Розробки з навчання грамоти - "Ранкові зустрічі" на різні теми

Про матеріал

Розробки "Ранкових зустрічей" на різну тематику. Розробила, коли проходила курси для вчителів Нової Української Школи. Можливо, комусь стануть у пригоді. Користуйтеся.

Перегляд файлу

 

 

 

«РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

КЗ «Новокурська школа ЗСО»

Панікаревич Інна Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 1 «ПРИВІТАННЯ»

Формування кола

  •                Діти, давайте з вами утворимо коло. Спочатку у коло сядуть дівчатка, а потім хлопчики. Слідкуйте за тим, щоб усім було зручно і комфортно.
  •      Які ж ви молодці! Всі були чемні, не штовхалися і сіли швиденько!

 

            Привітання «Підморгування»

  • E:\Users\Panikarevich\Desktop\1.png               Сьогодні  ми з вами привітаємось підморгуванням. Я підморгую Юлі, Юля підморгує тому, кому захоче. Тоді той, кому підморгнула Юля, підморгує    іншому. І так, доки ми всі не привітаємося таким чином.
  •      Чудово! Я бачу – вам сподобалося.

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 2 «ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ»

    -   А зараз пораємо у гру «ТАК чи НІ». Я буду задавати вам питання, а ви повинні говорити так це, чи ні.

1. У школі треба поводитися тихо.  ( Так)

2.У школу приходять в неділю. (Ні)

3. У школі можна бігати. ( Ні)

4. У школі є перерви. (Так)

5. У підручниках можна малювати. (Ні)

6. У школі з’являється багато друзів. ( Так)

- Молодці!  Ви дуже добре впоралися. Я бачу, ви багато знаєте про школу.

 

Вправа 3 «ЩОДЕННІ НОВИНИ»

  •          Доброго ранку, любі діти!
  • Сьогодні в нас середа.

           Середа, весела й мила,

         Все попрала, все помила

         І розвісила сушитись

         Щоб набралось сонця й вітру.

 

  •  Але вона незвичайна це– перший день у школі!
  • За віконцем 1 вересня - почалася осінь. День сонячний та теплий.
  • Сьогодні ми будемо обмінюватися очікуваннями від навчання в школі.
  •          Дитина дня сьогодні Марина. Як ви гадаєте, чому? ( Бо у неї найбільші банти).

 

Вправа 4: «Обмін інформацією»

        -  Діти! Зараз я пропоную вам трохи краще пізнати один одного. Ми по – черзі розказуватимемо про себе. Мене звати Інна Вікторівна. У мене є два синочки. Я їх дуже люблю. Мені подобається моя робота. А ще я люблю співати та танцювати. ( Далі розповіді дітей).

  • Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч на тему «Незабаром Великдень»

 

Вправа 1 «ПРИВІТАННЯ»

Формування кола.

  • Сьогодні нехай першими у коло сядуть ті, хто народився навесні, за ними ті, хто народився влітку, потім ті, хто взимку і останні – іменинники осені.

 

Привітання

  • А тепер давайте привітаємось один з одним за допомогою побажань.
  • Сергійку, я хочу побажати тобі сьогодні відчути величезну радість!
  • E:\Users\Panikarevich\Desktop\смай-ики-у-ыбки-thumbs-вверх-60753634.jpgА тепер, Сергійко, ти побажай щось своєму однокласнику. (Діти по колу бажають один одному).

 

 

 

 

 

Вправа 2 «ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ»

- Діти, погляньте, що у мене в руках. (Діти відповідають – писанка).

- А чи є в ній щось незвичайне (Так. Вона не розфарбована).

E:\Users\Panikarevich\Desktop\ukrainian-easter-egg-coloring-page.png- Зараз я пущу її по колу, а кожен із вас зафарбує один елемент на писанці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 3 «ЩОДЕННІ НОВИНИ»

          -Доброго ранку!

         - Сьогодні вівторок.

Ось Вівторок – старший син.
              Дуже працьовитий він.
             З батьком в злагоді і згоді
             І на полі, й на городі.

- Сьгодні 2травня 2018 року.

- Погода сонячна.

- Дитина тижня – Катруся.

Народні прикмети квітня

Квітень – середина весни, другий весняний місяць. Він приносить з                собою тепло, на деревах з’являються бруньки, що розпускаються квіти, повертаються з півдня перелітні птахи. Народна назва місяця – «снегогон». У цей час стрімко сходить із землі сніговий покрив і дзюрчать струмки. Про цей місяць кажуть: «Квітень всю землю в квіти одягає, всіх людей до радості закликає, листвою дерева вінчає». Народні прикмети квітня, записані в результаті багаторічного спостереження за природними явищами, дозволяють передбачити погоду на кілька днів вперед, визначити майбутній урожай.

Прикмети про природу і погоду в квітні

  • У квітні мокро – до грибного льоту.
  • Гроза на початку квітня – до теплого літа і урожаю горіхів.
  • Поверхня снігу на початку квітня шорстка – до урожаю.
  • Вдень жарко, а вночі прохолодно в квітні – до хорошої (теплу безвітряну) погоду.
  • Зоряні ночі у кінці квітня – до урожаю.
  • В кінці квітня ідуть теплі дощі – до урожаю.
  • Багато соку у берези в квітні – чекай дощового літа.
  • Якщо ластівки ще не прилетіли в квітні – вся весна буде холодною.

 

Вправа 4: «Обмін інформацією»

- Незабаром Великдень,Пасха, Христове Воскресіння - найочікуваніше світле весняне свято. З Великоднем традиційно пов'язана значна кількість народних повір'їв, прикмет і обрядів, які формувалися століттями. Коли на Великдень поверталися зі свяченим до своїх домівок, господар хати з кошиком ставав на порозі і казав тричі: «Христос воскрес». А вся родина, сім'я хором відповідала: «Воістину воскрес». З освяченим поспішають додому (іноді навіть бігли, обганяючи один одного). За народним повір'ям, якщо прийдеш з церкви раніше сусіда, то буде тобі щастити, довго жити.

- А як ви проводите Великдень? (Діти по – черзі розповідають)

- Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були  молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч на тему «Мене оточує живе»

 

Вправа 1 «ПРИВІТАННЯ»

 

Формування кола

- Прошу вас зайняти місця у колі. Першими сідають ті, хто кому найбільше подобаються рибки, за ними ті, кому подобаються папуги, потім – котики, далі – песики . Молодці.

 

Привітання 

В цьому класі друзі всі:                      (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.                                 (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                   (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                                ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.              (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.           (торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                               (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

 

Вправа 2 «ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ»

(Вгадай тварину)

 

- Я буду показувати вам малюнки тварини, а ви спробуєте відгадати її назву.

 

 

 

 

 

Картинки по запросу колаж з фото тварин 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 3 «ЩОДЕННІ НОВИНИ»

 

          - Доброго ранку!

- Сьогодні четвер.

Син Четвер теж не ледачий,
               Дуже спритний, роботящий.
               З молотком він у дворі
               Від зорі і до зорі.

- Сьогодні 3 травня 2018 року.

- Погода тепла й сонячна.

- Дитина тижня – Максим.

  - Після уроків ми з вами відвідаємо зоопарк. Познайомимося з різними             видами тварин.

 

Вправа 4: «Обмін інформацією»

- Діти, зараз кожен з вас розповість про свою улюблену домашню тваринку: як її звати, що вона полюбляє, як ви про неї дбаєте. (Відповіді дітей)

- Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були     молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

Ранкова зустріч на тему

 «Мій найкращий друг»

 

Вправа 1 «ПРИВІТАННЯ»

Формування кола

- Першими до кола сядуть ті учні, імена яких починаються на літеру «А», потім на літеру «Б» і так у алфавітному порядку, доки всі не будуть у колі.

Привітання

E:\Users\Panikarevich\Desktop\depositphotos_7630037-stock-illustration-handshake-emoticons.jpg- Діти, рухаючись по класу, вітайтеся один з одним. Але якщо я плесну в долоні один раз – вітатися треба за руку, якщо два – колінами, якщо три – носиками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 2 «ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ»

(Доторкнись до білого).

- Зараз ви, пересуваючись довільно, уважно будете слухати мої команди. Коли я скажу «Доторкнись до білогови повинні торкнутися білого  кольору на своєму одязі або на одязі інших. Ви можете торкатись пальцем, коліном, ліктем, головою тощо.

 - Коли я назву інший колір, наприклад: «Доторкнись до червоного!». Ви, продовжуючи триматися за предмет білого кольору, маєте водночас зуміти торкнутись червоного кольору. У цій грі не має тих, хто програв або вибув із гри! Ця гра - зусилля всього класу. Якщо хтось не в змозі утримати рівновагу чи падає, гра починається спочатку.

 

 

Вправа 3 «ЩОДЕННІ НОВИНИ»

          - Доброго ранку!

- Сьогодні понеділок.

Понеділок, наче тато,
              В нього різних справ багато,
               Та дочки його й синки
               Помагають залюбки.
              - Сьогодні 23 січня 2018 року.

- Погода морозна  і сніжна.

- Дитина тижня – Карина

 - Хто бажає, може записатися на «крісло автора».

 

Вправа 4: «Обмін інформацією»

- Сьогодні тема нашої ранкової зустрічі « Мій найкращий друг». Тому зараз нехай кожен з вас розповість про свого друга. (Розповіді дітей).

  • Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч на тему

 «Пори року»

 

Вправа 1 «ПРИВІТАННЯ»

 

Формування кола «Лічилка»

За горами, за лісами 
cтоїть бочка з пирогами. 
Раз, два, три - 
то сідати будеш ти!

 

 

Привітання «Чарівне ввічливе слово»

Картинки по запросу смайлики- Діти, погляньте, що у мене в руках? (Іграшкове м’яке серце). Зараз, передаючи його по колу, ви повинні сказати своєму сусідові ввічливе, добре слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 2 «ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ»

(Відгадування загадок)

   Зійшли сніги, шумить вода,
   Земля вже квіти викида.
   Буяє травка молода,
   Все мертве оживає. 
   Коли, діти, це буває?

*  *  *

   У лісах струмки пустила,
    Землю травами встелила.
    Перші квіти принесла.
    Чарівна моя…

*  *  *

   Три брати ідуть по світу -
    Від зими назустріч літу.
    Перший пройде - тане лід,
    другий пройде - всюди квіт,
    третій пройде - укрива
    землю шовкова трава!
    Неразлучні три брати.
    Не стрічався з ними ти?

  *  *  *

   Зрілі вишні у садку,
    і сунички у ліску,

    теплі дні, барвисті квіти

    нам дарує щедре …

*  *  *

  Теплий довгий-довгий день, 

 Повна миска черешень, 

 Достигає жовтий колос, 
Демонструє коник голос,
І суничка дозріває. 
Тож коли це все буває?

* *  *

   Сумно у гаях блукає,
    Жовті шати одягає.
    Золотисту стелить постіль —
    Жде сестрицю білу в гості- .....
*  *  *
    Невидимка ходить в гаї,
    Всі дерева роздягає.  

    Там доорює, там сіє,
    Трусить яблука в садах.
    І малює, як уміє,
    На листочках і листках.
   *  *  *

 Сніг на полях, лід на річках,

 хуга гуляє, коли це буває?

   *  *  *

 Ішла пані в білому убранні,

 як посипалось убрання —

 всю землю вкрило.

 

Вправа 3 «ЩОДЕННІ НОВИНИ»

          - Доброго ранку!

- Сьогодні п’ятниця.

П’ятниця біжить в садок
              До малини, до грушок,
              Повний кошик назбирає,
             Всю родину пригощає.
              - Сьогодні 15березня 2018 року.

- Погода ще холодна, але вже чути подих весни.

- Дитина тижня – Максим.

 - Сьогодні ми з вами підемо спостерігати, як змінюється природа з приходом весни.

 

Вправа 4: «Обмін інформацією»

- Ранньою весною, у березні, природа ще спить. Перші сонячні промені ще слабкі, але снігові завали поступово тануть. Тривалі морози змінюються довгоочікуваним весняним теплом. Сніг ще лежатиме на холодній землі, а крижані вітри ще не раз нагадають про зиму. З кожним днем яскраве березневе сонце сильніше нагріває землю. Крихкими стають затягнуті вранці тонким льодом калюжі, але до полудня під впливом сонячних променів відтануть.

- А які зміни в природі помітили ви? Розкажіть.(Розповіді дітей).

- Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Ребрик Ольга Миколаївна
    Гарно, різноманітно, дітям цікаво . ДЯКУЮ!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маслий Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Скрібець Ольга Миколаївна
    Дуже гарна розробка. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Стешенко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Рудаков Александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Zinchenko Vera
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
54630
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку