Клас: 1
Тиждень 24. Заняття 47
Тема: Весна-красна.
Мета: повторити вивчені лексичні одиниці теми: назви кольорів, природні явища: snow, sun, wind, rain, cloud; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: spring, warm, grass, rainbow; розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією, вміння правильно вимовляти англійські звуки, практикувати у вживанні граматичні структури “It is…”, “What can you see? – I can see a …”, формувати уміння розуміти англійську мову на слух.
Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку.
Інтегрована змістова лінія: здоров’я та безпека
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
Pupils have small sheets of paper; they draw their mood and stick on the blackboard.
Артикуляція звуків [s], [i]
Гра “Who is the most attentive?” ( Учні слова і коли чують звуки, плескають у долоні)
Гра “What is missing?” (учні дивляться на малюнки за темою погода і називають природні явища. Потім учні закривають очі, вчитель прибирає один малюнок, учні мають здогадатись, який малюнок зник)
Активізація лексичних одиниць ( кольори)
Гра “Show me”. Учні пригадають усі кольори, які вони вже знають, опираючись на малюнки на дошці. Учитель називає колір, учні мають його повторити і показати на своїх речах, одязі.
1.Засвоєння нових лексичних одиниць. Прослуховування аудіо запису (21-42-1): spring, warm, grass, rainbow.
2.Закріплення нових лексичних одиниць в усному мовленні.
Учні складають речення за малюнками, використовуючи структури “It is …”, “I can see a ...”
Розвиток навичок аудіювання
Учитель пояснює учням різницю у формуванні слів англійською мовою ( природне явище – rain, погода – rainy)
Учні двічі прослуховують запис, потім хором повторюють почуте, опираючись на малюнки вправи №2.
Учитель називає погоду – діти плескають у долоні 1 раз, якщо природне явище – 2 рази.
Учні слухають запис (24-2-2В) та нумерують відповідні малюнки.
Закріплення кольорів.
Учні називають. Що вони бачать на малюнку, використовуючи структуру “I can see …”, прослуховують запис (24-43-3) та розфарбовують веселку.
Учні розглядають малюнок та описують погоду, працюючи у парах.
Гра “Tell me, tell me. What can you see? – I can see …”
Рефлексія.
Гра “Snowball”
Тиждень 24. Заняття 48
Тема: Весна-красна
Мета: повторити лексичні одиниці (емоції, погода та природні явища), ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: cold, winter, практикувати у вживанні граматичні структури “I am …”, “I can see … in …”, “How’s the weather today? – It is …”розвивати вміння правильно вимовляти англійські звуки, розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією: запитувати та говорити про погоду, формувати уміння розуміти англійську мову, сприймати слова та вирази на слух, виховувати культуру спілкування. Формувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку.
Інтегрована змістова лінія: здоров’я і безпека
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
Діти позначають їх настрій, прикріплюючи свою картку до відповідного малюнку з емоціями на дошці.
Артикуляція звуків [w], [ƞ]
Гра “The Sound” ( Учні намагаються пригадати якомога більше слів, де є ці звуки)
Гра “What is missing?” (учні дивляться на малюнки за темою погода і називають природні явища. Потім учні закривають очі, вчитель прибирає один малюнок, учні мають здогадатись, який малюнок зник, називаючи усі малюнки за порядком, у тому числі і пропущений малюнок)
Повторення пісні “I can see a rainbow”
1.Вивчення та практика нових лексичних одиниць. Хорове повторення нових слів за вчителем (cold, winter)
2.Закріплення нових лексичних одиниць в усному мовленні.
Гра «Асоціативний кущ» ( Учні називають слова, які асоціюються у них з новими ЛО та поєднують їх на дошці)
Відпрацювання граматичних структур. Розвиток навичок монологічного мовлення.
Учні називають об’єкти та природні явища з вправи 1. Складають з ними речення, використовуючи структуру “It is …”
Учні обводять зображення предметів та природних явищ різними кольорами (blue, green), залежно від того до якої пори року вони відносяться. Використовують граматичні структури “I can see …”, “It is … in …”
Учні називають погоду, яка зображена на малюнках
Учитель називає колір та погоду. Учні повторюють за вчителем.
Учитель називає погоду та колір, учні розфарбовують. Закріплення кольорів.
Учні розглядають малюнок та описують погоду, працюючи у парах.
Гра “Tell me, tell me. How’s the weather? – It is …”
Учні позначають певну емоцію, яку вони відчувають, коли надворі певна погода), практикуючи граматичну структуру “It is … I am. And you?”
Рефлексія.
Бесіда з учнями
Метод «Рюкзак» (Учні мають два рюкзаки із зображеннями весни та зими. Кожен учень отримує картку, яку покладе до певного рюкзака)
Тиждень 25. Заняття 49
Тема: Календар березня
Мета: повторити лексичні одиниці (тварини) та ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: frog, wolf, працювати над артикуляцією звуків, повторити числівники 1-10, практикувати у вживанні граматичні структури “I like …”, “I am …”, “I can/can’t …”, розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, формувати уміння розуміти англійську мову, сприймати слова та вирази на слух, виховувати культуру спілкування. Формувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку, роздатковий матеріал.
Інтегрована змістова лінія: громадянська відповідальність.
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
Учні зображають їх настрій, а інші мають його назвати, використовуючи структуру “Are you …?”
Артикуляція звуків [m], [u]
Гра “The Sound” ( Учні намагаються пригадати якомога більше слів, де є ці звуки)
Гра “Snowball”
Гра “Introduce Yourself” учні достають із коробки малюнок із зображенням певної тварини та розповідають про себе від її імені (вітаються, називають себе, своє ім’я, вік, настрій та погоду), використовуючи структури “I am …”, “It is …”
1.Вивчення та практика нових лексичних одиниць. Хорове повторення нових слів за вчителем (wolf, frog)
2.Закріплення нових лексичних одиниць в усному мовленні.
Гра «Is it?» (Учень обирає картку із зображенням тварини, інші мають здогадатись, що це за тварина, ставлячи запитання “I it a …?”)
Розвиток навичок монологічного мовлення. Учні обводять тварин. Яких знають, називаючи їх. “It is a …”
Учні обводять дії, які вони вміють робити та складають речення, використовуючи структуру “I can/can’t”. Учні обирають тварину, описуючи її. “It is a … It is (colour). It can… It can’t”
Учні переглядають картинки на екрані, які поєднані з діями, які можуть виконувати тварини.
Учні двічі прослуховують опис тварин.
Учитель ставлять відповідну цифру у квадратику у завданні 1.
Учні складають речення з кольорами та цифрами. Number 3 is … Після цього учні обводять улюблені кольори, складають речення, запитуючи один одного. “I like … And you?”
Рефлексія.
Мікро діалог
Тиждень 25. Заняття 50
Тема: День театру
Мета: повторити лексичні одиниці (тварини, частини тіла), розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією, розвивати уміння правильно вимовляти англійські звуки, практикувати у вживанні граматичні структури “I have got”, “He/She is …”, “It is …” формувати уміння розуміти англійську мову, сприймати слова та вирази на слух, виховувати культуру спілкування. Формувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку, роздатковий матеріал.
Інтегрована змістова лінія: громадянська відповідальність
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
Учні зображають їх настрій, а інші мають його назвати, використовуючи структуру “Are you …?”
Артикуляція звуків [m], [u]: balloon, blue, who
Гра “Зіпсований телефон” ( Учні діляться на дві команди та стають у два ланцюжка. Вчитель називає слово першим учням. Вони мають передати це слово іншим, шепочучи його на вухо )
На дошці прикріплені картки із зображенням частин тіла, учні хором за вчителем повторюють їх.
Гра “Show me” ( Учитель називає частину тіла, учні мають її повторити та показати на своєму однокласнику)
1.Розвиток навичок монологічного мовлення
Учитель озвучує з фразою “have got”, учні обводять відповідний малюнок та складають речення “It is …”
2.Розвиток навичок діалогічного мовлення
Попереднє завдання виконується навпаки. Учні отримують героїв казки і від Їх імені їм потрібно скласти речення “I have got … Who am I?”
Учні називають тварин, які зображені на малюнках та називають, що вони мають.
Учні двічі прослуховують п’єсі.
Учні нумерують тваринок у вправі у тому порядку, в якому вони з’являються у п’єсі.
Учні ставлять питання про тварину один одному. Один учень називає номер малюнку, інший відповідає, яка тварина зображена під цим номером.
Рефлексія.
Асоціативний кущ
(На дошці прикріплене зображення будиночка. Учні мають невеличкі аркуші паперу, на яких мають намалювати тварин, які асоціюються у них з цим будиночком)