Розробки варіантів контрольних робіт із зарубіжної літератури

Про матеріал
Цей матеріал можна викристовувати під час проведення контрольних робіт із зарубіжної літератури
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА   РОБОТА

             В.3                                                                           В.4

1.Країна, в якій жив поет Лі Бо:        1.Збірки творів Гафіза мали назву:                а)Японія; б)Китай; в)Персія                 а)Караван; б)Шайтан; в)Диван

2.Ідеальний герой китайської літе-   2.Ідеальний герой китайської літератури            тури любить: а)дружину; б)батьків;   відданий: а)родині; б)імператору;                 в)батьківщину                                        в)батьківщині

3.Монголо-татрські навали: а)відно- 3.В якій галузі науки уславився О.Хайям  вили літературу; б)відбросили на-       а)хімія; б)географія; в)математика               зад; в)продовжили розвиток

 

4.Дайте визначення рубаї.                    4.Дайте визначення бейта.

5.Найпоширеніші теми в поезіях         5.Основні мотиви лірики Ду Фу.                       Рудакі та Гафіза.

6.Тема вірша Ду Фу «При місяці         6.Філософські проблеми в творах                   згадую брата».                                          Рудакі, Гафіза, О.Хайяма.

7.Аналіз байтів Рудакі:

Щасливий той,хто їх роздавав,            Жартуй із милою, часу не гай.                     Нещасний, хто згноїв свій урожай.    Бо світ наш тільки сон- не забувай.

8.Аналіз рубаї О.Хайяма:

Цей світ і дня мені не дав прожить      Коли своїх бажань нам здійснити не          

                                             на волі,                                                            дано,

своїми втіхами не заглушав він болю. Що нам із мріями робити?Безнастанно       Довгонько вчився я в його суворій       Ми побиваємось і тужимо над тим,

                                              школі,

Та не скінчив її, не став я майстром    що пізно в світ прийшли і що відходим

                                                  Долі.                                                                рано.

9*.Розкрити тему:

Я відкриваю для себе літературу      Чим може приваблювати лірика Сходу              Китаю.                                                    сучасного читача?

КОНТРОЛЬНА   РОБОТА

             В.1                                                                           В.2

 

1.Омар Хайям відомий як автор:         1.Країна, в якій жив поет Ду Фу:                а)рубай; б)байтів; в)газелі                       а)Японія; б)Китай; в)Персія

2.Хто з поетів у 8 років знав весь        2.Газель складається з: а)касид;                   Коран: а)Хафіз; б)Хайям; в)Рудакі       б)рубаї; в)байтів

3. Лі Бо сповідував: а)даосизм;           3.Пануючою мовою в Європі була:            б)конфуціанство; в)християнство        а)грецька; б)латина; в)українська

 

4.Особливості газелі як жанру поезії. 4.Визначення касиди.

5.Провідні мотиви лірики Лі Бо.          5.Провідні мотиви лірики Хайяма.

6.Тема вірша Ду Фу «Пісня про хліб   6.Тема вірша Лі Бо «Печаль на                     і шовк»                                                        яшмовому ганку».

 

7. Аналіз байтів Рудакі:

У гніві не давай ти волю язику,              Із всього добра, що назбирали,                    Бо, хто розковує його, кайдани дістає.   З собою тільки саван взяли.

 

8. Аналіз рубаї О.Хайяма:

Ти з глини сам зліпив мене, о Боже!   Ви думкою найвищого сягнули,

Ти ковдру тчеш мене і стелеш ложе.  Про всеблагого теревені гнули,

Ніхто у голові мені, крім тебе,             А в тайне зазирнути не змогли:

Ані добра, ні зла вписать не може!     Налепеталися- й навік заснули!

 

9*. Розкрийте подану тему:

Моральні принципи, відображені в    Моє враження від лірики середньовіч-                ліриці середньовічних східних поетів. них поетів Сходу.

 

 

 

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА № 1

           В.1                                                                  В.2

 

1. Скільки головних богів у індусів:   1.Брахма-це бог:а)руйнівник;

   а)12; б)6; в)3                                         б)творець; в)зберігає

2.Мова створення Біблії:а)санскрит;  2.Скільки існує Євангелій: а)3; б)4;

 б)грецька; в)арабська                             в)5

3. Як перекладається з грецької          3.Як перекладається слово Коран:

слово Біблія:а)зібрання; б)книга;          а)книга; б)зібрання;в)святе письмо

в)святе письмо

 

 

 

4.Поясніть вислови: «вмивати руки», 4.Поясніть вислови: «випити чашу до

 «терновий венець»                                 дна», «смерний гріх»

5. Як і чому було покарано Адама і      5. Як і чому було покарано Каїна?

 Єву?

          

 

 

 

6.Чим відрізняються Коран і Біблія?  6.Подібність Корана і Біблії

7.Розкрийте сенс однієї з біблійних притч

 

 

8*. Актуальність Біблії / Корану/ Вед у наш час

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА № 1

           В.3                                                                  В.4

 

1.Скільки збірок містять Веди: а)3;  1.Мова створення Вед:а)арабська;

б)4; в)5                                                   б)грецька; в)санскрит

2.Ісус народився в :а)Медіні;              2. Ім’я арабського пророка: а)Ісус;

б)Індії; в)Назареті                                б)Мойсей; в)Мохаммед

3. Що означає слово Веди:а) книга;  3.Що знаходиться в Мецці:а)найбільша

  б)світ; в)знання                                    мечеть;б)чорний імам; в)чорний камень

 

 

 

4.Поясніть вислови: «манна небес-  4. Поясніть вислови: «корінь зла»,

на», «за образом і подобою»                «берегти як зіницю ока»

5.До чого Ісус закликав людей у      5. Кого і чому закликає любити Ісус у

  Нагорній проповіді?                            Нагорній проповіді?

 

 

  6.Подібність Корана і Біблії.              6.Чим відрізняються Коран і Біблія? 

7.Розкрийте сенс однієї з біблійних притч

 

 

8*. Актуальність Біблії / Корану/ Вед у наш час

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА

           В.1                                                                  В.2

1.Омар Хайям відомий як автор:         1.Країна, в якій жив поет Ду Фу:                а)рубай; б)байтів; в)газелі                       а)Японія; б)Китай; в)Персія

2.Хронологічні межі доби                    2.Виняткову роль у розвитку мистецтв                                                               

Середньовіччя: а)4-12 ст.,                      мало: а)література; б)історія; в)релігія

б) 4-15 ст.; в)4-14 ст.             

 3. Лі Бо сповідував: а)даосизм;           3.Пануючою мовою в Європі була:            б)конфуціанство; в)християнство        а)грецька; б)латина; в)українська

 

 

4. Міраклі –це..                                        4. Фарс –це…

5. Роланд-це..                                           5. Ганелон-це..

6. Героїчний епос-це..                             6. Рубаї-це…

 

7. Аналіз байтів Рудакі:

У гніві не давай ти волю язику,              Із всього добра, що назбирали,                    Бо, хто розковує його, кайдани дістає.   З собою тільки саван взяли.

 

8. Аналіз рубаї О.Хайяма:

Ти з глини сам зліпив мене, о Боже!   Ви думкою найвищого сягнули,

Ти ковдру тчеш мене і стелеш ложе.  Про всеблагого теревені гнули,

Ніхто у голові мені, крім тебе,             А в тайне зазирнути не змогли:

Ані добра, ні зла вписать не може!     Налепеталися- й навік заснули!

 

9*. Розкрийте подану тему:

Моральні принципи, відображені в    Моє враження від лірики середньовіч-                ліриці середньовічних східних поетів. них поетів Сходу.

 

 

КОНТРОЛЬНА   РОБОТА

             В.3                                                                           В.4

1.Країна, в якій жив поет Лі Бо:        1. «Пісня про Роланда»-це: а)германсь-  а)Японія; б)Китай; в)Персія                кий епос; б)перський; в)французький   

2.Роланд гине у бою з:а)маврами;     2.Омар Хайям-представник:а)арабської;

б)іспанцями; в)росіянами                     б)грузинської; в)персько-таджицької

                                                                   літератури

3. Основою «Пісні про Роланда»є:     3.В якій галузі науки уславився О.Хайям 

а)фантастичні події;  б)філософські      а)хімія; б)географія; в)математика               роздуми; в)поетично переосмислені

події

 

4.Фарс-це..                                              4. Жести-це..

5. Олівер-це..                                          5. Карл-це..

6. Даосизм-це..                                       6. Конфуцанство-це..

 

7.Аналіз байтів Рудакі:

Щасливий той,хто їх роздавав,            Жартуй із милою, часу не гай.                     Нещасний, хто згноїв свій урожай.    Бо світ наш тільки сон- не забувай.

8.Аналіз рубаї О.Хайяма:

Цей світ і дня мені не дав прожить      Коли своїх бажань нам здійснити не          

                                             на волі,                                                            дано,

своїми втіхами не заглушав він болю. Що нам із мріями робити?Безнастанно       Довгонько вчився я в його суворій       Ми побиваємось і тужимо над тим,

                                              школі,

Та не скінчив її, не став я майстром    що пізно в світ прийшли і що відходим

                                                  Долі.                                                                рано.

9*.Розкрити тему:

Я відкриваю для себе літературу      Чим може приваблювати лірика Сходу              Китаю.                                                    сучасного читача?

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА

           В.1                                                                  В.2

1.Як звали героїню ліричних               1.У перекладі з французької слово

творів Петрарки: а)Офелія;                   «Ренесанс» означає: а)буяння;

б) Дульцінея; в)Лаура                            б)розквіт; в)занепад

2. Тібальт-це:а)друг Ромео; б)його    2. Статую з якого металу поставлять

брат;в)брат Джульєтти                        родини закоханих: а)платина; б)золото;

                                                                в)срібло

3.Рафаєль Санті-це: а)поет;                 3. «Книга пісень»-це твір: а)Шекспіра;

  б)скульптор; в)живописець               б)Петрарки; в)Сервантеса

 

 

4. Чому виникло «шекспірівське        4. Тематика сонетів Шекспіра

   питання»

5. Які предмети стали обладунка-     5. Чому Санчо не бачить велетнів у

   ми Дон Кіхота?                                     вітряках?

6.Якою постає Джульєтта в очах      6. Як батько Джульєтти поставився до

   Ромео?                                                 перебування Ромео на балу?

 

 

7.Особливості сонетів Петрарки          7. Що таке справедливість для Дон

та Шекспіра                                                 Кіхота?

8. Які проблеми порушує Сервантес  8. Які проблеми порушує Шекспір

   у романі?                                                у трагедії?

 

 

9*. Розкрийте питання за однією з тем:

Трагедія «Ромео і Джульєтта» і сьогодення

Опишіть пам’ятник літературному герою за прочитаними творами

  

                                                      

 

 

КОНТРОЛЬНА   РОБОТА

             В.3                                                                           В.4

1. Як звали даму серця Дон Кіхота:  1. В.Шекспір народився у:а)Лондоні;

а)Лаура; б)Беатріче; в)Дульцінея       б)Стретфорді-Ейвоні; в)Едінбурзі

2.Паріс-це: а)наречений; б)родич;     2.Росінант-це: а)друг Дон Кіхота;

в)друг Джульєтти                                   б)пес; в)кінь

3.Біля театру «Глобус»стояла статуя 3. Розалінда-це: а)кохана Ромео;

а)Геркулеса; б)Гермеса; в)Гери           б)родичка; в)мати Ромео

 

 

4. Чи було справжнім кохання Ромео 4. Чи було справжнім кохання Ромео до

    Розалінди? Чому?                                 Джульєтти? Чому?

5.Жінка у сонетах Петрарки                 5. Чому звичайні люди не сприймали

                                                                    вчинки Дон Кіхота?

6.Чи змінюється протягом роману      6. Яким постає Ромео в очах

   Санчо Панса?                                          Джульєтти?

 

 

7. Чи змінюються характери зако-     7. Кохання Дон Кіхота до Дульцінеї.

    ханих  протягом трагедії?                 Чи було воно справжнім?

8. Доведіть, що Дон Кіхот живе у     8.Чи була смерть закоханих випадковою?

   вигаданому світі.                                Чи це було закономірністю?

 

 

9*. Розкрийте одну з тем:

  У чому полягає сенс «донкіхотства»?. Як Ви ставитеся до цього явища?

  Опишіть створену обкладинку до прочитаного твору

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жива Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 січня 2022
Переглядів
1964
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку