Розробки конспектів уроків з гімнастики разом з додатками для учнів 7 класу.

Про матеріал
Матеріал містить розробки планів конспектів з гімнастики для учнів 7 класу разом з додатками, які містять виконання підготовчих вправ, які необхідні для оволодіння техніки виконання гімнастичних вправ на різних гімнастичних приладах.
Перегляд файлу

 


ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ № 1

З ГІМНАСТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 7-КЛАСІВ.

Мета: Навчити учнів виконувати елементи гімнастичних вправ на висах і упорах та

            з  акробатики

Завдання :  

  1. Удосконалювати вивчені стройові прийоми та стройовий крок.
  2. Вивчити загально - розвиваючі вправи без пред­метів.
  3. Вивчити підйом переворотом в упор поштовхом двома ногами, махом однієї і поштовхом іншою, підйом переворо­том в упор на нижню жердину - дівчата.
  4. Ознайомитися з елементами акробатичних вправ, перекиду вперед, назад, стійки на лопатках.

Час виконання : 45 хвилин.

Місце проведення : спортивний зал школи, обладнаний гімнастичними

               спорудами.

Інвентар: низька перекладина, жіночі бруси ( або бруси різної висоти ),

                ак­робатична доріжка.

Хід уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина

1. Шикування, рапорт, оголошення завдання уроку.

2. Удосконалення вивчених

стройових прийомів на місці.

  • Виконання команд: «Ста-вай!», «Рівняйсь!», «Стру­нко!».
  • Повороти праворуч, ліворуч, кругом на місці.
  • Означення кроку на міцеі.

3. Ходьба:

     стройовий крок у русі.

  • Руки на поясі, ходьба на носках.
  • Руки на голові, ходьба на носках.
  • Удосконалення стройового

кроку.

4. Біг.

  • Звичайний на носках
  • Руки на поясі з високим підніманням колін.
  • Руки на поясі а захлестуваниям гомілки.
  • Руки на поясі кроком польки.

5. Ходьба з підніманням рук до гори - вдих, опускання ви­дих.

6. Перешикування учнів з ко­лони по одному по три в русі.

7.Комплекс ранкової гімнастики №1 без предметів.

  • Вихідне положення: стій­ка руки на поясі.

1-4 кругові оберти головою праворуч.

5-8 кругові оберти головою ліворуч.

  • В.П. руки на поясі.

1-2 наклони тулуба праворуч, ліву руку до гори, носок пра­воруч.

3-4 - те ж саме в ліво.

  • В. П. — анологічно.

1-2 - руки верх, праву ( ліву ) ногу на носок, потягнутись (вдих).

3-4 - вихідне положення ви­дих.

  • В.П. стійка на ширині плеч руки в замок за голову.

1-2 повороти тулуба праворуч.

3-4 повороту тулуба ліворуч.

  • В.П. ноги на ширині плеч.

1-2-3 наклону тулуба вперед обома до правої, до середини, до лівої ноги.

4 вихідне положення.

  • В.П. стійка ноги на ширині плеч, руки в сторони, наклонитись вперед.

 І - обороти тулуба, торкаю­чись правою рукою до лівої ноги.

2- теж саме тільки до правої ноги.

• В. П. руки на поясі.

1- присісти руки долонями до

низу.

2- вихідне положення.

• В.П.- присідаємо ноги нарізно руки в сторони.

1- нахил до правої ноги, ру­ками доторкнутися носків ніг.

2 - в.п.

1-4 теж саме до лівої ноги.

• В. П. руки на поясі.

1-4- стрибки на носку лівої нозі.

5-8- стрибки на носку правої нозі.

9-12- стрибки на носках обох ніг.

• В. П. руки на поясі.

1 - стрибок в широку стійку, хлопок над головою прямими руками.

2 - в.п.

Дихальні вправи для зупинки дихання. Підрахування ЧСС Перерахування на підрозділи.

І-відділення хлопці.

ІІ- відділення хлопці.

II Основна частина.

Перехід відділень до місць занять, їх підготовка, сісти на гімнастичні лави.

І відділення - низька пере­кладина (хлопці).

1.Розучити підйом перево­ротом в упор поштовхом двома ногами – хлопці.

  • Підйом переворотом по­штовхом двома ногами.

Виконання підвідних і підго­товчих вправ.

  • Підтягування на перекла­дині.
  • Піднімання прямих ніг до перекладина з вису.
  • Виконання підйому по­штовхом однією і махом іншою.
  • Те ж саме з допомогою уч­нів.
  • Виконання його в цілому .

ІІ- відділення жіночі бруси ( бруси різної висоти ) дівча­та.

2. Махом однією і поштовхом іншою підйом переворот в упор на нижню жердину - ді­вчата.

  • Повторення різних поло­жень в упорі і в висі.
  • 3 вису лежачи махом і по­штовхом зачепитися за верхню жердину.
  • Потім з допомогою пере­йти на нижню в упор.
  • Виконати вправу в цілому.

ІІІ - Ознайомити учнів з еле­ментами акробатики - ви­вчення комбінацій.

  1. Повторити перекат за 6 клас назад в групуванні.
  2. Із перекату стійка на лопа­тках «берізка».
  3. Перекат назад з опорою на руки.
  4. Перекат назад на горбку матів.
  5. Перекат назад з допомогоб, стоячи збоку.
  6. Виконання в цілому.

 

 

ІІІ - Заключна частина.

  • Ходьба в повільному темпі.
  • Шикування класу.
  • Підведення підсумку уроку.
  • Завдання додому.

10-12

1

 

2

 

 

 

 

 

 

2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

30

 

30

5

 

2-3

 

 

 

 

4-6

 

 

 

5-8

 

 

 

5-8

 

 

5-8

 

 

 

 

4-6

 

 

 

 

5-8

 

 

 

 

 

 

 

3-4

 

 

4-5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25-30

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       3-5

1

 

 

В одну шеренгу

 

 

Добитися чіткого виконання команд. Виправляти основні помилки, вказуючи на них.

 

 

 

Задавати певний ритм руху, слідкуючи за втомленістю і навантаженням.

 

 

Показувати виконання кроку в цілому. Носок  ноги тягнути і ставити на всю ступню. Мах руками.

Темп бігу повільний

Слідкувати за положенням рук і

ніг.

 

Встановити нормальний ритм дихання.

Вишикувати учнів для прове-

дення комплексу ранкової гім­настики без предметів.

Під музичний супровід.

В повільному темпі.

 

 

 

 

 

Рука долонею нахиляється в се-

редину, нога пряма вигнута на носок в сторону.

 

 

Вправу виконувати почергово лівою і правою ногою.

 

 

Тулуб тримаємо прямо, пружно виконуємо вправу.

 

Ноги в колінах не згинати і на­клони робити обома руками на­магаючись торкнутися підлоги.

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

Ноги в колінах тримати разом

п’ятки ніг не відривати від під-

логи.

При нахилах ноги в колінах не

згинати, плечі розправити.

 

 

 

 

Стрибки на носках дихання рів-

номірне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використовувати метод колового тренування.

 

 

 

 

 

Розказати і показати виконання техніки елементи в цілому з ви­користанням словесного і наоч­ного методів, страхування яке повинно бути вірне.

Можливе використання двох учнів виконання вправи.

 

 

 

 

 

Показ комбінації в цілому з розказом і показом використання окремих елементів.

Словесно вказати на що потрібно звернути увагу на основні елементи.

Вказати, шо під час виконання вправи, тулуб потрібно підтягу­вати руками до жердину, до по­ясу.

 

Показати учням виконання комбінацій вцілому.

Використовуючи фронтальний метод, ознайомити учнів з елементами техніки окремо.

Використовувати поточний метод по станціям і фронтальний.

З сіду, ноги нарізно, з упору присівши перекат назад з опорою руками за головою і повернутися у вихідне положення.

В одну шеренгу.

Вказати, які були досягнуті за-

вдання уроку.

Виставити бали.

 

 

 


ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ № 2

ГІМНАСТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 7-Х КЛАСІВ

 

Мета: « Навчити учнів виконувати елементи гімнастичних вправ на висах і

           упорах та з акробатики».

Завдання :

  1. Добиватися чіткого виконання стройових прийомів та удо­сконалювати стройовий крок.
  2. Повторити підйом переворот в упор поштовхом двома нагами на низькій перекладині - хлопці , махом однією і поштовхом іншою підйом переворот в упор на нижню жердину - дівчата
  3. Розучити елементи акробатики: перекиду вперед, назад стійці на лопатках.

Час 45 хвилин.

Місце проведення: спортивний зал школи, обладнаний гімнастичними снарядами.

Інвентар: низька перекладина, жіночі бруси (або бруси різної висоти ), акробатична доріжка.

Хід уроку

 

Зміст

Дозуван-ня

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина.

1. Шикування, рапорт оголошення

завдань уроку.

2. Виконання стройових прийомів

на місці.

  • Виконання команд :

          «Ставай!»,«Рівняйсь!»,  

          «Струнко!».

  • Повороти на місці: право­руч, ліворуч, кругом півоберта.
  • Означення кроку на місці.

3. Рух стройовим кроком в русі.

4. Ходьба:

  • Звичайна
  • На носках, руки на поясі.
  • На п’ятках руки за голо­вою.

5. Біг:

  •    Звичайний на носках.
  •    3 високим підніманням колін.
  •    3 захлвотуванням гомілки.
  •    Прямих ніг вперед.
  •    Кроком польки.

6.Дихальні вправи

7.Перешикування в колони по   

   одному по три в русі.

8. Комплекс ранкової гімнастики

    № 1 без предметів

  • В.П. - о.с. руки на поясі :

1 -4 - наклони голови ліворуч, пра-

воруч, вперед, назад.

5-8 - в іншу сторону.

  • В.П. - о.с. руки на поясі:

1-2 - наклони тулуба праворуч, ру-

і ки до гори, ногу на носок.

3-4 -те ж саме в ліву сторону.

  • В.П. - о.с. руки на поясі :

1- прогнутися в поясниці руки до

гори, долонями в середину, ліву(вправу) на носок назад.

2- теж саме іншою ногою.

  • В.П. о.с. стрибком ноги на

ширині плеч руки в замок за голову.

1-2 - повороти тулуба праворуч. 3-4 - повороти ліворуч.

  • В.П. - о.с. руки на поясі:

1-2-3 - наклони тулуба обома ру-

ками до лівої середини, правої ноги.

4-В.П.

  • В.П. стійка ноги на ширині плеч, руки в схорони, накло­ни вперед.

1 - оберти тулуба, торкаючись лі-

і вою рукою до правої ноги.

2 - те ж саме в іншу сторону.

  • В.П. - о.с. руки на поясі :

1- присід руки вперед долонями до низу, не відриваючи п’яток ніг від

підлоги.

2- В.П.

  • В.П. ноги нарізно руки в строни

1 - нахил до лівої, руками доторк-

нутися носків ніг.

2 - В.П.

3 - те ж саме до правої.

  • В.П. - о.с. руки на поясі :

1 -2-3-4 — стрибки на правій.

5-6-7-8 - стрибки на лівій.

9-12- на обох .

  • В.П. - о.с. руки на поясі :

1- стрибок в широку стійку, хлопок над головою прямими руками.

2 - В.П.

Дихальні вправи для зупинки ди­хання. Підрахувати ЧСС переши-

кування учнів на 2 відділення.

І-8- хлопці.

ІІ-8- дівчата.

ІІ - основна частина

Перехід відділення до місць за-

нять, їх перевірка і підготовка.

Сісти на гімнастичні лави.

1 - відділення хлопці - низька пе-

рекладина.

Повторення підйому перевороту в упор поштовхом двома ногами. Повторення підготовчих і підвідних вправ:

  • Піднімання прямих ніг до  перекладини з вису.
  • Виконання підйому поштовхом однією і махом іншою.
  • Теж саме але з допомогою.
  • Виконання елемента в цілому.

ІІ - відділення дівчата - жіночі

бруси ( бруси різної висоти).

Повторення підйому перевороту

махом однією і поштовхом іншою в

упор на нижню жердину.

Повторення підготовчих і підвід-

них вправ:

1. Закріплення елементів положень

в упорі і висі.

  • Упор на нижній жердині і махом назад зіскок.
  • Вис присівши.
  • Вис лежачи.

2. Підйом переворотом махом і

поштовхом іншої ноги.

  • 3 вису лежачи зачепитися махом і поштовхом за верх­ню жердину ногою.
  • Потім махом ногою з верх-мьої жердина підйомом пепекид в упор на нижню жердину.
  • Ця ж вправа але з допомогою.
  • Виконання елементу в цілому.

III - Вишикувати учні в шеренгу. Розучення елементів акробатики: Перекиду вперед, назад, стійку на  лопатках.

  •    Перекид назад
  • перекат з опорою на руках.
  • перекид назад на горку ма­тів.
  • перекид назад з допомогою.
  • виконання самостійно.
  • Перекид вперед.
  • Перекид вперед з покачу­ванням.
  • із упору присівши ноги на ширині стопи переставляю­чи руки і випрямляючі ноги в колінах виконати перекид вперед.
  • Виконати перекид з горки вниз.
  • Виконати в цілому.
  • Стійка на лопатках.
  •     Із перекиду назад упор ру­ками об спину.
  • Те ж саме, тільки лежачи на спині.
  • Виконати в цілому.

III - Заключна частина.

1. Ходьба в повільному темпі з роз­слаблюючими вправами.

2.Шикування класу.

3.Підведення підсумку заняття.

4. Д/3. - розвивати м’язи верхнього плечового поясу.

10-12

1

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

2-3р

 

 

 

4-6р

 

 

 

 

5-8р

 

 

 

5-8р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-8р

 

 

 

 

 

4-6р

 

 

 

5-6р

 

 

 

3-4р

 

 

 

 

4-5р

 

 

 

25-30

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-5

1

 

1

 

1

 

Водну шеренгу.

 

Добиватися чіткого вико-

нання команд. Виправляти

основні помилки, вказую-

чи на них.

 

 

 

 

Наглядати і показувати

правильність стройового

кроку

 

 

 

Завдавати повний ритм

бігу. Слідкувати за поло-

жени ям рук .

 

 

 

 

 

Встановити нормальний

режим дихання.

Під музичний супровід

- дзеркальний метод про-

ведення вправ.

Наклони голови в повільному  темпі.

Рука долонею наклоняться

в середину, нога пряма на

носок в сторону.

Слідкувати за положенням

рук і ніг.

Пружне виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати і наклони робити обома руками.

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах тримати разом, п’ягки ніг від підлоги не відривати.

 

При нахилах нога в колінах не згинати, плечі розправити.

 

 

 

 

 

 

 

Стрибати на носках, дихання рівномірне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показати і розказати виконання техніки в цілому з використанням словесного і наочного методів.

 

Нагадати про правильність страхування.

 

Тренування у виконанні підвідних вправ і в цілому.

Показати виконання комбінацій в цілому: настрибування на нижню жердину в цілому, перехід у вис

присівши, вис лежачи. махом однією і поштовхом іншою підйом переворотом в упор на нижню жердину і махом назад зіскок з поворотом.

 

Словесно вказати, на що потрібно звернути увагу під час виконання підйому ) перевороту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показати вірність виконання прийомів, звертаю­чи увагу на положення групування рук.

 

Використати фронтальний метод.

 

Виконується із упору присівши, руки на спереду, розги наючи ноги подати плечі вперед за лінію рук і

вернутися у в. п.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повільному темпі.

В одну шеренгу і вказати, які були досягнуті завдан­ня уроку.

ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ № 3

ГІМНАСТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 7-Х КЛАСІВ

 

Мета: « Навчити учнів виконувати елементи гімнастичних вправ на висах і

             упорах та з акробатики».

Завдання :

  1. Добиватися чіткого виконання стройових прийомів та удо­сконалювати стройовий крок.
  2. Розучити комплекс ранкової гімнастики №2 з предметами (гімнастичними палицями).
  3. Закріпити підйом переворот в упор поштовхом двома ногами на низькій перекладині — хлопці, махом однією і поштовхом іншою пійом переворотом і упор на нижню жердину дівчата.
  4. Елементи акробатики: перекиду вперед, назад стійці на лопат­ках.

 

Час 45 хвилин.

Місце проведення: спортивний зал школи, обладнаний гімнастичними снарядами.

Інвентар: низька перекладина, жіночі бруси (або бруси різної висоти ), акробатична доріжка.

Хід уроку

 

Зміст

Дозуван-ня

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина.

1. Шикування, рапорт, оголошення

    завдань уроку.

2. Виконання стройових прийомів

    на місці.

    Виконання команд :

  • Повороти на місці: право­руч, ліворуч, кругом пів оберта праворуч, ліворуч.
  •  Означення кроку на місці.

3.Рух стройовим кроком в русі.

  • Перевірити як учні засвоїли стройовий крок, шляхом опитування одного з учнів.

4. Ходьба.

  • Звичайна
  • На носках, руки на поясі.
  • На п’ятках руки за головою.

5. Біг.

  • Звичайний на носках.
  • 3 прискоренням
  • Із захлестуванням гомілки руки на поясі.
  • 3 викиданням прямих ніг вперед на носок.
  • Кроком польки.

6.Дихальні вправи

7.Перешикування в колони по 

    одному по три в русі.

8.Комплекс ранкової гімнастики №2  

   з гімнастичними палицями.

І - відділення хлопці - низька  

   перекладина.

Удосконалення підйому переворо-

ту в упор поштовхом двома нога­ми.

1. Виконання підйому перевороту

поштовхом і махом ніг.

2. Виконання підйому перевороту з

допомогою учителя, учнів які стра-

хують.

3. Виконання підйому перевороту

самостійно в цілому.

4. Спроба виконання підйому пере­вороту на високій перекладині.

ІІ - відділення дівчата - жіночі  

      бруси ( бруси різної висоти).

Удосконалення підйому переворо-

ту махом однією і поштовхом ін-

шою в упор на нижню жердину.

1. Повторення різних положень ви-

сів і упорів, упор на нижній жерди-

ні, вис присівши, вис лежачи.

2.3 вису лежачого відштовхуємося

однією і махом іншою ( хто не мо-

же - відштовхуємося від верхньої

жердини) - підйом в упор на ниж-

ню жердину.

3. Виконати елемент в цілому з до­помогою.

4. Виконати елемент самостійно.

5. Виконати зв’язки елементів: на-стрибувань в упор на нижню жер-

дину, вис присівши, вис лежачи, підйом переворот в упор на нижню

жердину махом і поштовхом ніг.

і зіскок махом назад прогнувшись.

    Шикування учнів в одну шеренгу біля акробатичної доріж­ки.

ІІІ - Закріплення елементів акро­батики і вивчення зв’язки комбі­нації:

Із стійки упор присівши, - 2 пере­киди вперед , перекат назад, «беріз­ка», «міст», хлопці стійка на голові і руках, із зігнутими ногами пере­кид назад, в упор - о.с.

  •     Перекид назад
  •     Перекид вперед.
  • Перекат в стійку на лопатках «берізка».
  •     «міст».
  •     Хлопці стійка на голові і ру­ках із зігнутими ногами ( хто зможе з прямими ), дівчата - перекид назад у напів шпа­гат.
  • Спроба виконання комбіна­ції в цілому.

IV - Загальна фізична підготовка.

V - Заключна частина.

  1. Шикування класу.

2.Підведення підсумку заняття.

3.Домашнє завдання.

 

 

 

 

10-12

40

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

2

 

 

 

5

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-10

 

2-3

 

 

 

 

 

В одну шеренг.

Добиватися чіткого виконання стройових прийомів.

 

 

 

 

 

 

Добитися щоб учні тягнули носок ноги вперед і ставили ногу на всю ступню чітко.

 

 

 

 

 

В вільному темпі.

 

 

 

 

Завдавати певний ритм і

навантаження бігу.

 

 

 

 

 

Встановити нормальний

режим дихання.

 

Під музичний супровід.

 

Показ і розказування виконання елементів в цілому.

Перевірити як учні засвоїли техніку виконання.

 

Виправляти основні помилки

 

 

 

 

 

Для тих хто оволодів технікою виконання на низькій перекладині, але зі страхуванням.

 

 

 

Розказування і показування виконання техніки в цілому.

 

Перевірити як учні засвоїли техніку самостійно.

 

 

Виправляти основні помилки.

 

 

 

 

 

 

Для тих хто оволодів всіма

елементами вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показ виконання комбінацій з акробатика за 7- клас в цілому.

 

Виправляти основні помилки, особливо положення рук, групування учнів.

Фронтальним методом.

Поточним методом з обох кінців.

 

 

 

В одну шеренгу

Вказати як були досягнуті

завдання уроку. Підготуватися до здачі елементів з висів та упо­рів.

Розвивати силу м’язів рук і черевного пресу.

 

 

 


ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ № 4

ГІМНАСТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 7-Х КЛАСІВ

 

Мета: « Навчити учнів виконувати елементи гімнастичних вправ на висах і упорах

           та з акробатики».

Завдання :

  1. Добиватися чіткого виконання стройових прийомів.
  2. Повторити комплекс ранкової гімнастики №2 з гімнастичними  палицям.
  3. Удосконалити підйом переворот в упор поштовхом двома но­гами на низькій перекладині - хлопці, махом однією і поштовхом іншою під­йом переворотом і упор на нижню жердину - дівчата.
  4. Закріпити елементи акробатики і вивчення комбінації.
  5. Розвивати силу мязів верхнього плечового поясу.

Час 45 хвилин.

Місце проведення: спортивний зал школи, обладнаний гімнастичними снарядами.

Інвентар: низька перекладина, жіночі бруси (або бруси різної висоти ), акробатична доріжка.

Хід уроку

 

Зміст

Дозуван-ня

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина.

1. Шикування, рапорт, оголошення

    завдань уроку.

2. Виконання стройових прийомів

    на місці.

Виконання команд :

  • Повороти на місці: праворуч, ліворуч, кругом півоберта праворуч, ліворуч.
  • Означення кроку на місці.
  • Рух стройовим кроком.

3. Ходьба:

  • Звичайна
  • На носках, руки на поясі.
  • На п’ятках руки за головою.
  • Зі змахом ніг руки в сто­рони.

4. Біг.

  • Звичайний на носках.
  • 3 прискоренням
  • Із захлестуванням гомілки руки на поясі.
  • 3 викиданням прямих ніг вперед на носок.
  • Кроком польки.
  1. Дихальні вправи. Перевірка ЧСС.
  2. Перешикування в колони по одному по три в русі.

7. Комплекс ранкової гімнастики

№2 з гімнастичними палицями.

(Дивись попередній план конспект №3)

Перешикування учнів по відділен-ням.

ІІ- основна частина

Перехід відділень до місць занять.

  1. В.П. - палиця горизонтально,   

           внизу.

1 -2 - стійка на лівій нозі, праву на­зад до низу, палицю вгору.

3-4 - в.п.

5-8 - те ж саме стійка на правій.

  1. В.П. стійка ноги нарізно, палиця внизу.

1-2 - палиця вгору, поворот тулуба

направо з нахилом назад.

3-4 - в.п.

5-8 - те ж саме на вліво.

  1. В.П. палиця за головою, на плечах.

1 - випад вліво з нахилом управо, палицю в гору.

 2- поштовхом лівої ноги поверну-

тися у в.п.

3-4 -те ж саме випад вправо.

  1. В.П. стійка ноги нарізно, палиця спереду, хват ширше плечей.

1 - поворот тулуба направо.

2- вихідне положення.

3- 4 - те ж саме наліво.

  1. В.П. стійка ноги нарізно, палиця внизу, ззаду.

1-2 - нахил, палицю до відказу назад. 2-4 - в.п.

  1. В.П. палиця внизу.

1-2 присісти на правій нозі ліву ковзаиням посунути назад, доторкну­тися палицею до підлоги.

3-4 - в.п.

5-8 - те ж саме присівши на лівій.

  1. В.П. палиця внизу, хват на ширині плеч.

1 -2 - відводячи палицю вперед і згинаючи вперед ліву ногу, зроби­ти крок через палицю.

3-4 - зробити крок назад.

5-8 - те ж саме правою.

  1. В.П. палиця горизонтально за спиною, за ліктями.

1-2 - присід, стійка на колінах, прогнутися.

3-4 - відхиляючись назад, стати на носки і підвестися.

  1. В.П. палиця горизонтально внизу.

1 - стрибок ноги в сторони, палицею до верху. 2 - в.п.

    Перешикувати учнів на два відді-

лення.

І - відділення хлопці.

II - відділення дівчата.

ІІ - Основна частина.

Перехід відділенням до місць за-

нять, підготовка і їх перевірка.

І - відділення хлопці - низька пе-

рекладина.

Закріпити підйому перевороту в

упор поштовхом двома ногами.

1. Виконання підйому перевороту

поштовхом і махом ніг.

2. Виконання підйому перевороту з

допомогою учителя, учнів які стра-

хують.

3. Виконання прийому в цілому.

II - відділення дівчата жіночі бруси ( бруси різної висоти).

Закріплення підйому перевороту

махом однією і поштовхом іншою в упор на нижню жердину. Закріплення основних підготовчих вправ.

1.З вису лежачого відштовхуємося однією і махом іншою ( хто не мо­же - відштовхуємося від верхньої жердини) - підйом в упор на ниж­ню жердину.

2.Те ж саме з допомогою учнів. 3.Виконати елемент в цілому.

ІІІ -  Всі учні вишикувані біля ак­робатичної доріжки.

Повторення елементів акробатики.

  1.        Перекид назад
  • Перекид назад на горбку з матів.
  • Перекид назад з допомогою.
  • Перекид назад в цілому
  1.        Перекид вперед
  • Перекид вперед на горбку з ма­тів.
  • Перекид вперед з допомогою
  • Перекид вперед в цілому.
  1. Стійка на лопатках.
  • Із перекату назад - стійка на ло­патках.
  • Виконання в цілому.
  1. « Міст» (повторення елементів з попередніх класів).
  • Лежачи на спині, стати в стійку з допомогою.
  • Потім самостійно.
  1. Напівшпагат дівчата.
  2. Стійка на голові і руках із зігну­тими ногами - хлопці.
  • 3 упору присівши, відштовхну­тися обома ногами.
  • Стійка на голові — зігнувши но­ги, з допомогою.
  • Самостійно.

III — Заключна частина.

1.Шикування класу.

2. Підведення підсумку заняття.

3. Домашнє завдання

10-12

40с.

 

1

 

 

 

20

 

 

 

 

20

 

20

 

 

 

 

2

 

3

 

 

 

1

 

30

 

5

 

 

 

25-30

 

 

 

 

3-4

 

 

 

 

5-6

 

 

 

 

 

 

5-6

 

 

 

 

 

6-8

 

 

 

 

 

5-6

 

 

 

 

 

4-5

 

 

 

 

 

 

5-6

 

 

 

 

 

 

5-6

 

 

 

 

 

 

 

 

25-30

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3

1

1

1

 

В одну шеренгу.

 

Добиватися чіткого виконання стройових прийомів.

 

 

 

 

 

 

 

В повільному темпі під рахунок.

 

 

 

 

 

 

 

Завдавати певний ритм і навантаження бігу. Слідкувати за положенням рук

 

 

Підрахувати пульс за 10с і

* на 6 і визначити своє навантаження.

 

Під музичний супровід використовуючи дзеркальний метод показу вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Краще спочатку робити

поворот, а потім нахил.

Ноги з місця не зсувати,

руки прямі.

 

Рух виконувати широко,

не згинатись і не нахиляти

голову вперед.

 

 

 

 

 

Ноги з місця не зсувати,

тулуб тримати вертикально, повертатись енергійно.

 

 

 

Опускатися на підлогу

м’яко, зберігаючи рівновагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показати техніку виконайня в цілому: підйом переворот в упор поштовхом двома ногами і махом назад зіскок прогнувшись з поворотом на 90 ,

Поточним методом по декілька підходів.

Переварити як учні закріпили елемент техніки страхуючи їх.

Показати техніку виконайня в цілому настрибування в упорна нижню жердину, вис присівши, вис лежачи, махом однією і поштовхом

іншою - підйом переворотом в упор на нижню жердину і махом назад прогнувшись - зіскок з пово-ротом на 90°.

 

 

Те ж саме показати комбі­націю в цілому і по части­нам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточним методом.

 

 

 

 

Хто слабо засвоїв з допо­могою.

 

 

 

 

З допомогою.

 

 

 

 

 

 

Перед відштовхуванням  точно по розміткам поста­вити руки і голову, після відштовхування прийняти в.п.

 

В одну шеренгу.

В одну шеренгу вказати, як були досягнуті завдання уроку.

Виставити бали кращим учням.

Повторити міст, стійку, із

зігнутими ногами.

Розвивати силу м’язів рук.

 

 

ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ № 5

ГІМНАСТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 7-Х КЛАСІВ

 

 Мета: «Навчити учнів виконувати елементи гімнастичних вправ на висах і упорах

               та з акробатики».

Завдання:

  1. Добиватися чіткого виконання стройових прийомів.
  2. Закріпити комплекс ранкової гімнастики №2 з гімнастичними палицям.
  3. Оцінити елементи гімнастичних вправ на висах і упорах: підйом переворот в упор поштовхом двома ногами на низькій перекладині - хлопці, махом однією і поштовхом іншою підйом переворотом і упор на нижню жер­дину - дівчата.
  4. Удосконалити елементи акробатики і вивчення комбінації в цілому.
  5. Розвивати силу м’язів верхнього плечового поясу і черевного пресу.

Час 45 хвилин.

Місце проведення: спортивний зал школи, обладнаний гімнастичними                

                                 снарядами.

Інвентар: низька перекладина, жіночі бруси (або бруси різної висоти),  

                  акробатична доріжка.

 

Хід уроку

Зміст

Дозуван-ня

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина.

  1. Шикування, рапорт, оголошення завдань уроку.
  2. Виконання стройових прийомів на місці.
  3. Ходьба стройові прийомі в ру­сі.
  4. Біг.
  5. Ходьба в обхід, перешикування в колони по одному по три в русі.
  6. Закріплення комплексу ранкової гімнастики № 2 з гімнастичними палицями.

(Дивись попередній план конспект №3)

Перешикування учнів по відділенням.

II- основна частина.

Перехід відділень до місць занять.

І- відділення хлопці - низька

перекладина.

Оцінення елементу гімнастичних вправ на низькій перекладині: підйому перевороту в упор по­штовхом двома ногами і махом назад - зіскок згрупувавшись із поворотом на 90°.

1. Підготовка до здачі і пробне

виконання.

2. Оцінення елемента зі страхов-

кою учня.

II - відділення дівчата - жіночі

бруси ( бруси різної висоти).

   Оцінення елементу гімнастичних

вправ на брусах різної висоти: на- стрибування в упор на нижню же­рдину, вис лежачи, махом однією і поштовхом іншою підйом перево­ротом на нижню жердину і махом і назад зіскок з поворотом на 90°.

1. Підготовка до здачі і пробне

 виконання.

2. Оцінення елемента зі страхов-кою.

III - Хлопці і дівчата разом – біля акробатичної доріжки.

Удосконалення елементів акроба-

тичних вправ присівши 2- переки-

ди вперед, перекат назад в стійку

на лопатках, «міст», - стійка на

голові і руках із зігнутими ногам,

перекид у напівшпагат - дівчата,

перекид назад - о.с.

  1. Виконання елементу по части­нам:
  •     Перекид назад
  •     Перекид вперед
  •     Стійка на лопатках.
  •     « Міст».
  •     Напівшпагат дівчата.
  •     Стійка на голові і руках із зігнутими ногами - хлопці.
  1. Виконати елемент в цілому в комбінації.

IV - Розвиток сили м’язів верх­нього плечового поясу і черевного

пресу.

  1. Підтягування на перекладині.
  2. Згинання і розгинання рук в упорі.
  • Дівчата від гімнастичної лави.
  •     Хлопці від підлоги.

3. Згинання і розгинання тулуба і лежачи на спині, руки за головою.

4. Вправи з гантеллю.

5. Лазіння по канату.

ІІІ- Заключна частина.

  1. Повільний біг, вправи на розслаблення.
  2. Шикування класу.
  3. Підведення підсумку заняття.
  4. Д/3..

 

10-12

30

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

25-30

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

 

 

 

2-3

 

 

В одну шеренгу.

 

 

 

Добиватися чіткого вико­нання команд.

Поворот в русі по команді:

« В колони по три наліво, руш! ».

 

Під музичний супровід використовуючи дзеркальний метод показу вправ.

 

 

 

 

Показати як потрібно здати елемент на оцінку, на що потрібно звернути основну увагу.

 

 

 

 

 

 

 

Вказати на основні помилки і виставити бали в журнал.

Показати як потрібно здати елемент на оцінку, на що потрібно звернути основну увагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показати як потрібно здати елемент на оцінку, на що потрібно звернути основну увагу.

Показати комбінацію в цілому. Звернути увагу на удосконалення основних важко виконуємих елементів і основні помилки.

 

 

 

 

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

 

 

Поточним методом з обох кінців акробатичної доріж­ки.

 

 

 

 

Метод колового тренуван­ня.

 

 

Поточний метод по станці­ям.

 

Нормувати фізичне наван­таження.

 

 

В повільному темпі

В одну шеренгу

Як були досягнуті завдан­ня уроку. Оголосити бали за техніку виконання вправ на висах і упорах. Підготуватися до здачі елементів з акробатики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ГІМНАСТИКА

31317-liliya-podkopayeva.jpgДруже! На власному досвіді переконайся, що гімнастичні вправи розвивають силу, спритність, поліпшують координацію рухів та зміцнюють усі м’язи тіла.

Подкопаєва Лілія - дворазова чемпіонка XXVI Олімпійських ігор (Атланта, 1996 рік), заслужений майстер спорту зі спортивної гімнастики.

 

 

d4ae67bb81032f6add66be1c1df07be9_XL.jpgСеребрянська Катерина -

чемпіонка XXVI Олімпійських ігор (Атланта, 1996 рік), заслужений майстер спорту з художньої гімнастики.

 


Стройові вправи

Стройові вправи дисциплінують, виховують почуття ритму і струнку поставу.

Повтори стройові вправи за командами “Шикуйсь!”, “Рівняйсь!”, “Струнко!”, “Вільно!", “Розійдись!”.

Пригадай, як виконувати розмикання, розрахунок у строю.

Поворот “кругом на місці”

image10


 

Поворот “кругом на місці” виконується на п'яті лівої ноги й носку правої в бік лівого плеча.

Щоб його виконати, спочатку повтори поворот «Ліворуч».

Після потренуйся виконувати команду «Кру-гом!»

Роби це в такому порядку: на рахунок «раз» повернись ліворуч кругом на лівій п’яті і правому носку, а на рахунок «два» праву ногу пристав до лівої. Під час повороту руки притисни до тулуба.


image11
Перешикування з однієї шеренги у три

 

 

За командою “На перший, другий, третій розподілись!” кожен учень чітко вигукує свій номер.

Перешикування виконується на три рахунки. Після команди «У три шеренги — шикуйсь!» перші номери на “раз” — роблять крок правою ногою назад, на “два” — лівою вбік, на “три” — пристав­ляють праву ногу до лівої. Другі номери залишаються на місці. Треті номери послідовно роблять крок лівою ногою вперед, правою - вбік і приставляють ліву ногу до правої.

Для зворотного перешикування подається команда «В одну шеренгу — шикуйсь!». Кроки робляться у зворотому порядку і напрямках


        Рух «протиходом»                                            Рух «змійкою»

 

 

 


 


«Протихід» — це рух у зво­ротному         «Змійка» — це кілька «протиходів»,

 напрямку поруч із шеренгою.                        виконаних у протилежних напрямках.

 

 

 

Опорні стрибки

Ти маєш навчитися виконувати два різновиди опорних стрибків - “в упор на коліна" та “ноги нарізно”. Опорні стрибки розвивають сміливість, рішучість і спритність.

image12

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоб навчитися виконувати стрибок ”в упор на коліна”, виконуй таку підготовчу вправу:


image13       

 

 

 

 

image14

з положення сидячи на п’ятах поштовхом ніг і махом рук перейти в присід, руки вперед.

 

 

 

 

 

 

 

image15Складові стрибка «в упор на коліна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image16                                                             відштовхування двома ногами

 




C:\Users\Александр\6145~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image18.jpeg

 

 

 

 

 

 

поштовх ногами і змахування руками (одночасно);

C:\Users\Александр\6145~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image19.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

зіскок вгору – вперед;

image20

 

 

 

 

 

 

 приземлення (на зігнуті ноги).


 

Підготовчі вправіи до стрибка способом «ноги нарізно»

C:\Users\Александр\6145~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image21.jpeg

В основній стійці стрибок вгору з розведенням ніг нарізно

C:\Users\Александр\6145~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image22.jpeg

З упору лежачи, відштовхуючись носками,

 перейди в упор стоячи, ноги нарізно.

image24 

 

 

C:\Users\Александр\6145~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image23.jpeg

 

 

 

 

 

З упору лежачи, відштовхуючись носками,перейди в упор стоячи, ноги нарізно, і виконай у темпі стрибок вгору-вперед, прогнувшись.


Складові стрибка способом «ноги нарізно»:

image25

 

 

 

 

image26

C:\Users\Александр\6145~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image27.jpeg             поштовх руками, трохи зігнувшись, з розведенням ніг нарізно

 

 

 

 

 

 

 

image28

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи на гімнастичній колоді

Вправи на гімнастичній колоді розвивають уміння тримати рівновагу та не боятися висоти.

image29При ходьбі по колоді стопу став, витягаючи носок, як справжній гім­наст. Руки піднімай в сторони. Це допоможе зберегти рівновагу.

 

 

 

 

Ознайомся зі складнішими способами ходьби по колоді.

 

C:\Users\Александр\6145~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image30.jpegРАЗ: правою ногою зро­бити невеликий крок уперед, ліву трохи підняти позаду;

І: легко підскочити вперед на правій нозі, ліву, зігнуту в коліні, підняти вперед, носок витягнути;

ДВА: лівою ногою — неве­ликий крок уперед, права — трохи підняти позаду;

І: легко підскочити вперед на лівій нозі, праву, зігнуту в коліні, підняти вперед, носок витягнути.

 

       

     

 

 


image31Позмінний крок

Вихідне положення: руки на пояс.

РАЗ: правою ногою крок вперед: і: менший крок лівою вперед;

ДВА: крок правою ногою вперед;

І: пауза.



Подальший рух починай з лівої ноги, і так позмінно.

image32

 

 

 

 

 

 

 

             РАЗ- і-ДВА-і


image33                     Повороти

Виконуй на носках без переступання.

Під час повороту лопат­ки зведені. Тулуб і голову тримай прямо.


Зіскок з упору на коліні

image34 

image35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Лазіння і перелітання

image36

                    Лазіння під гімнастичною колодою із                   

image37                    захватом її руками й ногами

 


 

 

 

 

image38 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підйом переворотом

image39


     Щоб правильно і швидко опанувати підйом переворо­том, потренуйся виконувати врави.


 

image40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

                        Із упору на перекладині зігни уперед тулуб. Повернись у вихідне  

                 положення.

 

 

image41
Підготовчі вправи для підйому переворотом

 

 

                  Підйом переворотом махом однієї і поштовхом другої ноги від        

                  стільця або матів.

 

image43
image42

 

              Підйом переворотом махом однієї і поштовхом другої ноги від              

              гімнастичного містка.


Складові підйому переворотом

image44Розглянь на малюнку послідовність виконання підйому переворотом в упор махом однією ногою і поштовхом другою. Спробуй з допомогою вчителя виконати цей підйом.

image45

Підтягування у висі

 

image46 Підтягування у висі на перекладині є контрольною вправою з визначення сили   м’язів рук хлопчиків: щоб мати відмінну оцінку, треба підтянутися 4 рази.

 

 

 

 

 

Силу рук можна збільшити, якщо виконувати вправи.

 

image48image47   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

                    Утримання вису на зігнутих               Утримання вису на зігнутих
                         руках (14 секунд)                              руках під кутом (8 секунд)

 

 

 

 

image49 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підтягування хватом знизу

 

image50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дівчатка виконують підтягування з вису, коли ноги випростані вперед і  торкаються підлоги. Високим резуль­татом є підтягування 12 разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Акробатика

image51 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стійка на лопатках

Корисною вправою для зміцнення мязів тулуба є стійка на лопатках.

 

image53

image52 

 

 

 

 

 

 

            Стійка на лопатках                                 Стійка на лопатках з                       

            із зігнутими ногами                                прямими ногами.

 

«Місток» із положення лежачи і “поворот
в упор на одному коліні”

 

Перед виконанням «містка» слід добра розім’ятися. Зроби 8—10 колових рухів руками назад і вперед і по кілька нахилів: уперед, назад, праворуч, ліворуч.

image54

Із положення лежачи на опині зроби «місток». Повтори його кілька разів самостійно.

 

 

 

image55

Виконуючи поворот, відштовхнись правою рукою й ногою і перенеси вагу тіла на ліву руку й ногу. Не затримую­чись, повернись кругом в упор стоячи на коліні.

 

Запам’ятай:

Перші спроби виконати цю вправу роби з допомогою вчителя, батьків або товаришів.

Танцювальні вправи

Танцювальні вправи впливають на формування правильної постави, легкої ходи, досконалої координації рухів, відчуття ритму, створюють добрий настрій.

