Розв’язування вправ. Буквені вирази та формули.(Математика 5 клас НУШ)

Про матеріал
Презентація створена до уроку з теми "Розв’язування вправ. Числові вирази. Буквені вирази та формули.". Презентація містить приклади розв'язування виразів та задач по даній темі. Також є додаткові завдання для роботи на уроці і домашнє завдання.(за підручником для 5 класу О. Істер - Київ: Генеза,2022)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування вправ. Буквені вирази та формули.

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання№458(719-627) ∙ 83= 76361) 2) 92 ∙ 83=7636 719627 92

Номер слайду 3

Перевіримо задачу:№ 463 Одна із сторін трикутника дорівнює а см, а дві інші – по b см. Запиши вираз для обчислення периметра трикутника та знайди його значення, якщо а=8, b=7. Розв’язанняаbb. P=a+b+b=a+2b. P=8+2·7=8+14=22 (cм)P=a+2bформула периметра рівнобедреного трикутника. Відповідь: 22 см

Номер слайду 4

Числові та буквені вирази. Формули28+94296:74216+a17·(x+5)Р=2·(a+b)S=a·b. S=v·ty+zчислові виразибуквені виразиформули. Числові вирази – вирази, які складаються із чисел, знаків дій та дужок. Буквені вирази – вирази, які містять букви, числа, знаки дій та дужки. Формула– запис деякого правила за допомогою букв, що встановлює взаємозв’язок між величинами673·(36+5324)

Номер слайду 5

Числові вирази. Склади числовий вираз і знайди його значення:1) добуток суми чисел 28 і 17 та числа 12·(28+17)12=45·12=540452) частка різниці чисел 120 і 45 та числа 15:(120 - 45)1575=75:15=53) частка числа 160 та добутку чисел 8 і 5:160(8·5)40=160:40=44) різниця частки чисел 176 і 11 та добутку чисел 3 і 5-176:113·51615=16 - 15=1

Номер слайду 6

Числовий вираз та його значення

Номер слайду 7

Буквені вирази. Склади буквений вираз та обчисли його значення: Від суми чисел m і n відняти їх частку, m=48, n=3 (m+n)-m:n(48+3)-48:3=511651-16=35

Номер слайду 8

Буквений вираз та його значення (самостійно)

Номер слайду 9

№ додатковий. За перший день магазин продав 1300 зошитів, за другий – на х зошитів менше. Склади вираз для обчислення кількості зошитів, які продав магазин за два дні та обчисли його значення, якщо х=211. Розв’язання:І день – 1300 зошитівІІ день - ?, на х зошитів менше, ніж?+1спосіб: 1300(1300-х)=1300+(1300-211)==1300+1089=2389 (з.)2 спосіб: 1300+(1300-х)=(1300+1300) – х = 2600 – х==2600-211=2389 (з.)Відповідь: за два дні магазин продав 2389 зошитів.

Номер слайду 10

Буквений вираз та його значення(самостійно) 8+(8+а)=8+8+а=16+а. Якщо а=12,то 16+а=16+12=28(грн)Відповідь: вартість покупки 12 грн.

Номер слайду 11

Працюємо самостійно:2. Розставити порядок дій в числовому виразі:256:24 + (412-123) :17 +12·251234563. Записати числовий вираз та знайти його значення: Різниця добутку чисел 45 і 8 та суми чисел 36 і 24: 45·8 – (36+24)=360 – 60=3004. Записати буквений вираз та знайти його значення: Різницю чисел х і у помножити на частку чисел m і n, якщо х=48, у=17, m=72, n=12: (x-y)·(m:n)=(48-17)·(72:12)=31·6=186

Номер слайду 12

Розв’яжемо задачу: У вагоні трамвая було х пасажирів. На зупинці з нього вийшло 24 пасажири, а ввійшло у пасажирів. Скільки пасажирів стало у вагоні? Обчисліть значення отриманого виразу, якщо х=62, у=13 Розв’язаннях-24+у62-24+13=51 (п.)Відповідь: у вагоні стало 51 пасажир.

Номер слайду 13

Розв’яжемо задачу: У туристичному таборі є m шестимісних і n восьмимісних наметів, причому загальна кількість місць у шестимісних наметах більша, ніж у восьмимісних. На скільки більше людей можна поселити у шестимісних наметах, ніж у восьмимісних? Знайдіть значення отриманого виразу при m=12, n=8. Розв’язання6·12 - 8· 8=Відповідь: в шестимісних наметах можна розмістити на 8 людей більше.6· m8· n-72 - 64=8 (л.)= 6m - 8n

Номер слайду 14

Поміркуємо: До фірми надійшло замовлення: треба перекласти документи з англійської мови на українську. Виконання замовлення доручили трьом перекладачам. Один перекладач за годину може опрацювати a сторінок документу, другий – b сторінок, а третій – с сторінок. Що означають наступні вирази?1) a+b2) a+b+c3) (a+b) - c4) b – (a+c)5) a : (b+c) - кількість документів, яку можуть опрацювати за годину перший і другий перекладач - кількість документів, яку можуть опрацювати за годину всі три перекладачі - на скільки документів більше можуть опрацювати за годину перший та другий перекладач, ніж третій - на скільки документів менше можуть опрацювати за годину перший та третій перекладачі разом, ніж другий - в скільки разів більше документів може опрацювати за годину перший перекладач, ніж другий і третій разом

Номер слайду 15

Робота з підручником№468№466

Номер слайду 16

Домашнє завдання№470 Повт. С.64-65

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку