Розв'яування вправ і задач. Підсумковий урок з теми "Звичайні дроби"

Про матеріал

Дана методична розробка уроку для 5 класу відповідає програмі “Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів”, яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Запропонований урок є заключним уроком в розділі “Звичайні дроби”. Проводиться урок у формі гри — змагання.

Дана розробка буде корисною для вчителів, які викладають математику в 5 класі.

Перегляд файлу

 

Тема: Розв’язування вправ та задач. Підсумковий  урок з теми: «Звичайні дроби»

Мета: повторити поняття про правильні та неправильні дроби; формувати навички застосування набутих знань з теми “Звичайні дроби” при розв’язуванні вправ та задач; розвивати логічне мислення, пам'ять

виховувати любов  природи рідного краю та зацікавленість у вивченні математики

Тип уроку: узагальнення та систематизація

Зміст уроку

І.  Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Прочитайте першу дріб. Як називається число, записане над дрібною рискою? Під дрібною рискою?

А чи знаєте  ви, що назву термінів “чисельник” та “знаменник” ввів в користування грецький вчений-математик Максим Плануд. Довгий час дроби вважалися найважчим розділом математики. Німці навіть склали приказку “попасти в дроби”,  що означає опинитися у важкому становищі. І сьогодні на уроці ми з'ясуємо, чи зможуть вас дроби поставити у важке становище.

ІІІ. Повідомлення мети і задач уроку.  Об'єднання учнів у команди. Представлення команд учасниць змагань та їх капітанів

І\/.  Закріплення вивченого матеріалу

  1. Розминка
    • Порахувати кількість правильних дробів із знаменником 11. Назвати їх
    • Порахувати кількість неправильних дробів із знаменником 11. Назвати їх.
    • Порахувати кількість правильних дробів із чисельником 11. Назвати їх.
    • Порахувати кількість неправильних дробів із чисельником 11. Назвати їх.
  2. Складання дробу за значенням чисельника та знаменника

Записати дріб, у якому чисельник дорівнює значенню виразу 5883:37-2852:46, а знаменник значенню виразу 43-(95-32):21. Назвати чисельник та знаменник утвореного дробу.

  1. Робота з магічним квадратом

4)   Розшифруйте назву  рослини. Це рослина яку часто можна зустріти в лісі.  Для того щоб зрозуміти про яку саме — виконайте  дії з дробами.

 

 

 Шифр

 

У

 

К

 

З

 

А

 

Н

 

И

 

Б


 


БУЗИНА

 

5) Розв’язування задач «Ти -  мені, я — тобі»

Команди складають рівняння для суперників. Оцінюється правильність розв'язання та правильність складання рівнянь

6) Розв’язування задач із записом у зошитах

1) Клоун Клоун, щоб розсмішити публіку, оголосив антракт на доби і сказав, що в кафе продається морозиво порціями по ц. Скільки хвилин тривав антракт і скільки грам морозива в одній порції?

2) Незнайка деяку частину доби займається читанням розумних  книжок; - здійсненням добрих справ; - на прийом їжі (сніданок, обід, вечеря);   - на заняття спортом; 8 годин на сон.

3) Бригада, яка складається з мужика і ведмедя, зібрала врожай вагою 6 т.   врожаю припадає на корінці, а останнє  - на вершки. Скільки тон врожаю дістанеться ведмедю, якщо йому по договору належать все вершки?

 

\/І. Підведення підсумків уроку

Підрахунок балів

Рефлексія

Домашнє завдання              

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
1328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку