Розробка заняття з математики для дітей з ООП,які мають інтелектуальні порушення (3 рівень підтримки) 2 клас.

Про матеріал

Заняття з математики для дітей з інтелектуальними порушеннями 3 рівня підтримки в 2 класі вимагає адаптованих завдань, використання візуальних матеріалів та інтерактивних методів навчання.

Перегляд файлу

Розробка заняття з математики для дітей з інтелектуальними порушеннями 3 рівня підтримки в 2 класі.

  Такий урок вимагає адаптованих завдань, використання візуальних матеріалів та інтерактивних методів навчання.

Тема заняття: "Числа від 1 до 10. Порівняння чисел"

Мета:

  1. Навчити дітей розпізнавати та писати числа від 1 до 10.
  2. Порівнювати числа за допомогою символів "більше", "менше" та "дорівнює".
  3. Розвивати вміння рахувати і орієнтуватися в числовому ряду.

Підготовка:

  • Картки з числами від 1 до 10.
  • Картки з малюнками предметів (наприклад, яблук, машин, квітів) для візуалізації чисел.
  • Плакат з числами для натискання та порівняння.

Хід заняття:

  1. Вступна частина (5 хвилин):
    • Пограйте в гру "Числовий поїзд". Вчитель показує картки з числами від 1 до 10, а діти повинні повторити за вчителем назви чисел. Кожен учень може взяти одну картку з числами й по черзі показати її групі.
  2. Основна частина (15 хвилин):
    • Робота з картками: Діти отримують картки з малюнками (наприклад, 3 яблука, 5 машин). Завдання: порахувати, скільки предметів на картці, і записати відповідне число на аркуші.
    • Порівняння чисел: Вчитель показує на дошці два числа (наприклад, 4 і 7). Діти повинні вибрати картку з символом "більше", "менше" або "дорівнює" в залежності від порівняння. За допомогою символів порівнюємо числа (наприклад, 4 < 7).
    • Ігри на порівняння: Діти по черзі отримують картки з числами і повинні знайти пару, де одне число більше за інше.
  3. Заключна частина (5 хвилин):
    • Повторення матеріалу: по черзі діти називають числа, розставляють їх у порядку зростання або спадання на дошці.
    • Рефлексія: коротка бесіда, де кожен учень може сказати, що він зрозумів чи що було важко. Вчитель заохочує відповіді та дає позитивні коментарі.

Ресурси:

  • Картки з числами та малюнками.
  • Дошка для порівняння чисел.
  • Плакати з числами для самостійної роботи.

Додаткові рекомендації:

  • Використовувати тактильні матеріали (наприклад, піщані або об'ємні числа для доторку).
  • Проводити заняття у спокійній, комфортній атмосфері з використанням позитивних стимулів.
  • Підключати рухливі ігри, щоб зацікавити учнів і зберігати їх увагу.

Заняття має бути чітким, поступовим і давати дітям час для кожного етапу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 січня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку