розв’язуванні вправ 8 клас

Про матеріал
Узагальнити та систематизувати знання учнів з   теми: «Степінь з цілим показником».  Удосконалювати вміння й навички учнів          використовувати властивості степеня з цілим показником при розв’язуванні вправ на обчислення значень числових виразів і перетворень виразів зі змінними. Розвивати логічне мислення, вміння порівнювати, аналізувати і робити висновки.  Виховувати рішучість і впевненість під час прийняття рішень, інтерес до математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

властивості степеня з цілим показником при розв’язуванні вправ 8 клас. Освіта - скарб; праця - ключ до нього.(Буаст)

Номер слайду 2

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів з   теми: «Степінь з цілим показником».  Удосконалювати вміння й навички учнів          використовувати властивості степеня з цілим показником при розв’язуванні вправ на обчислення значень числових виразів і перетворень виразів зі змінними. Розвивати логічне мислення, вміння порівнювати, аналізувати і робити висновки. Виховувати рішучість і впевненість під час прийняття рішень, інтерес до математики. Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок. Обладнання: роздатковий матеріал, презентація.

Номер слайду 3

«Нехай хто-небудь спробує викреслити   з  математики степені, і він побачить,   що  без них далеко не поїдеш»                                                                                              М. В. Ломоносов

Номер слайду 4

Фронтальне опитування1. Дайте означення степеня з натуральним показником.2. Як називається число, яке підносять до степеня?3. Як називають число, до якого підносять основу?4. Яке число отримаємо при піднесенні від’ємного числа до парного показника (непарного показника)?5. Чому дорівнює а0?6. Дайте означення стандартного вигляду числа?

Номер слайду 5

Встановити відповідність Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то:1. am·an= А) an bn2. am:an= Б) 3. (am)n= В) am n4. (ab)n= Г) am+n 5. Д) am−n

Номер слайду 6

Які з цих властивостей можна назвати добуток степенів, часткою степенів, степенем степеня, степенем добутку, степенем частки?Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то:am·an=am+nam:an=am−n(am)n=am n(a b)n=an bn  

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Памятайте!“Математику не можна вивчати, дивлячись на те, як це робить сусід”А. Нівен (відомий спеціаліст з теорії чисел)Ви готові до самостійної роботи?

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}B ІЛЛСА1524,35*10^60,2^-6; 0,2^-4; 0,2^0; 0,2; 0,2^3;15c^-3-4 C^12 Відповідь: Валліс

Номер слайду 11

Джон Валліс(1616-1703) Англійський математик. У 1665 році вперше детально описав доцільність введення нульового і від’ємних показників степеня та сучасних символів.

Номер слайду 12

Заповнити пропуски:1. (… - b-2) = (a-1 - …) (a-1 + …);2. (a-1 - …)2 = … - 2 …b-1 + b-2;3. a-3 +… = (… + b-1) (… - a-1b-1 + …);4. a-4 - … = (… - b-2) (… + b-2).{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}b-4; a-2; a-2 Еb-1; a-2; a-1 Юa-2; b-1; b-1 Шb-3; a-1; a-2; b-2 К          Відповідь: Шюке.

Номер слайду 13

Французький лікар і математик. У його трактаті «Наука про число» (написаний у 1484 році, а опубліковано у 1848 році у Лондоні) вперше використовуються від’ємні і нульові показники степеня. Ніколо Шюке (1445-1500)

Номер слайду 14

 Подайте у вигляді виразу, який не містить степеня з від’ємним показником:  Відповідь: Ньютон

Номер слайду 15

Ісаак Ньютон(1643-1727)Видатний англійський математик і фізик. Удосконалив записи степенів з цілим показником в сучасному вигляді «а-n» і почав їх застосовувати на практиці.

Номер слайду 16

Обчисліть значення виразу: 3-3 ∙ 98 : 275 = = 3-3 ∙ (32)8 : (33)5 = = 3-3 ∙ 316 : 315 = =3-3 + 16 – 15 = 3-2 = 1/9 Представити в стандартному вигляді числа:       а) 0,0019= в)272000 1,9 *10^-3      г)0,00013 б) 245 000= 2,45.10^5

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

1. Обчислити: Записати вираз у вигляді степеня з основою 2 і знайти його значення:

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
Додано
16 березня
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку