворил компьютеры, и нарек их хардом, и отделил хард от софта.
  6. Софта же еще не было, но Бог быстро исправился, и создал программы большие и маленькие, и сказал им: плодитесь и размножайте, и заполняйте всю память.
  7. Но надоело Ему создавать программы самому, и сказал Бог: «Создадим программиста по образу и подобию нашему, и да владычествует над компьютерами, и над программами, и над данными». И создал Бог программиста, и поселил его в своем ВЦ, чтобы работал в нем. И повел Он программиста к дереву каталогов, и заповедал: «Из всякого каталога можешь запускать программы, только из каталога Windows не запускай, ибо маст дай».
  8. И сказал Бог: «Не хорошо программисту быть одному, сотворим ему пользователя, соответственно ему». И взял Он у программиста кость, в коей не было мозга, и создал пользователя, и привел его к программисту: и нарек программист его юзером. И сидели они оба под голым ДОСом, и не стыдились.
  9. Билл был хитрее всех зверей полевых. И сказал Билл юзеру: «Подлинно ли сказал Бог: не запускайте никакого софта?» И сказал юзер: «Всякий софт мы можем запускать, и лишь из каталога Windows не можем, ибо маст дай». И сказал Билл юзеру: «Давайте спорить о вкусе устриц с теми, кто их ел! В день, когда запустите Windows, будете как боги, ибо одним кликом мышки сотворите что угодно». И увидел юзер, что винды приятны для глаз и вожделенны, потому что делают ненужным знание, и поставил их на свой компьютер; а затем сказал программисту, что это круто, и он тоже поставил.
  10. И отправился программист искать свежие драйвера, и воззвал Бог к программисту и сказал ему: «Где ты?» Программист сказал: «Ищу свежие драйвера, ибо нет их под голым ДОСом». И сказал Бог: «Кто тебе сказал про драйвера? Уж не запускал ли ты винды?» Программист сказал: «Юзер, которого Ты мне дал, сказал, что отныне хочет программы только под винды, и я их поставил». И сказал Бог юзеру: «Что это ты сделал?» Юзер сказал: «Билл обольстил меня».
  11. И сказал Бог Биллу: «За то, что ты сделал, проклят ты пред всеми скотами и всеми зверями полевыми, и вражду положу между тобою и программистом: он будет ругать тебя нехорошими словами, а ты будешь продавать ему винды».
  12. Юзеру сказал: «Умножу скорбь твою и истощу кошелек твой, и будешь пользоваться кривыми программами, и не сможешь прожить без программиста, и он будет господствовать над тобой».
  13. Программисту же сказал: «За то, что послушал юзера, прокляты компьютеры для тебя; глюки и вирусы произведут они тебе; со скорбью будешь вычищать их во дни работы твоей; в поте лица своего будешь отлаживать код свой».
  14. И выслал Бог их из своего ВЦ, и поставил пароль на вход.

 

THE END

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Компьютер предназначен для того, чтобы исполнять твои желания.
  2. У компьютера есть регулятор громкости и кнопка выключения звука.
  3. Компьютер никогда не обвинит тебя в том, что ты его используешь.
  4. Чтобы компьютер стал твоим, достаточно заплатить деньги один раз, причем никто тебя за это не осудит.
  5. Ты можешь заказать и получить именно ту конфигурацию компьютера, которая тебе нужна.
  6. Ты можешь сказать компьютеру все, что ты о нем думаешь, и он не обидится.
  7. Компьютер согласен жить на четверти квадратного метра, да и та на столе.
  8. Питание компьютера не требует полуторачасовой возни на кухне.
  9. Компьютер не требует от тебя разнообразить его меню.
  10. Компьютер не чавкает.
  11. Тебе не придется назначать компьютеру встречу в метро, на которую он к тому же опоздает.
  12. На компьютеры всегда дают гарантию.
  13. Компьютер не суеверен.
  14. Компьютер не курит.
  15. Если протереть компьютер спиртом, качество его работы не ухудшится.
  16. Компьютер не смотрит телесериалы.
  17. Компьютер не смотрит футбольные матчи.
  18. Компьютер занимает телефон только по делу. Причем только по твоему.
  19. Родственники компьютера, как правило, не вызывают у тебя раздражения.
  20. Тебе не нужно дарить компьютеру подарки на день рожденья.
  21. Тебе вообще не нужно помнить, когда у компьютера день рожденья.
  22. Компьютер не празднует 8 марта.
  23. Компьютер не празднует 23 февраля.
  24. Если ты все же что-то купил для своего компьютера, оно принесет пользу и тебе тоже.
  25. У компьютера вообще не бывает носков.
  26. Компьютер не пользуется косметикой.
  27. У компьютера никогда не растет щетина.
  28. Компьютер не потеет.
  29. Когда бы ты ни пошёл в туалет, ты можешь быть уверен, что он не занят компьютером.
  30. Компьютер ни при каких обстоятельствах не возьмет вашу зубную щетку.
  31. Ночь, проведенная с компьютером, едва ли обернется для тебя неприятностями в будущем.
  32. У компьютера нет политических взглядов.
  33. POST компьютера - это всего лишь проверка работоспособности после включения, а вовсе не отказ выполнять определенные операции по религиозным соображениям.
  34. Чтобы прочистить компьютеру мозги, достаточно одного нажатия на кнопку.
  35. Компьютер запоминает с первого раза.
  36. Но если надо, чтобы компьютер что-то забыл, - это делается одной командой.
  37. Компьютер не комплексует по поводу размера и формы своих комплектующих.
  38. Компьютер не волнует, где тебя носило до двух часов ночи.
  39. Компьютеру вообще не важно, чем ты занимаешься, когда ты не с ним.
  40. Компьютер не храпит.
  41. Ты можешь разбудить компьютер в любое время, и он не станет возражать.
  42. Компьютер может работать круглые сутки и ни разу не пожалуется, что ты все это время бездельничаешь.
  43. Компьютерные вирусы не передаются воздушно-капельным путем.
  44. Существуют простые тесты, способные рассказать тебе все о твоем компьютере.
  45. Менять настройки компьютера легко и просто.
  46. Причем, как правило, изменение одной не приводит к непредсказуемому изменению остальных.
  47. Компьютер не надоедает тебе просьбами научить его работать с компьютером.
  48. Никто не станет осуждать тебя, если ты замените старый компьютер на новый.
  49. Компьютер можно заменять по частям.
  50. Ни закон, ни мораль не запрещают вырубить компьютер, как в прямом, так и в переносном смысле.

 


 

 

 

Отгадайте ребусы по информатике на русском языке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вредные Советы Юзера Ламеру

 

Руководство пользователя принтера Robotron…

 

Если принтер постоянно
Рвет и пачкает бумагу,
Ты нарви ее побольше,
И напачкай пожирнее,
А потом неси на фирму,
Где купил ты этот принтер,
Пусть проклятые походят
С безобразно черным фэйсом.

Руководство пользователя Windows…

Коль повис - что мышку кликать?
В клаву ткни тремя пальцами
Или Any Key потрогай,
Или выключи питанье,
Можно из розетки тоже,
Но всего, конечно, лучше
Кабель оборвать в подвале.


Руководство пользователя любой клавиатуры…

Если Enter западает
На твоей клавиатуре,
Ты ей постучи об стенку,
А потом по ней же стулом,
А потом облей какао,
Можно также пепси-колой,
А потом включи в розетку.
На своей клавиатуре
Это очень помогает.

Руководство пользователя Антивируса Касперского…

Если у тебя в системе
Объявился новый вирус,
Ты не бейся понапрасну,
Одолжи винчестер другу,
Чтоб вернул через неделю,
Вот увидишь - будет чисто!

Руководство пользователя мониторов Daewoo...

Если в вашем мониторе
Свили гнезда тараканы,
Их не мучьте дихлофосом,
Просто приоткройте крышку
И пустите паучиху.
Через небольшое время
Там создастся (как учили)
Видовое равновесье
Пауков и тараканов.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

doc
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1990
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку