Розробка заняття з математики для дітей з інтелектуальними порушеннями 3 рівня підтримки в 2 класі.
Такий урок вимагає адаптованих завдань, використання візуальних матеріалів та інтерактивних методів навчання.
Тема заняття: "Числа від 1 до 10. Порівняння чисел"
Мета:
-
Навчити дітей розпізнавати та писати числа від 1 до 10.
-
Порівнювати числа за допомогою символів "більше", "менше" та "дорівнює".
-
Розвивати вміння рахувати і орієнтуватися в числовому ряду.
Підготовка:
-
Картки з числами від 1 до 10.
-
Картки з малюнками предметів (наприклад, яблук, машин, квітів) для візуалізації чисел.
-
Плакат з числами для натискання та порівняння.
Хід заняття:
-
Вступна частина (5 хвилин):
-
Пограйте в гру "Числовий поїзд". Вчитель показує картки з числами від 1 до 10, а діти повинні повторити за вчителем назви чисел. Кожен учень може взяти одну картку з числами й по черзі показати її групі.
-
Основна частина (15 хвилин):
-
Робота з картками: Діти отримують картки з малюнками (наприклад, 3 яблука, 5 машин). Завдання: порахувати, скільки предметів на картці, і записати відповідне число на аркуші.
-
Порівняння чисел: Вчитель показує на дошці два числа (наприклад, 4 і 7). Діти повинні вибрати картку з символом "більше", "менше" або "дорівнює" в залежності від порівняння. За допомогою символів порівнюємо числа (наприклад, 4 < 7).
-
Ігри на порівняння: Діти по черзі отримують картки з числами і повинні знайти пару, де одне число більше за інше.
-
Заключна частина (5 хвилин):
-
Повторення матеріалу: по черзі діти називають числа, розставляють їх у порядку зростання або спадання на дошці.
-
Рефлексія: коротка бесіда, де кожен учень може сказати, що він зрозумів чи що було важко. Вчитель заохочує відповіді та дає позитивні коментарі.
Ресурси:
-
Картки з числами та малюнками.
-
Дошка для порівняння чисел.
-
Плакати з числами для самостійної роботи.
Додаткові рекомендації:
-
Використовувати тактильні матеріали (наприклад, піщані або об'ємні числа для доторку).
-
Проводити заняття у спокійній, комфортній атмосфері з використанням позитивних стимулів.
-
Підключати рухливі ігри, щоб зацікавити учнів і зберігати їх увагу.
Заняття має бути чітким, поступовим і давати дітям час для кожного етапу.