 

Вальсовий крок

 

 

Вальсовий крок викону­ється з 3-ї позиції (п’ятка однієї ступні притиснута до середини другої, носки розвернуті в сторони) на три рахунки: на «раз» — крок правою вперед, на «два-три» — два малих кроки (лівою, правою) на носках. Далі те саме, але з лівої ногиimage56.

 

 

 


Крок з притупом

 

Крок з притупом виконується так: спочатку праву ногу трохи піднімають, на «раз» — приставляючи праву ногу до лівої, треба легко тупнути нею, на «і» — тупнути лівою ногою, на «два» — тупнути правою ногою, на «і» — пауза. А далі продовжуй так само з лівої ноги.

 

 

image57


 


Акробатика

image60
image59
image58
Акробатичні вправи входять до фізичної підготовки багатьох видів спорту. Вони розвивають сміливість, сприяють формуван­ню і розвитку координаційних здібностей.

Довгий перекид уперед відрізняється тим, що після відштовху­вання ногами, тіло перебуває в безопорному положенні — польоті.

Ускладнюючи умови виконання довгого перекиду вперед, ти зможеш вдосконалювати свої вміння.

Надання страховки під нас виконання дуже важливе в мо мент. коли рики торкаються опори: страхуючий однією рукою під плече, а другою під стегно забезпечує безпечний прихід на рики і лопатки.

Майетер-клас

  1. 2-3 перекиди уперед підряд.
  2. Перекид уперед з підвищеної опори (20-30 см).
  3. Довгий перекид уперед через мотузку, натягнуту на висоті 30-50 см.
  4. Довгий перекид уперед з 2 -3 кроків розбігу поштовхом обох ніг.
  5. Стійка на голові і руках.
  6. Перекид назад.

Контрольна комбінація акробатичних елементів для хлоп­ців: В.п. — О.с. — довгий перекид уперед — перекид уперед — стійка на голові і руках — перехід в упор присівши — перекид назад — О.с.

Примітка: О.с.основна стійка; В.п. — вихідне положення

image61

 

 

image62


Тобі на допомогу!

  • під час виконання стійки на голові і руках пам’ятай, що кисті рук і верхня частина лоба утворюють рівносторонній трикутник;
  • не забувай про гімнастичний стиль (правильна постава, точне положення рук, ніг і голови, відтягнуті носки ніг) при виконанні комбінації.

Контрольна комбінація акробатичних елементів для дівчат:

В.п. — О.с. — упор присівши — перекид назад — перекатом назад стійка на лопатках - перехід у положення лежачи на спині — «міст» — поворотом праворуч (ліворуч) перехід в упор присівши — перекид уперед — О.с.

 

image63



Вправи у висах та упорах

Вправи на низькій перекладині

Із вису стоячи махом однієї і поштовхом другої ноги підйом переворотом в упор.

image72


 

З упору перемах правою (лівою) ногою, спад назад у вис на зігнуту в коліні ногу, перехід в упор, ноги нарізно.

image73


 

Зіскок з упору махом назад з поворотом на 90°. Страхувати, стоячи збоку.

 

              image74


 

 

Вправи на брусах для хлопців

 

Упор сидячи, ноги нарізно - упор сидячи на стегні - зіскок з поворотом на 90 і 180°

 

image75

 

 

Вправи на брусах для дівчат

 

Вис присівши на нижню жердину - поштовхом ніг вис лежачи - перехопити руки по черзі за нижню жердину, упор ззаду - перехопивши праву (ліву) руку хватом знизу - махом уперед зіскок з поворотом праворуч (ліворуч).

image76



Вправи з рівноваги

Вправи з рівноваги сприяють розвитку координаційних здібно­стей та тренуванню вестибулярного апарату — одного з аналіза­торів, який відповідає за положення тіла людини в просторі. Висо­ка стійкість цього аналізатора потрібна кожному, особливо вели­кого значення вона набуває для льотчиків, космонавтів, пожеж­ників, альпіністів, повітряних акробатів, людей тих професій, які потребують перебування на висоті або обмеженій площині.

Аналізатор рівноваги можна тренувати. Корисно кататись на каруселях, стрибати на батуті, виконувати спеціальні впра­ви на підвищеній і обмеженій опорі. Вправи на колоді допомо­жуть тобі в тренуванні органу рівноваги.

Контрольна комбінація на колоді: В.п. — стійка на носках, руки на пояс — 2—3 кроки на носках — поворот кругом, руки н сторони — мах лівою ногою, оплеск у долоні під нею — мах пра вою ногою, оплеск у долоні під нею — махом лівої (правої) пово­рот праворуч (ліворуч) на 90 градусів — упор присівши на лівій (правій) — стійка ноги нарізно, руки в сторони — упор присів­ши на правій (лівій),— поворот праворуч (ліворуч) у положення випаду, руки в сторони — стійка на носках, руки в сторони — 2-3 швидких кроки вперед — зіскок

вигнувшись — О.с.

image77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опорні стрибки

Опорний стрибок через низького гімнастичного коня способом «зігнувши  ноги».

 

image78


 

     Опорний стрибок через низького гімнастичного коня способом «ноги нарізно».

image79


 

      Дівчата виконують опорний стрибок через низького гімнастичного козла з настрибувянням в упор присівши і зіскоком вигнувшись, а також способом «ноги нарізно».

     Обов’язковою умовою виконання опорних стрибків є забезпечення страховки. Кожний вид стрибків передбачає певне місце для страхування.


Вправи у рівновазі

       Вихідне положення - стійка на носках - 2 кроки на носках - поворот кругом, руки в сторони - мах лівою ногою, сплеск долонями під нею - мах правою ногою, сплеск долонями під нею - махом лівої поворот праворуч на 90◦ - упор присівши на лівій нозі - стійка ноги нарізно, руки в сторони - упор при­сівши на правій нозі - поворот праворуч у положення випаду, руки в сторони - стійка на носках, руки в сторони - 2-3 кроки вперед - зіскок вигнувшись - основна стійка.

image80


 

 

docx
Додано
18 січня 2021
Переглядів
1931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку