2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Розв’язання вправ на всі дії з натуральними числами

Про матеріал
Під час уроку, учні удосконалюють навички з додавання, віднімання, множення і ділення натуральних чисел. Вчаться працювати в команді, повторюють знання з природознавства. Урок буде цікавіше для учнів, якщо його будуть проводити два вчителя.
Перегляд файлу

Тема: Розв’язання вправ на всі дії з натуральними числами

Мета:

  • Удосконалювати  навички додавання, відніманні, множення і ділення з натуральними числами;
  • Розвивати логічне мислення, навички самостійної та колективної роботи;
  • Розширювати кругозір учнів;
  • Виховувати інтерес до предмету, дбайливе ставлення до природи, прагнення захищати природу.

Обладнання: картки з завданням для групової роботи.

 

Епіграф до уроку:

Не роби ніколи того, що не знаєш.

Але вчись усьому, що потрібно знати,

і тоді будеш вести спокійне життя

Піфагор.

 

Перебіг уроку.

Вчитель: Добрий день. На уроці вас сьогодні чекає багато нових знань нематематичного змісту, які ви будете добувати у дружній роботі  завдяки обчислювальним навичкам.

Я вам зараз повідомлю частину теми нашого уроку – «Дії з натуральними числами….», а наприкінці нашого уроку, ви допоможете мені сформулювати повну тему нашого уроку. Однак головним для нас залишається розвиток обчислювальних навичок, тому що без цього ми не зможемо дізнатися цікаву інформацію нематематичного змісту.

 

- Перед тим, як приступити до виконання завдань, дайте відповідь на просте питання : «Яку роль у житті людини відіграє вода, та де ми її використовуємо?»

 

Відповіді учнів….

 

Вчитель(вчитель природознавства): Якби виникла необхідність дати назву нашій планеті, то неодмінно люди назвали б її «Аква» ( в перекладі з латинської – вода), або «Гідра» ( в перекладі з грецької – вода). Космонавти побачили нашу Землю з космосу і назвали її голубою планетою. «Вода! ти саме життя! Ти – найбільше багатство». Ці слова належать Антуану де Сент – Екзюпері. З усіх планет Сонячної системи лише планета Земля має такі запаси води.

 

Робота в групах.

Кожній групі роздаються картки з загадками та завданнями.

Вчитель математики: Для того, щоб дати відповідь на загадку, треба розв’язати приклади і відповіді розставити по порядку зростання.

 

І група:

 

Між берегів текла, текла

Мороз зміцнів – під скло лягла.(річка)

 

  1. 20963 + 19237
  2. 42001 – 40689
  3. 513 * 42
  4. 2888 : 76
  5. 63 * 17

 

р

і

ч

к

а

38

1071

1312

21546

40200

 

 

 

ІІ група

 

В тиху погоду – нема нас ніде,

вітер подує – біжимо по воді (хвиля)

 

  1. 5693 + 29758
  2. 21067 – 2092
  3. 608 * 76
  4. 5712 : 28
  5. 302 * 405

 

х

в

и

л

я

204

18975

35451

46208

122310

 

 

 

ІІІ група

 

Я і хмара і туман,

І струмок, і океан,

І літаю, і біжу,

І замерзнуть можу (вода)

 

  1. 129384 + 443872
  2. 42831 – 15931
  3. 42 * 5419
  4. 21352 : 68 + 2108

 

в

о

д

а

2422

26800

227598

57256

 

 

ІV група

 

Серед села корито

Водою налито,

Біля нього вербичка пухнаста.

І калина гілляста,

І малеча, і дорослі

Часто йдуть до нього в гості

(озеро)

 

  1. 42399 + 2317684
  2. 18001 – 17993
  3. 673 * 36
  4. 6539 : 13
  5. 513 * 42

 

о

з

е

р

о

8

503

21546

24228

2360083

 

 

Презентація відповідей….

 

Вчитель математики (природознавства):

1.

  • Що займає більшу площу вода чи суходіл? (вода)
  • Які частини у Світовому океані утворює вода? (4 океани)
  • Де ще вода зустрічається на планеті? (моря, ріки, озера, вода є в ґрунті та повітрі)

2.

Пограємо з вами в гру прісна або солона. Якщо називаємо прісне джерело – хлопаємо в долоні, якщо солоне – топаємо ногами..

Ріки, озера, сніг, крига, айсберги – прісне

Моря, океани – солоне.

3.

Агрегатні стани води: рідкий(вода), газоподібний( пара), твердий(крига).

4.

Вода – добрий розчинник . Стосовно води всі речовини поділяються на три групи:

  • добре розчинні
  • мало розчинні

 

Відповіді учнів….

5.

Що таке кругообіг води у природі? (безперервне переміщення води під впливом сонячної енергії)

 

Презентація(кругообіг води)

 

Вчитель математики: А що це явище нагадує вам в математиці?

Правильно. Кругові приклади.

Усна лічба.

Розв’язання кругових прикладів:

100 : 10

10 * 5

50 + 70

120 : 40

3 + 87

90 : 2

45 – 25

20 * 5

 

Розв’язання задач

  1. Фермер має 10 корів. Одна корова випиває на добу приблизно 70 літрів води. Скільки літрів води вип’ють корови за місяць. Скільки фермер заплатить за воду, якщо 1000 літрів коштує 13 грн.?

Розв’язання:

10*70* 30 = 21000л

21*13 = 273 грн

  1. З однієї пристані в протилежних напрямках відплили туристи. Одна група за течією річки плила на плоту, інша група – проти течії, на човні, швидкість якого 10 км/год. Яка відстань буде між групами через 2 години, якщо швидкість течії 3 км/год.

Розв’язання:

10-3 =7 км/год швидкість човна проти течії

7*2=14 км пройде човен

3*2 = 6 км пройде пліт

14+6 = 20 км  відстань між групами

  1. На думку лікарів добова норма вживання води для людини від 2 до 3 л . На сніданок Петро з’їв 200 грам каші з молоком. На обід 200 грамів борщу і запив стаканом компоту(150 грам). На протязі дня він випив бутилу «Коли»(500 гр). Чи достатньо Петро випив рідини за день?..

 

 

 

 

Підсумок:

На уроці ми не тільки закріпили навички додавання, віднімання, множення і ділення з натуральними числами, але й дізналися, що вода – найпоширеніша речовина на Землі. Без неї не можна жити.

 

Домашнє завдання.

За підручником: О.С.Істер Математика – 5 кл

№ 426 розв’язати задачу.

 

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку