Розробка заняття "Лічба предметів в межах 3"

Про матеріал
Розробка заняття з логіко-математичного розвитку для дітей дошкільного віку середня група
Перегляд файлу

Заняття № 6                                                                                                Дата________                                   Тема: Лічба предметів в межах 3.                                                                                                                 Мета:                                                                                                                                                        навчальна: учити утворювати наступне число шляхом додавання одиниці, орієнтуватися у просторі, знаходити трикутник серед інших геометричних фігур, порівнювати предмети за кількість, співвідносити число з цифрою;                                                 розвиваюча: розвивати вміння знаходити трикутні форми в навколишніх предметах, логічне мислення, пам'ять, увагу, рахувати предмети та порівнювати множини; корекційна: удосконалювати сформовані мовні навички; долати моторні труднощі при вимові пропонованого матеріалу; нормалізовувати темп і ритм мовлення учнів; збільшувати словниковий запас та сприяти дотриманню граматичної структури мовлення;                                                                                                                                               виховна: виховувати організованість та спостережливість.                                          Обладнання: ілюстрація «Осінь», листочки та грибочки (по 3 шт. на кожну дитину), картка з цифрою 3, родина трьох ведмедиків та зображення велосипедів, круги та трикутники, зображення предметів круглої та трикутної форми.                                 Хід заняття                                                                                                                                             І. Організаційний момент                                                                                                                  Загадка про осінь.                                                                                                                                                        У садах, лісах блукає,                                                                                                                           В жовті шати одягає,                                                                                                                  Золотисту стелить постіль –                                                                                                            Жде сестрицю білу в гості.                                                                                                     Розгляд ілюстрації «Осінь»                                                                                                                 Бесіда за малюнком.                                                                                                                        Якого кольору небо?                                                                                                                                  Як гріє сонечко?                                                                                                                              Завдяки чому листочки піднімаються із землі і кружляють у повітрі?                                                                        Яким буває вітер?                                                                                                                               ІІ. Основна частина.                                                                                                                                                                                   Дихальна вправа «Подуй на листочок»                                                                                     Вчитель роздає дітям три грибочки і два листочки і пропонує дітям порівняти чого більше. Звернути увагу дітей на принцип утворення нового числа шляхом додавання одиниці. Порахувати листочки і грибочки. Утвориться цифра 3.                                                       Вчитель викладає родину ведмедиків.                                                                                                                                  Бесіда за запитаннями.                                                                                                                                   З якої казки до нас завітали ведмедики?                                                                                          Скільки ведмедиків?                                                                                                                                Хто стоїть першим?                                                                                                                              Хто стоїть другим?                                                                                                                             Хто стоїть третім?                                                                                                                         Дидактична гра «Добери стільчик»                                                                                         Вчитель: Ведмедики вирішили трішки відпочити, але забули де чий стільчик. Давайте їм допоможемо.                                                                                                                 Кому потрібен найбільший стільчик?                                                                                           Кому потрібен менший стільчик?                                                                                                    Кому потрібен найменший стільчик?                                                                                     Дидактична гра «Розстав ведмедиків»                                                                                Вчитель роздає кожній дитині аркуш із зображеними на ньому ялинки, березки, кущика.                                                                                                                                                     Завдання для дітей (вправа на орієнтацію в просторі)                                                                                                                       Поставити тата-ведмедя біля ялинки, маму-ведмедицю – між березою та кущиком, ведмежатко – перед кущиком. Зверху над березою покладіть сонечко, ліворуч від сонечка – хмаринку, праворуч від кущика – грибочок.                                                       Фізкульхвилинка                                                                                                                                Встало вранці ясне сонце,                                                                                                         Зазирнуло у віконце.                                                                                                                                Ми до нього потяглися,                                                                                                                             За промінчики взялися.                                                                                                                    Будем дружно присідати,                                                                                         Сонечко розвеселяти.                                                                                                                               Встали – сіли, встали – сіли.                                                                                                                 Бачте, як ми звеселіли!                                                                                                                      Загадки про геометричні фігури.                                                                                                   Маю я три сторони                               Я без сторін і без кутів                                                                                                                                      І три кути.                                              Як звуся – відгадай!                                                                                                 Чи мене назвати                                    І на малюнках дітлахів                                                                                                 зможеш ти? (трикутник)                       У сонечку впізнай. (круг)                                                                                                            Гра «Назви фігури»                                                                                                                             Вчитель підходить до кожної дитини з мішечком, у якому розміщені геометричні фігури. Діти дістають фігуру і голосно її називають.                                                                                                                              Гра «Склади з геометричних фігур»                                                                                                  Вчитель роздає дітям конверти з геометричними фігурами і малюнки із різних геометричних фігур. Діти мають повторити ці малюнки на столі.                                               ІІІ. Підсумок

doc
Додано
8 жовтня 2021
Переглядів
2252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку