Lesson plan
Subjective: Food/ Тема: Моя улюблена їжа
Aims and objectives:
Practical: to present and practice the vocabulary on the topic ‘Food’, “Counting”, “Colours”;to master pupils’ listening, speaking and reading skills;
Educational: to increase pupils’ active involvement in all areas of language practice;
Developing: to enrich pupils’ knowledge and encourage them to learn English.
Навчальна та практична: навчити дітей використовувати у мовленні лексичні одиниці з тем «Їжа», «Лічба», «Кольори», покращувати навички всіх видів мовлення;
Розвивальна: залучати дітей до вивчення англійської мови, покращити їхні знання про культуру англомовних країн, покращити дрібну моторику рук.
Виховна: виховувати любов до англійської мови та повагу до культури англомовних країн.
Equipment: flashcards on the topics Food, flies with sight words, computer cards for individual, pair work.
Обладнання: ілюстраційні картки, картки для гри, роздаткові картки для парної та індивідуальної роботи, конверти з палочками, мухобойки, помпони в індивідуальних пакетиках, міні-відерка з зазначенням кольору, прищепки, лайки і дізлайки для сюрпризного моменту, завдання на липучках, презентація, пісня для привітання та фізкультхвилинки.
Procedure – Хід заняття:
The teacher greets the pupils and organizes the class for the work. She announces the topic of the lesson. Children sing hello-song
Hello !Hello! Hello! How’re you?
I’m good! I’m great! I’m wonderful!
Hello !Hello! Hello! How’re you?
I’m tired! I’m hungry! I’m not so good
Children get the special cards –sliders.
Open, shut them! (Dream English)
Повторення слів з теми «Їжа. Сюрпризний момент. Діти шукають під партами лайки і дізлайки.
Do you like pizza? Yes, I do. No, I don’t.
I like oranges. I don’t like soup.