Розробки Уроків "Весна-красна"

Про матеріал
Конспекти розроблені на 24 тиждень для учнів 1 класу за освітньою програмою "На крилах успіху". повторити вивчені лексичні одиниці теми: назви кольорів, природні явища: snow, sun, wind, rain, cloud; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: spring, warm, grass, rainbow; розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією, вміння правильно вимовляти англійські звуки, практикувати у вживанні граматичні структури “It is…”, “What can you see? – I can see a …”, формувати уміння розуміти англійську мову на слух.
Перегляд файлу

Клас: 1

Тиждень 24. Заняття 47

Тема: Весна-красна.

Мета: повторити вивчені лексичні одиниці теми: назви кольорів, природні явища: snow, sun, wind, rain, cloud; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: spring, warm, grass, rainbow; розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією, вміння правильно вимовляти англійські звуки, практикувати у вживанні граматичні структури  “It is…”, “What can you see? – I can see a …”, формувати уміння розуміти англійську мову на слух.

Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку.

Інтегрована змістова лінія: здоров’я та безпека

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

  1. Початок уроку. Організація класу.
  1. Greeting.
  • Good morning, pupils!
  • Let’s sing a song “Every Day”
  1. Warm up.
    •          Мовленнєва розминка.
  • Let’s check your mood. How are you today?

Pupils have small sheets of paper; they draw their mood and stick on the blackboard.

  •        Фонетична розминка

Артикуляція звуків [s], [i]

Гра “Who is the most attentive?” ( Учні слова і коли чують звуки, плескають у долоні)

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • Let’s start. Watch the video and ty to guess what we’ll speak about. (‘”Spring for children”)
  1. Основна частина уроку
  1. Активізація вивчених лексичних одиниць (природні явища)

Гра “What is missing?” (учні дивляться на малюнки за темою погода і називають природні явища. Потім учні закривають очі, вчитель прибирає один малюнок, учні мають здогадатись, який малюнок зник)

Активізація лексичних одиниць ( кольори)

Гра “Show me”. Учні пригадають усі кольори, які вони вже знають, опираючись на малюнки на дошці. Учитель називає колір, учні мають його повторити і показати на своїх речах, одязі.

  1. Презентація нового матеріалу.

1.Засвоєння нових лексичних одиниць. Прослуховування аудіо запису (21-42-1): spring, warm, grass, rainbow.

2.Закріплення нових лексичних одиниць в усному мовленні.

Учні складають речення за малюнками, використовуючи структури “It is …”, “I can see a  ...”

  1. Фізкультхвилинка “I can”
  2. Робота з журналом. Закріплення.

Розвиток навичок аудіювання

  • Етап підготовки до прослуховування.

Учитель пояснює учням різницю у формуванні слів англійською мовою ( природне явище – rain, погода – rainy)

  • Етап прослуховування

Учні двічі прослуховують запис, потім хором повторюють почуте, опираючись на малюнки вправи №2.

  • Етап перевірки розуміння змісту прослуханого

Учитель називає погоду – діти плескають у долоні 1 раз, якщо природне явище – 2 рази.

Учні слухають запис (24-2-2В) та нумерують відповідні малюнки.

Закріплення кольорів.

Учні називають. Що вони бачать на малюнку, використовуючи структуру “I can see …”,  прослуховують запис (24-43-3) та розфарбовують веселку.

  1. Фізкультхвилинка “I can see a rainbow”
  2. Розвиток навичок говоріння. Робота в групах.

Учні розглядають малюнок та описують погоду, працюючи у парах.

Гра “Tell me, tell me. What can you see? – I can see …”

  1. Заключна частина уроку

Рефлексія.

Гра “Snowball”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 24. Заняття 48

Тема: Весна-красна

Мета: повторити лексичні одиниці (емоції, погода та природні явища), ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: cold, winter, практикувати у вживанні граматичні структури “I am …”, “I can see … in …”, “How’s the weather today? – It is …”розвивати вміння правильно вимовляти англійські звуки, розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією: запитувати та говорити про погоду, формувати уміння розуміти англійську мову, сприймати слова та вирази на слух, виховувати культуру спілкування. Формувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку.

Інтегрована змістова лінія: здоров’я і безпека

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

  1. Початок уроку. Організація класу.
  1. Greeting.
  • Good morning, pupils!
  • Let’s remember our “Greeting Sun”
  1. Warm up.
    •          Мовленнєва розминка.
  • Let’s check your mood. How are you today?

Діти позначають їх настрій, прикріплюючи свою картку до відповідного малюнку з емоціями на дошці.

  •        Фонетична розминка

Артикуляція звуків [w], [ƞ]

Гра “The Sound” ( Учні намагаються пригадати якомога більше слів, де є ці звуки)

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • Let’s start. Today we are going to speak about your mood and weather.
  1. Основна частина уроку
  1. Активізація вивчених лексичних одиниць (природні явища)

Гра “What is missing?” (учні дивляться на малюнки за темою погода і називають природні явища. Потім учні закривають очі, вчитель прибирає один малюнок, учні мають здогадатись, який малюнок зник, називаючи усі малюнки за порядком, у тому числі і пропущений малюнок)

Повторення пісні “I can see a rainbow”

  1. Презентація нового матеріалу.

1.Вивчення та практика нових лексичних одиниць. Хорове повторення нових слів за вчителем (cold, winter)

2.Закріплення нових лексичних одиниць в усному мовленні.

Гра «Асоціативний кущ» ( Учні називають слова, які асоціюються у них з новими ЛО та поєднують їх на дошці)

  1. Фізкультхвилинка “Open/Close”
  2. Робота з журналом. Закріплення.

Відпрацювання граматичних структур. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Учні називають об’єкти та природні явища з вправи 1. Складають з ними речення, використовуючи структуру “It is …”

Учні обводять зображення предметів та природних явищ різними кольорами (blue, green), залежно від того до якої пори року вони відносяться. Використовують граматичні структури “I can see …”, “It is … in …”

  1. Розвиток навичок аудіювання
  • Етап підготовки до прослуховування.

Учні називають погоду, яка зображена на малюнках

  • Етап прослуховування

Учитель називає колір та погоду. Учні повторюють за вчителем.

  • Етап перевірки розуміння змісту прослуханого

Учитель називає погоду  та колір, учні розфарбовують. Закріплення кольорів.

  1. Фізкультхвилинка “I can see a rainbow”
  2. Розвиток навичок говоріння. Робота в групах.

Учні розглядають малюнок та описують погоду, працюючи у парах.

Гра “Tell me, tell me. How’s the weather? – It is …”

Учні позначають певну емоцію, яку вони відчувають, коли надворі певна погода), практикуючи граматичну структуру “It is … I am. And you?”

  1. Заключна частина уроку

Рефлексія.

Бесіда з учнями

  • How’s the weather today?
  • What can you see in spring/ winter?
  • What is your mood when it is …?

Метод «Рюкзак» (Учні мають два рюкзаки із зображеннями весни та зими. Кожен учень отримує картку, яку покладе до певного рюкзака)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 25. Заняття 49

Тема: Календар березня

Мета: повторити лексичні одиниці (тварини) та ознайомити учнів з новими лексичними одиницями: frog, wolf, працювати над артикуляцією звуків, повторити числівники 1-10, практикувати у вживанні граматичні структури “I like …”, “I am …”, “I can/can’t …”, розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення,  формувати уміння розуміти англійську мову, сприймати слова та вирази на слух, виховувати культуру спілкування. Формувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку, роздатковий матеріал.

Інтегрована змістова лінія: громадянська відповідальність.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

  1. Початок уроку. Організація класу.
  1. Greeting.
  • Good morning, pupils!
  • Let’s sing a song “Hello Song”
  1. Warm up.
    •          Мовленнєва розминка.
  • Let’s check your mood. How are you today?

Учні зображають їх настрій, а інші мають його назвати, використовуючи структуру “Are you …?”

  •        Фонетична розминка

Артикуляція звуків [m], [u]

Гра “The Sound” ( Учні намагаються пригадати якомога більше слів, де є ці звуки)

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • Let’s start. Today we are going to speak about your likes, what you can/can’t do.
  1. Основна частина уроку
  1. Активізація вивчених лексичних одиниць (тварини)

Гра “Snowball”

Гра “Introduce Yourself” учні достають із коробки малюнок із зображенням певної тварини та розповідають про себе від її імені (вітаються, називають себе, своє ім’я, вік, настрій та погоду), використовуючи структури “I am …”, “It is …”

  1. Презентація нового матеріалу.

1.Вивчення та практика нових лексичних одиниць. Хорове повторення нових слів за вчителем (wolf, frog)

2.Закріплення нових лексичних одиниць в усному мовленні.

Гра «Is it?» (Учень обирає картку із зображенням тварини, інші мають здогадатись, що це за тварина, ставлячи запитання “I it a …?”)

  1. Фізкультхвилинка “Let’s Count”
  2. Робота з журналом. Закріплення.

Розвиток навичок монологічного мовлення. Учні обводять тварин. Яких знають, називаючи їх. “It is a …”

Учні обводять дії, які вони вміють робити та складають речення, використовуючи структуру “I can/can’t”. Учні обирають тварину, описуючи її. “It is a … It is (colour). It can… It can’t”

  1. Розвиток навичок аудіювання
  • Етап підготовки до прослуховування.

Учні переглядають картинки на екрані, які поєднані з діями, які можуть виконувати тварини.

  • Етап прослуховування

Учні двічі прослуховують опис тварин.

  • Етап перевірки розуміння змісту прослуханого

Учитель ставлять відповідну цифру у квадратику у завданні 1.

  1. Фізкультхвилинка “I can”
  2. Розвиток навичок говоріння. Робота в групах.

Учні складають речення з кольорами та цифрами. Number 3 is … Після цього учні обводять улюблені кольори, складають речення, запитуючи один одного. “I like … And you?”

  1. Заключна частина уроку

Рефлексія.

Мікро діалог  

  • “Knock! Knock! Who lives in the house?
  • I am a …” (Учні обводять тварину, якою хочуть бути)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 25. Заняття 50

Тема: День театру

Мета: повторити лексичні одиниці (тварини, частини тіла), розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією, розвивати уміння правильно вимовляти англійські звуки, практикувати у вживанні граматичні структури “I have got”, “He/She is …”, “It is …” формувати уміння розуміти англійську мову, сприймати слова та вирази на слух, виховувати культуру спілкування. Формувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: журнал, тематичні картки, ноутбук, аудіо та відео матеріали до уроку, роздатковий матеріал.

Інтегрована змістова лінія: громадянська відповідальність

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

  1. Початок уроку. Організація класу.
  1. Greeting.
  • Good morning, pupils!
  • Let’s sing a song “How Are You”
  1. Warm up.
    •          Мовленнєва розминка.
  • Let’s check your mood. How are you today?

Учні зображають їх настрій, а інші мають його назвати, використовуючи структуру “Are you …?”

  •        Фонетична розминка

Артикуляція звуків [m], [u]: balloon, blue, who

Гра “Зіпсований телефон” ( Учні діляться на дві команди та стають у два ланцюжка. Вчитель називає слово першим учням. Вони мають передати це слово іншим, шепочучи його на вухо )

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку.
  • Let’s start. Today we are going to speak about what you have and we will remember parts of our body.
  1. Основна частина уроку
  1. Активізація вивчених лексичних одиниць (частини тіла)

На дошці прикріплені картки із зображенням частин тіла, учні хором за вчителем повторюють їх.

Гра “Show me” ( Учитель називає частину тіла, учні мають її повторити та показати на своєму однокласнику)

  1. Презентація нового матеріалу.

1.Розвиток навичок монологічного мовлення

Учитель озвучує з фразою “have got”, учні обводять відповідний малюнок та складають речення “It is …”

2.Розвиток навичок діалогічного мовлення

Попереднє завдання виконується навпаки. Учні отримують героїв казки і від Їх імені їм потрібно скласти речення “I have got … Who am I?”

  1. Фізкультхвилинка “My Body”
  2. Розвиток навичок аудіювання
  • Етап підготовки до прослуховування.

Учні називають тварин, які зображені на малюнках та називають, що вони мають.

  • Етап прослуховування

Учні двічі прослуховують п’єсі.

  • Етап перевірки розуміння змісту прослуханого

Учні нумерують тваринок у вправі у тому порядку, в якому вони з’являються у п’єсі.

  1. Фізкультхвилинка “Clap Your Hands.”
  2. Розвиток навичок говоріння. Робота в групах.

Учні ставлять питання про тварину один одному. Один учень називає номер малюнку, інший відповідає, яка тварина зображена під цим номером.


 

  1. Заключна частина уроку

Рефлексія.

Асоціативний кущ

(На дошці прикріплене зображення будиночка. Учні мають невеличкі аркуші паперу, на яких мають намалювати тварин, які асоціюються у них з цим будиночком)

 

 

docx
Додав(-ла)
Костенко Ганна
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку