учителя початкових класів
Овчаренко Ольги Василівни
Інформація про сформованість наскрізних умінь учнів
та рівні результатів навчання
2020/2021н.р.
Характеристика наскрізних умінь
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
|||||||||||||||||||||||
1. |
Компанієць Н. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Перець М. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Плотник М. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Плотнік В. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Пьосова А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Ткаченко А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати навчання учня/ учениці 3 класу _____________________________________________________
Характеристика результатів навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностичних робіт |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Українська мова |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
ДР3 |
ДР4 |
ДР5 |
І сем. |
ДР6 |
ДР7 |
ДР8 |
ДР9 |
ДР10 |
ІІ сем./ річна |
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Літературне читання |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
ДР3 |
ДР4 |
|
І сем. |
ДР5 |
ДР6 |
ДР7 |
ДР8 |
|
ІІ сем./ річна |
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземна мова |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
ДР3 |
ДР4 |
ДР5 |
І сем. |
ДР6 |
ДР7 |
ДР8 |
ДР9 |
ДР10 |
ІІ сем./ річна |
ІНО1 |
Сприймає іноземну мову на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНО2 |
Читає іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНО3.1 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНО3.2 |
Взаємодіє письмово іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика |
|||||||||||||
|
ДР1 |
ДР2 |
ДР3 |
ДР4 |
|
І сем. |
ДР5 |
ДР6 |
ДР7 |
ДР8 |
|
ІІ сем./ річна |
|
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.7 |
Вимірює величини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
ДР3 |
ДР4 |
|
І сем. |
ДР5 |
ДР6 |
ДР7 |
ДР8 |
|
ІІ сем./ річна |
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО7 |
Усвідомлює себе як громадянина України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технології (зокрема, в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
ДР3 |
ДР4 |
ДР5 |
І сем. |
ДР6 |
ДР7 |
ДР8 |
ДР9 |
ДР10 |
ІІ сем./ річна |
ТЕО1 |
Втілює творчий задум у готовий виріб |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО2 |
Турбується про власний побут |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО3 |
Ефективно та екологічно використовує природні матеріали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО4 |
Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
|
|
|
І сем. |
ДР3 |
ДР4 |
|
|
|
ІІ сем./ річна |
ІФО1 |
Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІФО2 |
Створює інформаційні продукти та програми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІФО3 |
Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІФО4 |
Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Образотворче мистецтво |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
|
|
|
І сем. |
ДР3 |
ДР4 |
|
|
|
ІІ сем./ річна |
МИО1 |
Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує у різних видах мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО2 |
Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО3 |
Самовиражається через худлжньо-творчу діяльність та різні види мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музичне мистецтво |
|||||||||||||
|
|
ДР1 |
ДР2 |
|
|
|
І сем. |
ДР3 |
ДР4 |
|
|
|
ІІ сем./ річна |
МИО1 |
Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує у різних видах мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО2 |
Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО3 |
Самовиражається через худлжньо-творчу діяльність та різні види мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк аналізу діагностичних робіт з математики , робота над помилками учня/учениці 3 класу
___________________________________________________________________________________
Дата |
№ ДР |
Типові помилки |
Робота над помилками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк аналізу діагностичних робіт з української мови , робота над помилками учня/учениці 3 класу
___________________________________________________________________________________
Дата |
№ ДР |
Типові помилки |
Робота над помилками |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати сформованості автоматизованих умінь і навичок учнів
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
Техніка читання |
Таблиці додавання та віднімання |
Таблиці множення та ділення |
|
|||||||||
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
|||
1. |
Компанієць Н.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
||
2. |
Перець М.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
||
3. |
Плотник М.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
||
4. |
Плотнік В.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
||
5. |
Пьосова А.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
||
6. |
Ткаченко А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
Результати перевірки
автоматизованих умінь і навичок учня/учениці 3 класу_________________________________________________
з читання (техніка читання)
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
І семестр |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
ІІ семестр |
Рік |
|||||||||||||||||||||
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з математики (таблиці додавання та віднімання)
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
І семестр |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
ІІ семестр |
Рік |
|||||||||||||||||||||
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з математики ( таблиці множення та ділення)
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
І семестр |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
ІІ семестр |
Рік |
|||||||||||||||||||||
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д - динаміка