19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Я радий вас бачити"

Про матеріал

Тема: Я радий вас бачити

Мета: формувати вміння представити друга; привітатися і розпитати про справи;

вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання:What'syourname? Mynameis ... I'm ...

вчити розпитати як справи How are you?I'm fine/ ОК/ so-so.

вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (mlname [h], [ou], [ai], [au], [d]

ознайомлення з конструкцією This is my friend ...

слова: Bat, ant, cat, lamb.

Перегляд файлу

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Я радий вас бачити"                                  

Тема: Я радий вас бачити

Мета: формувати вміння представити друга; привітатися і розпитати про справи;

вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання: What's your name? My name is ... I'm ...

вчити розпитати як справи How are you? I'm fine/ ОК/ so-so.

вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (ml name [h], [ou], [ai], [au], [d]

ознайомлення з конструкцією This is my friend ...

слова: Bat, ant, cat, lamb.

 

І. Початок уроку

На минулому уроці ви, дорогі діти, познайомились з різними английськими привітаннями. І дізналися, як можна вітатися вранці, вдень і ввечері, а ще побажати друг другу на добраніч. Памятаєте, що це за привітання?

Вранці ми вітаємося так: Good morning

Вденьтак: Good afternoon

Ввечері  так: Good evening

А побажати спокойной ночи – так: Good night

А ще ми з вами  вже знаємо як запитати про справи - How are you? I'm fine/ ОК/ so-so

1) фонетична розминка:

Moo cow, moo cow,

How do you do, cow?

Very well, thank you,

Moo, moo, moo.

 

Good morning we say in the morning,

Good afternoon – in the noon,

Good evening we say in the evening,

Good night – when we see the Moon…

 

My Class

 

1, 2, 3. 1, 2, 3.

I like school and

school likes me!

ІІ. Основна частина

 

Лексика: one, two, three, four, five, a frog, froggie – froggies, up, down, high, low.

 

Фонетика: [f], [ai], [v], [t], [w], [d], [j], [ou], [ei]

Вам, дітиі, напевно, цікаво, чому потяг, про який розповідав Нік, так різко зупинився? Скоро, зовсім скоро ви дізнаєтеся про це, тому що Нік готовий продовжувати свою розповідь.

 Отже, чому ж зупинився потяг?

 «Нік, так що було далі?» - Нетерпляче запитав Боб.«Потяг різко загальмував, всі попадали з місць ... Що сталося?"

«Просто машиніст помітив, що по рейках хтось стрибає! Не міг же він допустити зіткнення! Ось і пригальмував! »

 «І хто ж стрибав по рейках?»

 «Жаби! Так, це були цікаві жаби. Найбільше їм подобалося подорожувати і вивчати нові місця »

 

 

 

 «Але по рейках-то навіщо стрибати?»

 «Це вони від хвилювання! Історія з ними трапилася »

 «Розкажи!»

 «Ці жаби жили собі поживали в маленькому ставку і захотілося їм подивитися, що навколо робиться»

 «А скільки їх було?"

 «П'ять.П'ять маленьких жаб - п'ять маленьких froggies. Того дня вони вирішили застрибнути на колодязь і заглянути туди. Ось вони поскакали по травичці: [T - T - T] і дісталися колодязя. Але, щоб застрибнути на колодязь, їм довелося трохи потренуватися.Вони стрибали спочатку низько - низькі, а вже потім - високо - високо! Встрибнули на колодязь і вниз подивилися. А потім одна, найсміливіша жаба голосно крикнула: [е - е - е] і з криниці долинуло: [е - е - е] »

«Що ж це було?»

 «А ти не здогадався? Це було відлуння! Звук відбився від стінок колодязя і вилетів назовні! Жаба, та, яка кричала, подивилася вгору - вгору, у неї закрутилася голова, та так, що вона не втрималася і впала прямо в колодязь, тобто, впала вниз -! Вниз »

 «А що ж інші жаби?»

«Решта від несподіванки скрикнули: [OU - OU - OU], а потім, коли прийшли до тями, стали піддражнювати свою подружку: [D - D - D] Було жаб п'ять - п'ять, а залишилося ...»

 «Чотири - чотири!» - Вигукнув Боб.

«Точно! Стало їх чотири - чотири! І тут другий жаба раптом теж крикнула: [е - е - е] І знову - відлуння почулося! І в цієї жаби закрутилася голова! »

 «І вона теж впала?»

 «Так, вона впала, і залишилося жаб три - три»

 «Тепер все зрозуміло!Третя жаба теж в колодязі виявилася і їх залишилося два -! Двох »

 «Ну, так!» А за нею і четверта вниз полетіла, після чого залишилася лише одна жаба, що сидить на колодязі! Один маленький Froggie! »

 «І всі п'ять маленьких жаб - п'ять маленьких froggies - виявилися в колодязі!Уявляю, як вони там плавали і віддувався! [f – f – f], [w – w - w]!»

 

«Так, все так і було! Але потім вони почули такий звук: [d - d - d] Це в колодязь опускалося відро, стукаючи по стінках. Хлопчик, який живе неподалік, прийшов по воду до криниці і став спускати відро на мотузці. Жаби спочатку злякалися: [OU - OU - OU], а потім зрозуміли, що це для них - порятунок!Як тільки відро опустилося до води, всі вони відразу заскочили в нього! І хлопчик підняв відро, в якому плавали жаби »

 «Здивувався, напевно!" «Так, тільки недовго йому довелося дивуватися! Жаби вискочили з відра і швидко-швидко поскакали геть - [t – t – t]»

«Вони замерзли, напевно, вода-то в колодязі холодна!»

 «Звичайно, замерзли! Вони тремтіли ось так: [v – v – v] і продовжували стрибати, світ за очі! А хлопчик, дивлячись жабам услід, тільки головою похитав: [j – j – j]»

 

«А як, все-таки, вони на рейки потрапили?»

 «Так, вони так перехвилювалися, що всі стрибали і стрибали - вгору - вгору, і вниз - вниз, вгору і вниз - вгору і вниз! Так і опинилися на залізничних коліях! І саме тоді, коли наш поїзд на повній швидкості їхав по них! »

 

«Ось тоді-то машиніст загальмував, та так,що все з місць потрапляли »-! розсміявся Боб. - «? А що потім було»

 «Потім, коли вже поїзд все одно зупинився, всі вийшли подихати свіжим повітрям. І, щоб даремно час не втрачати,вирішили розім'ятися! »

 «Як це? - Розім'ятися»

 «Машиніст скомандував:« Ставай!» і всі вишикувалися в лінієчку і стали виконувати спеціальні вправи! »(про те, як виконувати вправи, див. коментарі для батьків)

 

 Тепер ви знаєте, хлопці, чому поїзд так різко зупинився! Та й не тільки це! Ви тепер знаєте, як рахувати по-англійськи до п'яти і назад!

 

One, two, three, four, five –

Five, four, three, two, one!

І тепер ті предмети, які вас оточують, ви можете порахувати по-англійськи! Озирніться навколо! Що ж можна порахувати? Та все, що завгодно! Книги, пальці на руці (і на нозі!), Іграшки, диски, олівці! Все, що хочете!

 І те, що знаходиться високо - високо, і те, що знаходиться низько - низько!І тепер ті предмети, які вас оточують, ви можете порахувати по-англійськи! Озирніться навколо! Що ж можна порахувати? Та все, що завгодно! Книги, пальці на руці (і на нозі!), Іграшки, диски, олівці! Все, що хочете!

 І те, що знаходиться високо - високо, і те, що знаходиться низько - низько!Достатньо тільки подивитися вгору - вгору, або поглянути вниз - вниз!

 Ось скільки нових слів ви сьогодні дізналися! І всі вони є в цій римуванню!

 


G - green, goat, giraffe - 021

 Little green frog

 "Gung gung"went the little green frog one day,

 "Gung gung"went the little green frog,

 "Gung gung"went the little green frog one day,

 And his eyes went "aah, aah, gung".


 

ІІІ. Фізкультхвилинка.

Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Stamp, stamp, stamp your feet,

Stamp your feet together.

Spin, spin, spin around,

Spin around together.

Wink, wink, wink your eyes

Wink your eyes together.

Dance, dance, dance about,

Dance about together.

Shake, shake, shake your hands,

Shake your hands together.

Smile, smile at your friends,

Let us smile together.

 

ІV. Заключна частина.

1. Підведення підсумків.

Що нового дізналися на уроці?

Які слова вивчили?

Які слова найкраще запам’ятали?

Які слова запам’ятали гірше?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Two

2

 

 

 

 

one

1

 

 

three

3

 

 

four

4

 

 

    

5


 

 

 

doc
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку