Розробка заняття з теми "Food"

Про матеріал
Матеріал має на меті узагальнити та систематизувати набуті знання дітей з теми "Їжа",навчити дітей використовувати у мовленні лексичні одиниці з тем «Їжа», «Лічба», «Кольори», покращувати навички всіх видів мовлення.
Перегляд файлу

Lesson plan

Subjective: Food/ Тема: Моя улюблена їжа

Aims and objectives:

Practical: to present and practice the vocabulary on the topic ‘Food’, “Counting”, “Colours”;to master pupils’ listening, speaking and reading skills;

Educational: to increase pupils’ active involvement in all areas of language practice;

Developing: to enrich pupils’ knowledge and encourage them to learn English.

Навчальна та практична: навчити дітей використовувати у мовленні лексичні одиниці з тем «Їжа», «Лічба», «Кольори», покращувати навички всіх видів мовлення;

Розвивальна: залучати дітей до вивчення  англійської мови, покращити їхні знання про культуру англомовних країн, покращити дрібну моторику рук.

Виховна: виховувати любов до англійської мови та повагу до культури англомовних країн.

Equipment: flashcards on the topics Food, flies with sight words,  computer cards for individual, pair work.

Обладнання: ілюстраційні картки, картки для гри, роздаткові картки для парної та індивідуальної роботи, конверти з палочками, мухобойки, помпони в індивідуальних пакетиках, міні-відерка з зазначенням кольору, прищепки, лайки і дізлайки для сюрпризного моменту, завдання на липучках, презентація, пісня для привітання та фізкультхвилинки.

 

Procedure – Хід заняття:

  1. Organizing a lesson. Greetings. Підготовка до сприймання іншомовного середовища. Привітання.

The teacher greets the pupils and organizes the class for the work. She announces the topic of the lesson. Children sing hello-song

Hello !Hello! Hello! How’re you?

I’m good! I’m great! I’m wonderful!

Hello !Hello! Hello! How’re you?

I’m tired! I’m hungry! I’m not so good

  1. Phonetic warm-up. Фонетична зарядка

Children get the special cards –sliders.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\65738256_443387086243361_5937423400568881152_n.jpgC:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\65566221_443387026243367_1860820226241724416_n.jpg

  1. Reading the sight words, using the fly swatter.
  2. Counting with the clothes pegs. Team work.
  3. Physical warm up Фізкультхвилинка

Open, shut them! (Dream English)

  1. Revising the words on the topic “Food”.

Повторення слів з теми «Їжа.  Сюрпризний момент. Діти шукають під партами лайки і дізлайки.

  1.     Speaking. Усне мовлення. Гра.

Do you like pizza? Yes, I do. No, I don’t.

I like oranges. I don’t like soup.

  1. Spelling game with coffee sticks. Гра з кавовими паличками.
  2. Revising colours. Повторення кольорів. Гра з липучками.
  3. Sorting game with pompons. Put the pompon of the special colour in the small bin, where its colour is written. Сортувальна гра. Поклади помпон у відро, на якому написаний його колір.
  4.  Summary of the lesson. Підсумки проведеного заняття.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня 2023
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку