Тема: Граємося в математику.Математичні знаки «Plus», «minus» , «is».
Мета: повторення лексичного матеріалу по темам «людина», «числа», повторення поняття «this», «that»; ввести нові лексичні одиниці по темі «Розв’язання прикладів на додавання та віднімання»;розвиток пам’яті, фонематичного слуху, уваги, логічного мислення, формування комунікативних навиків; виховувати інтерес до іноземної мови.
Обладнання: картки із зображенням цифр, математичних знаків «+», «-« , «=», прикладів на додавання та віднімання, магнітофон.
Хід заняття
І. Організаційний етап
Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
- Hello,children!
- Hello!
-How are you?
-I’m super!
2. Артикуляційна гімнастика
ІІ. Основний етап
1.Повідомлення теми заняття
Let’s travel by plane.
We arrived in England. Let’s introduce ourselves
-What is your name? My name is Tanya.(діти по черзі називають свої імена)
- What is your surname? (My surname is Petrov.)
-How old are you?( I’m 5 (6)
2.Повторення поняття «this», «that»(це,то)
3.- Now? Look at the blackboard. Let’s count all together (діти разом із вчителем рахують від 1 до 20)
4. Дид. Гра «Look at me…»
5.Лічилочка «Five little monkeys…»
6. Look around. How many people in our classroom?(Діти рахують і називають кількість людей,що знаходяться у класі)
-How many boys/girls?(рахують і називають кількість хлопчиків/дівчаток)
7. Дид. гра «What number is missing?»
На дошці зображені числа від 1 до 10.Вчитель прибирає одне число. Діти відгадують та називають, яке число зникло.
8. Фізкультхвилинка «Teddy bear…»
9. Введення нових лексичних одиниць:
Plus (+), minus (-), is (=)
Сьогодні ми з вами «пограємо у математику». Спочатку навчимося називати математичні знаки англійською мовою.
При додаванні використовується знак Plus
1+1=2
(one plus one is two)
При відніманні використовується знак minus
2-1=1
(two minus one is one)
Діти по черзі виконують біля дошки завдання на віднімання та додавання(проговорюючи англ.. мовою)
ІІІ. Заключний етап
Нам час повертатися!
-The lesson is over. Goodbye!