Розробка заходу-квесту на тему "З Україною в серці" з використанням онлайн завдань

Про матеріал
розробку виховного заходу-квесту на тему З Україною в серці" можна використати для проведення годин спілкування та 1 уроку.
Перегляд файлу

З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ

(вебквест для учнів 9 класу)

Метою вебквесту «З Україною в серці» є формування в учнів пізнавального інтересу до своєї держави, її історії, географії, традицій, досягнень, а також  виховання патріотизму,  любові до України.

Очікувані результати: зміцнювати патріотичні почуття, спрямовувати духовний розвиток учнів.

 

Обладнання:  пазл «Карта України», прапорці з найважливішими датами періоду незалежності, плакати: «Прапор України», «Гімн України», «Герб України», відеоролик «Україна – це ти », відеоролик кліп під пісню Олександра Пономарьова «Заспіваймо пісню за Україну», «ДНК України»: зворушливий перформанс до Дня Незалежності (відео), відео до поезії Ліни Костенко «Буває. Часом сліпну від краси»

  жовто-блакитні   написи демократичних цінностей та загальнолюдських  ідеалів: «гідність», «патріотизм», «верховенство права», « демократичні свободи», «честь», «совість», «повага», «справедливість», «людська гідність» .

 ХІД УРОКУ  

    

                    Епіграф до уроку

Усе моє, все зветься Україна

Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,–
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є – дорога, явори,
усе моє, все зветься – Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.

                                                                                                                                                                                                                                                                              (Ліна Костенко)

 

 І. Організація класу. Створення відповідної емоційної атмосфери уроку

Оголошення теми уроку

Учитель:  Дорогі учні, сьогодні ви піднімаєтеся на сходинку вище  у вирі шкільного життя, яке закружляє вас на 2021-2022 навчальний рік. Він стане пам’ятним, бо український народ святкує  30-ту річницю незалежності України.   Наш перший урок ми присвячуємо розмовам про найцінніше, що є у кожної   людини, про її серце, про Батьківщину, про неньку  - Україну!

Батьківщина – це мати, яку не вибирають. Це доля, яка випадає раз на вік. Україна – це пісня, яка вічна на цій землі.

Перегляд відео «Буває, часом сліпну від краси» Л. Костенко

Учитель: Сьогодні ми відправимося з вами в захоплюючий світ вебквесту, який називається «З Україною в серці». Ми народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі – на нашій славній Україні! Тут жили наші діди і прадіди, тут живуть наші батьки, тут – корінь роду українського, тут – наша Батьківщина.

Учитель. Ми – українці. В Україні живуть чудові люди – розумні, талановиті, щедрі та гостинні. Для участі у вебквесті пропоную вам за допомогою QRкодів (додаток 1) об’єднатися в команди:

  • «Найкращі»; «Талановиті»; - «Найрозумніші».

(Учні об’єднуються в команди по 3-4 особи і розміщуються за одним комп’ютером/ноутбуком

Вчитель:  Перед початком проходження квесту пропоную переглянути «ДНК України» : зворушливий перформанс до Дня Незалежності (відео). Після перегляду дайте відповіді на питання:

  1. Кого символізує образ дівчинки?
  2. Що становить ДНК України?

(відповіді учнів)Під час перформансу маленька дівчинка – уособлення України – проходила через різні періоди історії. «Майбутнє кожного народу і кожного із нас, українців, визначає ДНК, код ДНК. Він – в нашій історії, в наших традиціях, в нашій музиці»,

 

 Вчитель: Час розпочиати квест,  тому пропоную виконати такі завдання:

  1.                Пазл «Карта України». Завдання  створене за допомогою інтернет-ресурсу «Jigsaw Planet» і сприяє формуванню географічних знань учнів. Перетягуючи мишкою фрагменти пазлу, учні мають скласти карту України. Перемагає команда, яка впорається найшвидше.
  2.                Вікторина «Я знаю історію України» (інтернет-ресурс «Fyrebox») включає в себе 15 запитань з історії нашої держави. Наприклад: «Що означає слово козак?», «Хто є автором першої Конституції України?», «Хто став першим Президентом незалежної України?».
  3.                Ребуси «Державні та народні символи моєї Батьківщини» (інтернет-ресурси «LearningApps» та rebus1.com). Завдання спрямоване на перевірку знання учнями національної символіки України.
  4.                4. Гра «Подорожуємо Україною» створена з допомогою ресурсу «LearningApps». Перед учнями з’являється карта нашої держави, на якій шпильками позначені певні природні об'єкти. Діти мають визначити, що ж це за об’єкти. Для цього учень натискає на шпильку і вибирає правильне (на його думку) зображення серед запропонованих варіантів.

Перегляд відеокліпу  відеокліпу на пісню Тіни Кароль та «Голос діти»  «Україна – це ти »

 

  1.                Гра «Що в Україні най, най ...», під час якої учні в цікавій формі можуть ознайомитися з рекордами України, створена з допомогою ресурсу «ClassTools». Натискаючи на кнопку «Start Game», ми опиняємося в космічному просторі, де на літаючих тарілках, які потрібно спіймати за допомогою комп’ютерної миші, знаходяться  рекорди нашої країни. «Хто в Україні найсильніша людина?», «Яке озеро є найглибшим, а яке найбільшим?», «Як називається найбільший вантажний літак України та світу?» тощо. Про все це та багато іншого учні дізнаються під час гри, яка має кілька рівнів, на кожному з яких запитань стає все більше, а рух літаючих об'єктів пришвидшується.
  2.                Гра «Страви національної кухні» створена за допомогою інтернет-ресурсу «LearningApps». Перед учнями з’являється таблиця з літерами, серед яких потрібно знайти перераховані поряд страви та напої національної кухні. Команди працюють на швидкість.
  3.                Гра «Відомі українці» (інтернет-ресурс – «LearningApps»). Завдання учням – встановити відповідність між ім’ям відомої людини, фото та інформацієюю

За кожне виконане завдання ви отримаєте певну кількість балів та QR-код з частиною вислову відомої людини про Україну, який вам треба буде скласти, коли пройдете всі випробування. Бажаю вам успіху!

Завдання вебквесту:

  1. Пазл «Карта України».

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2b141a85e876

 

 

 

  1. Вікторина «Я знаю історію України».

 https://www.fyrebox.com/play/viktorina-ya-znayu-istori_Vr6P8qjO3

 

 

 

 

  1. Ребуси «Державні та народні символи моєї Батьківщини». 

https://learningapps.org/watch?v=p45zcyu3321

 

 

 

 

 

  1. Гра «Подорожуємо Україною». 

https://learningapps.org/watch?v=pv59no2e221

 

 

 

  1. Гра «Що в Україні най-най...» https://www.classtools.net/wordshooter/202103_fdL53S

 

 

 

  1. Гра «Страви національної кухні».  

https://learningapps.org/watch?v=pd45w7kmt21

 

 

  1. Гра «Відомі українці». 

 https://learningapps.org/watch?v=ppwxwze2k21

 

 

(Учні послідовно виконують завдання, звітуючись перед учителем, та отримують QRкоди (додаток 2). Критерії оцінювання завдань – додаток 3. Наприкінці роботи кожна команда складає  з отриманих фрагментів вислів відомої  людини про Україну, пише його  на аркуші паперу, зачитує  та розміщує на дошці).

ІІІ. Заключна частина

Учитель. Молодці! Ви гарно впоралися з роботою і показали, що ви дійсно чудові, прекрасні, найкращі, талановиті, найгарніші, найрозумніші і просто фантастичні! Але особливо хочеться відзначити команди, що показали себе лідерами в нашому змаганні.

(Оголошення переможців).  Перегляд відео Рефлексія:

  •                   Що нового ви сьогодні дізналися про Україну?
  •                   Що сподобалося/не сподобалося на уроці? - Закінчіть речення «Я хочу, щоб моя Україна ...» Вправа «Я бажаю собі і вам...».

Перегляд відео - кліп під пісню Олександра Пономарьова «Заспіваймо пісню за Україну».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                    

Додаток 1.

QR-коди для об’єднання учнів в команди

Додаток 2.

Вислови відомих людей

 

  1.                Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну, красу її вічно живу і нову і мову її солов'їну. (В. Сосюра.)

  1.                Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтися, але будь-хто з нас без Батьківщини – ніщо. (В. Сухомлинський.)

 

 

Додаток №3

 

Критерії оцінювання

 

Завдання 

Особливості оцінювання в балах

1. Пазл «Карта України»  

Найшвидша команда отримує 6 балів, друга – 5 балів, третя – 4 бали, …

2. Вікторина 

«Я знаю історію України»  

 

Робота команди оцінюється автоматично у відсотках, які пропонується перевести в бали.

До 10% - 1 бал        50 – 60% - 6 балів    

10-20% - 2 бали      60-70% - 7 балів

20-30% - 3 бали      70-80% - 8 балів

30-40% - 4 бали      80-90% - 9 балів

40-50 % - 5 балів    90 – 100% - 10 балів

3. Ребуси «Державні та народні символи моєї Батьківщини» 

1 правильна відповідь – 1 бал. Максимум – 9 балів

4. Гра «Подорожуємо Україною» 

1 правильна відповідь – 1 бал. Максимум – 7 балів

5. Гра «Що в Україні най-най…» 

 

Бали нараховуються автоматично. Пропонується перевести їх у 12-бальну систему. Команда, що має найбільший рахунок у грі – 12 балів, друге місце – 10 б., третє – 8 б., четверте – 6 б., п’яте – 4 б., шосте – 2 бали

6. Гра «Страви національної кухні»

Найшвидша команда отримує 6 балів, друга за швидкістю – 5 б., третя – 4 б., …

7. Гра «Відомі українці»  

Найшвидша команда отримує 6 балів, друга за швидкістю – 5 б., третя – 4 б., …

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Тітаренко Леся
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку