Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми: «Степінь з цілим показником». Удосконалювати вміння й навички учнів використовувати властивості степеня з цілим показником при розв’язуванні вправ на обчислення значень числових виразів і перетворень виразів зі змінними. Розвивати логічне мислення, вміння порівнювати, аналізувати і робити висновки. Виховувати рішучість і впевненість під час прийняття рішень, інтерес до математики. Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок. Обладнання: роздатковий матеріал, презентація.
Фронтальне опитування1. Дайте означення степеня з натуральним показником.2. Як називається число, яке підносять до степеня?3. Як називають число, до якого підносять основу?4. Яке число отримаємо при піднесенні від’ємного числа до парного показника (непарного показника)?5. Чому дорівнює а0?6. Дайте означення стандартного вигляду числа?
Заповнити пропуски:1. (… - b-2) = (a-1 - …) (a-1 + …);2. (a-1 - …)2 = … - 2 …b-1 + b-2;3. a-3 +… = (… + b-1) (… - a-1b-1 + …);4. a-4 - … = (… - b-2) (… + b-2).{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}b-4; a-2; a-2 Еb-1; a-2; a-1 Юa-2; b-1; b-1 Шb-3; a-1; a-2; b-2 К Відповідь: Шюке.